Anoreksia nervosa è bulimia

A vita hè strinte u vinu chì pareva quarchi cosa: ùn ci hè nè u vostru modu è ùn sarà più. I travagliatu cum'è una mossa, perchè du dui anni, u mo maritu infielesu partite di mè, ellu surtite da a mo casa.
- E mi? È Mike? Ùn ci lasciemu! Cumu pudete fà questu? "Doppu!" - U maritu mi pozzu alluntanassi è si slammed a porta. Dopu ad avè scupertu chì ellu viaghja cun una ghjovana venditore chì hà travagliatu in u supermecciu più vicinu. U colpu era troppu inespettatu. I fell in diprissioni è si firmava totu ciò chì tocca à mè. Mike gridava:
- Mamma, mamma, svegliate! Sò scantatu chè vo vulete ...
"Ciò chì hè?" Parlate in una voce indiferente à e so parolle.
Ci hè un puntu in viaghjà? Perchè, se u ghjittassi, cum'è una cosa molte. Nimu darà una manu aiuta, ùn capisce micca. Perchè chì? Caminava in un cercolu chjude di resinzione è anguished, è solu quandu a mo matri si stalla, ella si alluntanò. "Avete qualchì mala influenza in Maya", disse. - Decive scherzu nantu à a mo vita, questu hè u vostru mistieru, ma sì ghjè rispunsevule per u destinu di a zitella. Ùn vi scurdate micca. A to figliola pò perisce. E susu ...

Cù amarezza, Mikkin vidutu à u so pantimediu cun tacchi bianchi, si ricurdò di u tè cun pani chì avia avutu davanti à a so figliola in lettu di cena, è hè horrificata à u so stessu egoistu! Cumu puderebbe esse disprata da esse scurdate di a mo figliola! A partenza di u mo maritu hè dura per mè, ma per a mo figliola, a traizione di u mo babbu hè un veru shock. Cumu ùn pudemu avè micca nutatu a so pena? A vita hà cambiatu abruptamente. Sì d'ayer aghju trovu a forza per andà à travaglià, aghju avutu prima cose per fà u dirittu. "A mo figliola ci hè bisognu", hà riittatu à sè stessu cum'è era un ghjuridore. - Mayechka hà tuttu u megliu! L'anzianu marituu si sorprenderà ch'e aghju pussutu cresce a me figliola nantu à mè stessu, dà una educazione è a mette nantu à i so pedi.
Dopu u divorziu, un annu passò. Mike era di deci anni, è hà assai necessariu assai. Avà capitu chì a mo amour desbroncà è u mo cuddellu fanàticu in u travagliu anu privatu a mo figliola di a cume - a mo attenza, a mo prublema è l'affettu. À u primu ùn aghju micca avutu a mo figliola, più tardi sò fisicu ùn era micca u tempu per trattà cù i so prublemi. Sì, aghju earnu assai. Ma micca abbastanza per sentenu chì u mo travagliu pudete furnisce u mio stabilimentu di Maikin in u futuru.

Ciò chì hè succidutu tutte questu tempu cù a mo figliola , ùn aghju micca idea. Quandu mi retti a casa, Mike, in regula, era già durdu, è certi volte ùn mancava ancu di circà nantu à a so spaziu. Hè cumu stavamu. Aghju campatu è a mo figliola era studiatu, è ùn si sapi chì seria a tragedia si ùn avia ... dislocate a moe un ghjornu. No wonder di dì chì ùn ci hè micca una felicità, ma disgrazia hà aiutatu. Involuntariamente aghju osservatu a vita di a mo figliola, è i scuperti chì avete davanti i mo ochji eranu assai alarmanti. Sugumu si n'addunò chì Mike era assai ghjustu è u so ànimu anu pressatu.
- Figliola, sì qualcosa? Maya hà incusatu di e spalle. Ma a maiò parte di tuttu quandu era stunatu da a so risposta:
"Ùn ci piace?
"Maya!" Cumu mi parlate? - Indignani. Ella dìssenu cum'ellu era u so maritu:
- Avanza ...
Aghju cuminciatu à vede più à a mo figliola. A cosa strana era succidendu. Maya hà manghjatu assai, ma per quarchi raggru era averia per questu. Aghju pututu davanti à un pianu cù una piccola è patata, è hà frettu cù una furcedda in a carne:
- Ci hè un dispunimentu. Sò digià fatia.
"Duvete esse escizzu," Aviu preoccupatu. - Eat.
Ella cundò u fogghiu à u pianu, ma di sicuru avutu chì avà ghjunghje u stessu chop è patate secremente. "Avà bè," hà rinfurzata. "U zitellu hè sempri crescenu, u corpu necessita più calori". Ma dopu un jornu, l'appetite di Maikin strappò.
Aghju trovu a mo figliola, chì stava pigliatu una cookie in a so bocca cun poche.
- Eppuru, avete una dieta! Ùn sì micca stupidu, Mike. Eat well, è ùn avete micca manghjatu di manghjà o pranzu. A mo figliola mi fighjò in fervenza è runguleva: "Ùn hè micca di u vostru travàgliu".
"Chì significarà? Quale hè dettu chì ùn hè micca di e mio affari? - Aghju indignatu, è a mo figliola rispunnì:
"Vuliu chì avà hà digià ricuperatu è si n'andò à travaglià".
- O me Diu! Mike! A vi moltu assai? - aghju offrittu.
- Tu? Ella chianciva. - Iè, ùn avete micca bisognu à tutti! Hè cum'è ùn sò micca. Ùn avete persu per un ghjornu, è avà decide u dumande?

Ùn aghju impedite à voi stessu:
- Avete persu? I travaglià dura per chì avete tuttu ciò chì avete bisognu! Eppo coperò l'ore cù e so mani è andonu per un pocu di ragiunale per micca à a so spaziu, ma à u bagnu. Aghju sente un sonu convuliu di vucazione è diventa preoccupatu. Hè Mike d'amparà qualcosa di mè?
I torni à u travagliu, ma l'ansietà per a mo figliola si stabiliscenu in a regula è ùn mancà. À u listessu tempu i stranguli chì succidiavanu in casa. A sera, aghju purtatu un pesu di alimentu per una simana: un kilogramu di bona salchica, parechji pacchi di pelmeni, furmagliu, crema agrume, latte, ligumi, frutti, dolci, è u ghjornu dopu a fretura era vacante. "Maya, induve l'affari vanu?"
"L'amichi venenu à mè ..." rispuseva a mo figliola. Ùn l'avete micca cridutu, perchè mi sapia chì Mikey ùn avia micca amici. Quandu l'aghju dettu cun ellu, s'arrizzò:
- E aghju dumandatu di trasfiriri à l'scola chì Lyusya studia!
Lusia hè un vechju amicu di Maya, però si n'andò in una scola di febbrae, è aghju avutu un scopu di traslassi di a mo figliola à un istitutu educatu prestigiosu.
- Truvà una lingua cumuni cù i carusi in a nova scola, - cunsigliata, ma Mike hà fighjatu mi scuntatu. Aghju decisu chì cù a salute di a figliola ùn hè micca bellu. Mike hè perde di pisu, ma manghjò assai è spessu. E questu vòmmu ... Di sposta un suppuritivu guess scandalizatu. Is Mike pregnant? Appetite, vomit ...
- Figlia, quandu era l'ultima volta chì avete un periodu? Hà dumandatu una volta. Ella pensa, allistendu li spalle:
"Ùn aghju micca ...

Ùn aghju micca d'arraggià a mo figliola à u ginecologu . Aghju compru un pacchettu di servilli sanitarii, posò a mo figliola in leve di notte. Dui simani dopu dopu avè verificatu. Tuttu hè in locu. A guess hè cunfirmata! Aviu scantatu, ma in a sera hà decisu di parlà seriu cù a mo figliola. Ella imbuttò a porta di a so stanza è a stunned. Mike si pusò nantu à u lettu cù i so denti è scienza di pezzi d'un bastone di salchicha affumicata. Ci hè un'altra in iogurt cundimi viulenti vacanti. Pieces di ottu à deci.
- Majechka ... - Eppo era cusì cunfusu chì aghju cascatu, perchè a stampa ùn hè micca per u cattivu.
A mo figliela lavagna, l'arraggiatu.
- Ci hè bisognu à sbattà! È ùn l'insignà micca? Sugnu à lacrimi. Ella s'assittau vicinu à ella.
"Puderete vede ciò chì succede à voi!" Ùn vulemu sparte cun noi?
"Aghju ricordatu quarchi tardu ..." a figlia disse à disprezzamente, è, per dàchja, currì à u bagnu.
"Ddiu ..." I sussurru à quelli di u bagnu. "Avete imminenti?" - hà dumandatu cun sapore chì Maya, aghjustata da un vòmitu prolongatu, ghjittassi nantu à u lettu.
"Un pensamentu!" Sò locu! Ella chjappà.
"Nun si mentreghju", dissi tranquillamenti. - Ùn avete micca missu menzu.
- Forsi. Ma u zitellu ùn hè micca!
"Ma ti faci sicke ..."
"Sugnu malatu di sta terra terrible!" E Tears surgenu da l'ochji.
"Cumu pudete dite chì, Maya?" - Aviu era scantatu. "Hè tuttu!" Avete tali prospettivi ... Hà interrupe cù una quistione:
- Vulete sapè cum'ellu hè veramente felice? Food! Dunque hè!
"Cibo?" - Ùn avete capì.
-I vùagliu manciari sempre! - Maya hà parlatu rapidamente, cum'è si averu in prumessa per vede nantu à mè tuttu ciò chì era stata ammucciata per tantu. - Vulendu manghjà sempre è in ogni locu. Sò felice sulu quandu mi manghjò, è po ... Allora pigliu a nuvola, l'intestini sughjenu, è aghju avutu per manghjà ...

Ella parlava, è in u mo core, a bella parola "bulimia" ghjera già . Aviu avutu a tistimunianza di a morte di sta malatia di una donna, u nostru cumpagnu. Eru una picciuttedda. Nanzu ci hà vintu una famiglia ordinale: u maritu, a mòglia, u figliolu. A donna era prima, ma a so invidia interessante si maravigliò in u cuntestu tutale. I manciava tuttu è spessu. Ma l'avete infurmatu di i terribili attacchi di vomiting chì l'anu torturata. Ellu falò di espansione. Ùn hè micca a morte innicata chì a scandalizatu à quellu tempu - a so ragiuni ... "Custa di muriri da manghjà? E qualessu di malatia hè questu - u più di manghjate, u più di ricurdà u scheletru? "- Quì stàia avellu perplexu.
Mike dìssenu, è puderia sentu chì e mo gorgessi addurmisciutu cù u terrore. A notte hà dorme. E prima di dicidiri di ciò chì facenu, cercatu l'Internet per l'infurmazioni nantu à a bulimia. U World Wide Web scopre tanticchia horroru chì aghju persu a mo pace. Un pensamentu chjamatu in u core: più rapidu, più veloce, più veloce ... Ddiu impielite ... È ricurdò stu vecchiu fecatu. Ora cuminciò à capiscenu stu ghjuridicu per una ghjovana età di depressione, chì l'ànghjulu di corroded Mikey. Hè necessariu di pruvà à a figliola chì ghjera bisognu per palluzzà à scunfighja a malatia.
"Ghjè una malatìa?" Ma tutti pòpuli ...
- Ma micca vardate tutte e voderate, ùn tutti ùn anu pienu a fami di l'animali.
- Perchè sta malatia passa? Aghju inghjustu a so figliola, è aghju fattu fassi difende.
- I medichi ùn cunnosci micca e cose di bulimia. Ma anu amparatu à affruntà à sta maladizzione perfetta. Aghju lettu u travagliu scientificu di un venerable psichiatre ... Mike hà sbulitatu è gridò:
- Psiquiatru? No, ùn vogliu micca à u psiquiatre! Sò in mente!
Oh, è era difficiule di cunvince a figliola di andà à u duttore! Pigliò più di un mesi, è in questu tempu Mike ùn hà cambiatu i so abbitanti. Avà ùn manghja micca à a mo presenza, ma poi aghju piacatu fora da a so sala una muntagna di embali di chocolate, biscuits e dolci. A mo figliola ùn m'hè micca ubbiditu. A mo mamma hà aiutatu.
- Pruvate d'onda nantu à a manu di u zitellu!
"No, ùn aghju micca rinunziatu", dissi à mè stessu, è ogni sera quella persuade à a mo figliola per andà per vede i medichi.

Ci hè prestu chjaru chì in a nostra cità ùn sò solu un spicializatu chì hà trattatu prevolentemente cù bulimia. Aghju intesu chì u trattamentu sarà longu è cumplessu. Mike si rinunziò inesperu. Una volta, i vomiting anchi anu aghjustatu da quandu quandu ani scumpatu da u bagnu, sussurru sola sola una parola: "Aghjunghjendu ..." Ùn si pò dì chì hè statu più faciule. Ma Mika è ùn aghjunghje micca e nostre mani, perchè avemu vistu chjaramente i pratichi altri cù i prublemi.
- E seraghju turmentatu da terribles attacchi di vomitu?
"Sì, hè u mo suli". E u vostru umore serà felice è l'amichi saranu vicinu à voi ...
Ùn aghju micca dichjarate e voce. Aghju trasferitu Mike à a scola induve Lyusya hà studiatu. I medichi ricurdavanu per creà u cunsumu psicologicu massimu, è sapevanu chì a cumunicazione cù Lyusya aiutà aiutà Maya. E anu avutu a sapè à a mo figliola chì per mè ùn ci hè nimu è nunda più impurtante chì ella.
"Sò cun voi, caru, vi aiutaraghju in tuttu, caru", Mike ripetutu à u ghjornu com'è spell.

E ogni ghjornu, prova à pruvà à fà u mo amuri . Gradually, a nostra relazione cuminciò à migliurà. Un annu passò, è a mo figliola è sò solu à u principiu di a strada di ricuperazione. Ma si prublemi per parechje volte in un ghjornu, Mike ùn era micca ghjustu à u bagnu à ripiglià l'alimentu, oghji l'attaccheghji succedenu menu è menu. In l'ultimu mesi, solu duie volte diventò mali. E ora cumune di manera diversa - in cunfurmazioni cù i raccordji di i duttori. Un altru hè diventatu è u so stileanu! Quandu, un ghjornu, una nuvulizza inespettata ghjunse in u so gula, si vutò pallida, ma disse firmamente:
"Questa hè l'ultima volta, più questu ùn sarà micca più novu".
Credu in ellu è crede in mè. Seremu pudè turnà a salute Maikino. È ricentimenti a me figliola riturnò da una caminari è caggiau infurmatu:
- Mamma, sò in amore!
In questu momentu aghju decisu chì a mo figliola hà un centru menstruali restituitu, disturbatu da bulimia.
- Great news!
- Mamma, pudemu intaressu u domu per ghjornu? - dumannò a moia, è aghju passatu.
Mike ùn hè più teme à pusà a tavula è manghja in a presenza di strangers. Sè definitivamente sana. E cuntentu ...