Pepiniere: vriesia

U genus Vriesia (latinu Vriesia Lindl.) Crece principarmenti in un clima tropicale è subtropicu umidi, in particulare in a parti cintrali di l'Amèrica à u Brasili è l'Argentina, à una altitudine di 2 è 5 km sopra u nivellu di u mari. A questu geniu appartenanu di 150 à 200 spezie di varietori vegetali di a famiglia di bromelia. E i pianti di a casa di Vriesia, questu quì chì sò cultivati ​​in i cundizzioni di l'ambienti, sò circa 150 spezie.

Stu genu di i pianti hè chjamatu dopu u famosu botanistu da l'Olanda V. De Vries (1806-1862). Comu regula, i stucchi terrestri o epifitichi appartenenu à u genere Vriesia. I foglie di i pianti sò duru è lisciu, cullucatu in petite roseri densi, ligeramenti tdugliate nantu à u so culore hè interessanti perchè e foglie anu stati transversi o spots, o un patronu di marmaru. Spine in assenza. I fiori di e piante sò i inflorescenu in a forma d'una orella di un culore o multi-culore, ramificatu o semplice. I fiori sò stati chjucchi, chjucu è biancu, sò stati frambiliati da brutti: giallu o rosse. E so fiori sdragatiscenu rapidamenti, ma i bracte persistenu per parechji mesi, chì dà e piante una bella indimenta decorativa. A rosette di Vriesia s'abstravanza dopu à a fioritura, à u stessu tempu, unepochi di cappi prisentanu à a basa, chì dà sprochè.

A pianta, in regula, in l'estiu. Ma qualchì volta u periodu di furore hè trasferitu à un'altra volta di l'annu - hè dipende quandu si pittate a pianta. Succe chì i pianti ùn si ciurenu micca in tuttu, in questu casu, hè necessariu stimulà u so crisciendu di etilene. Invece ancu chì u sustegnu gasu organu hè produtu da a pianta stessu, pò ancu esse aghjuntu artifice. Per fà quì, piglià un pocu di banane è l'arrappete cù a pianta in polietileno. Inoltre, questu modu ùn deve micca abusatu.

Molti jardinieri crescenu queste pianti interni per u so attente è apparenza durante u fioritu, mentri àutri cum'è e so foglie inusual. Inoltre, a inflorescenza di Vriesia hè un spessu cut and used to formulate diverse compositi.

Cura di a pianta.

I vegetali Vriesia sò sensu in un locu friddu è ùn pacenanu a righjoni diretta. Hè megliu per mantene micca vicinu à una finestra chì face u livante è l'ouest, se a finestra si face à sudu, da quì copre da u sole in l'estiu quandu hè più attivu. In a matina è à a sera, à u cuntrariu, l'accessu apriabilitu à u sole - questu contribuisce à l'apparizione di fiori. Una luminosidad luminosa causará a foglia è a inflorescenza perde un color intensu. Se a pianta t'hà parechji fugliali o variegatoghji, allura hè u locu in u cantonu tremulu.

Ricurdativi chì Vriesia hè una pianta moltu termofili. Inoltre, sò negativamenti affettivu di cambiamenti di temperatura. Hè megliu di mantene a pianta in primavera è l'estiu in una stanza cun una temperatura di 24-26C, in l'invernu è in u vaghjimu - 18-22C. Vede a temperatura di u locu - ùn deve esse micca sottu à 18C.

À l'estiu, si vulete pour un pocheità di acqua à i funnels, ma permettenu micca stagnate. Se a temperatura hè sottu à 20C, pour l'acqua. Impussibile guardate chì e rosette ùn aghjunghjenu micca a tarra (per esempiu, cù l'acqua), altri chì a pianta s'insignassi è morse. Mantene a terra in un state humedeatu, ma ùn l'impregnassi cù l'acqua. Vrieses crescenu nantu à l'arburutta di bromeliad, una volta di quattru ghjorni, pigliate è fate mette in acqua per fà sarnia, è da quandu, quandu l'acqua drena, attache è à u locu.

In u vaghjimu è u invernu, l'acqua a pianta è gradualmente, ma solu s'ellu a temperatura in a camere hè sottu 22C. Sì a temperatura di l'aria hè più altu, l'acqua u vriesia cum'è a terra si secca. L'acqua hè stata aduprata per a regola, hè deve più altu chì a temperatura di l'ambienti, à 2-3C. Dopu chì a pianta hà spummintatu, ùn abbiate acqua in u socket, altrettantu Vreeze moriri.

Vriesia amò l'airea umida - micca menu di u 60% di l'umidità. Cusì, duie volte à u ghjornu, spruviate e foglie cù l'acqua da u pistellu di spruzzo, è ponu ancu una vacanza sottu a pappuluzza cù muscelli, cebbi umidificati o argilla ampliata in tale manera chì u fondu ùn vene micca in cuntattu cù l'acqua. Hè megliu di mantene a pianta in terrurori privati, chì l 'hà da elle cù cundizioni optimate. Sì, duranti u fiorente, l'acqua si mette nantu à a inflorescenza, hè prubabile chì quessi spots marroni spuntanu nantu à e foglie, chì spulari l'aspettu di Vriesia. Inoltre, ùn ti scurdate di lavurà e foglie cù una spugna fughja da u tempu. Utilice a stessa cera speziale per a fogliera ùn hè micca indispensabile.

Feeding.

Duranti u piriu vegetativu, i pianti sò furnitu una volta di dui simani dopu l'irrigazione cù l'abbinimenti speziali apposta per i pianti di a famiglia di bromelia. Inoltre, pudete aduprà altre fertilizzante, ma reduzinu a so quantità da a meza. Fertilizanti cù un cuntenutu di u nitrogenu più grande ùn sò micca ricunnisciute, chì questu elementu negativament affetta a cundizione di a pianta. Era fatale à u vriesia calcium.

Trasplante.

Vriesia ùn porta micca trasplante in u megliu modu, perchè pudete fà solu s'ellu necessariu in a primavera o estiu, mentre ch'ellu hè attivamente cultivatu. Quandu si transplantanu a pianta, attente à ùn dà a so radiche, cum'è chì sò abbastanza. Inoltre, u centru di a pruvincia ùn serebbe nisciu in terra, - questu puderà guadagnà.

U tarrenu deve esse liberatu è pussede una gran quantità di nutrienti. Hè megliu piurà Vriesia in una mistura compostata da a terra, di terra di turf, torba, cima è terra baixa (4 parte di tutti i cumpunenti), è pigliate una sola pieza di sile, mushi sphagnumu è scorchera di larch o pinu (sfruttu). L'esposti di a pianta terrestre sò più prudutti nantu à una misura di turf terra (2h), turf (1h), fogli di land (1h) è di sabbia (h). E piante epipiticu si sentenu megliu in una mistura di scorchera di pinu, turf e sphagnum. Hè megliu per aghjunghje charcoal à tutti i mischji. Vrieses necessita drenaje - a puchu deve esse di schiera dilata. Mantene a pianta hè megliu in botti di arcilla.

Pudete cultivà epipi epticu in a mossa di driftwood o abbaghja di sfoglia di arburi di cunifuru è suvaru. Questa pò esse fatta in seguente: piglià una pianta da u pezzu cù u cugliu di a terra, trasfurmà u pianu cun sphagnum è fiscale nantu à u supportu cù u filu o filamenti da u capron. Se risolviri parechji Vriesias nantu à un logu, riceverete un arbulu di bromuniade impurtante. Décorate stu tentazione pò, per esempiu, funtani.

Riproduzione.

Questa pianta si reproduce cun serei o rimi. Hè assai periculosa per ellu avè un vermiculatu cundottu è una scossa.