Per sapè l'annu novu

U destinu hè un joker imprevedibbli. E ciò chì m'hà accaduta à a vigilia di l'annu, perciò cum'è u rigalu ghjucatu, ma incredibile generosu. Tuttavia, per piglià, avutu bisognu à sente à u mo core in tempu.


In u Vespiu di l'annu, ùn aghju micca avvistu chì l'entusiasmu di Andryusha per riunite l'annu novu in u quadru cintrali di a cità si vintu da questu un nove. E hà infurmatu nantu à u 31 di dicembre, riferitu à un ligne di u nostru nasu è di u malaziu generale, è esse ghjunghjenu à u travagliu urgente: tuttu hè frittu è tutta prima. Cercu à pinsà à a casa, imballa u pastellu, chì hè stufa da u festive langantuychika. Solu aghju pigliatu un pezzu di cake in a mio bocca, cum'è u mobile Andrew corse. Hè sempre u casu - fate e mosche è certezza certe scurdate! Cum'ellu era - cù una bocca chjappata di nutritura, accuminciavvi scuntatu per un telèfonu chì aghju intesu un cantu à un baritone craqueru di qualcuna parte. "Pensate chì hà sappu ciò chì necessite?".

A prumessa, ùn aghju mai avertitu à u numeru , pruvatu per aghjunghje un bagnu nantu à a mio gola, ma stumannatu ùn mancò. In risposta à u mo silenziu in u telefunu, a donna riiscì:
- Eppuru, avete rendu qualcosa di i nostri piani? Sò digià in u parcheghju! Dìcimi quandu avete dittu d'aggugassi, lavu lavu! Ùn pigliate micca! Finu à dì à mè, ùn vi dimustrà micca. Perchè tù mutu, lapulya?
Ci era un silenziu suspettu in u receptore, è a donna brustava disprezzamente è continuò:
"È beni, Andryusha!" Sò un zitellu adultu - vi pudete decide qui duverebbe cù sta ghjurnata! È ùn avete silenziu cumu s'ellu ùn era micca quì.

Quandu hà desconnettatu , è u cicatrisu histericu di i pitrisi curtichi, scappavu di l'stu stupidu è sintia chì u gallettà falà da u mondu. È solu dopu hà sentutu cumu e so mani eranu straccati, è u so core era battaglia cum'è era cacciatu. Aria avete pricatu à a gran velocità, ma ùn ci era nunda in ghjocu. Eccu staia battutu chì ci era l'urina in u cunchju, respiru fastidiu, è u pulse battuto ripetu à u sole in i tempii ...
Finu a l'ultimu secondu, finu à l'ultimu seconda, finu à ch'ella pronunzia u nome di Andrei, aghju intesu chì sta donna cun risone sonorous è l'intantu imperatori di a piccata chiava era errata cù u numiru. Eccu, cum'è l'Eve di l'annu - vanità, cursa, fendu sbaglià u dettu incorreu in u numaru incorreu ... Ma quandu, cù a curavulezza impastanza di un patronu cumunitariu, chjamatu l'amore di a mo vida sana, Andryusha, aghju avutu chì era a fini. Ùn hè felice cù l'esposizione d'un sbagliu o un bughju stupidu è i bè ghjilosi cari, i boni è i rigali ùn saranu micca. A vaghjella di u Novu annu, chì avia sparghju nantu à a mio imaginazione cun un cielo strisciatu, focu di focu di u focu di u focu di u focu di u focu di u focu di u focu di centru, circunna anu vistutu cù omicidiosi d'occhiu nera negra è smiled d'ochji.
- Scum! - Oghje hà dettu u vaciu suttili. "Ciò un scantu cobardly chì site!"

Tear was not there. Questu hè u me, quarchi cosa chì pò esse rimette à lacrime in un tempu quandu James Bond, in fine, salva a so fiancu di legged longa è l'incàggia in i so armati forti! Ùn ci era micca lacrimi. E la capedda era più chjaru ca l'eternu, è contru à stu scogliu di clarità i còsculi neri curnutu circhendu - unu hè più nìuru ca l'altru.
Sottu sfurzà, si ghirlanda, vi ghittarru attornu a l'appartamentu, cullittendu e so bè. Fortunatamente Andrew ùn hà micca fattu a vigilia di e vacanze in u garage, a mo mansa grande, cumprata in l'occasioni di a futura misura straniera.

A ricadie hè stata surprisingly easy . A memoria ricò à una lista di e cose più necessariu, è aghjunghje, ellu ghjunghje unu dopu l'altru in a maleta. Trimba l'assecurante è una casette chì hà fattu sciccareddu, aghju chjusu a maleta, mette i documenti in u mo purse, è hà guardatu annantu à u nostru appartamentu da u limitu. Malgradu i nomi precipitanti, hà vistu festive. Un arvulu di Natale in a quadrera, una serpentina à longu e corniche, coperto cù una table di tela eleganti ... U mo telefonu chjamatu. A stanza ùn era micca familiale, è accadì l'accordu.
- U sole! A voce di Andrei scuttu. "Seremu un pocu tardu à u travagliu, ma ùn vi scatate". Olvidamu u telefuninu in casa, turnate off so chì i clienti ùn ...
Aghju offu u mobili in mezu di pezzu, pusendu in my pocketu è partissi da a casa. A valigia era appena volumi, ma assai cunfortu, è aghju fattu scinnià davanti à mè. U zitellu hè stata abbandunata in casa, ùn ci hè micca un puntu di andà senza ellu à travaglià. Aghju chjamatu u mo capu, chjamatu a circustanza di forza di casa, è hà dumandatu à dà un ghjornu off, prumettante di fà vene à travaglià dopu à a vacanze com'è cumpensu per dui pasticceri solli. Questu solu è decisu. I in a màquina prufissiuneghja u preghjunale annu à l'annu, è ella caminava senza sapè à quandu. Ùn avutu micca un pianu di escape. Ùn aghju micca preparatu per ellu. E quale hè prestu per questu? A furtunà, e donne orientali, cullendu prudente da a pede à i pezzi cun ghjudiziati in casu d'una inespettata expulsione da un paradisu di famiglia. Questu hè l'entrenamentu di a vita! Sò ancu un pioneeru, sempre listinu per esse! ..
Ùn avete micca tempu di pensà à questa idea cum'è complemente sensible. A Vicinanze un taxi hà ritentutu, è u cumandante, cù l'apparenza feroci di un ghjugliu di ghjucà, s'apprisputava fora di a finestra, rirennu è bellu rapintamente: "Dome si trovi?" Aghju ricuminciatu, ponderatu per un mumentu è, cullucchendu l'indirizzu di a mio surella, intrì in u carru.

I sureddi ùn anu micca una casa , ma ci hà scambià chjave per ogni casu di u focu durante un bellu tempu, perch'e aghju cullucatu in l'appartamentu senza alcuni prublemi, è aghju scrittu Lyubasha.
"Ùn avete micca rivisatu!" - hà urdinatu cù a voce autentica di a so surella anciana. - Ci hè cuncegnu in u buffet. Vogliu per fà un pocu di gram di gram di in cincu cincu! E manghjate qualcosa ...
- Iè, ùn aghju micca! Arame di questu! - traversu i denti mi dettu, ingannatu cù a mo sorella per stu tonu stupidu. "Ellu spastò tutti i vacanzi per mè, ma ùn ùn parlanu micca di a vita à tuttu". Puderaghju chjappà tutti i culi in un tempu, è dopu avè campatu finu à i vacanze, è chì oghje ogni ricurdata di a vigiglia di l'annu per u restu di a mo vita?
- No, avemu da corriggerà stu "karma" torcizzatu! - A voce di a Sister era sonora è decisa. - Oghje farete tuttu ciò chì avete prughjettatu: andarete à u centru è vi scontru un festi in l'aria aperta ...

Aviu avè u tempu di pruvà à l'ordine. Solu solu per ordene un taxi per arrivare finu à u centru, era irreal. E iiu in l'ultimu minibus. Ùn ci era micca assai passageri in quì: un zitellu è una zitella vistutu da u Babbu Frost è di a Snow Maiden, una coppiu maritali carricu cù sacchetti è sacchetti, è un bellu ghjuvante afflittu cù un picculu vinu di Natale. Pensu sempre, sughjendu in u minibus chì era tardu cù a compra: hà purtatu a casa di bellezza verde, è ùn hà micca avutu u tempu di vestitu ...

Mentre chinuva di e volta in e cantonni , u minibus faddled versu u centru franchly unwillingly. À una di l'intrampulsivu, u so motore chjamatu di sbroumatumu, sbarzava altamente è si murìu. Prima di l'annu novu, era quasi media ora. U purtellu curdeva, era utile di vede u carburatore, Santa Claus è u passageru cù l'arbre, chì avia lassatu u so arvulu sottu a me supervisione, hà cuminciatu à cuncernanu cun ellu. U mutore era silenziu, i carusi eranu sparghjutu in bocca, è tuttu quì, u tarar, pari, disturba u celu. A neve cariu cari accussì generosamente è imprevisu, chì partiu, partiu d'arvulu in a cabina è andò appena fora. Prima di a battaglia di i piramide di chiazza restu 15 minuti. À u quatru quadratu, era necessariu stampà un kilomitri è metu. Capu scambià visu cù passageri è avvede chì avemu da scuntre i vacanze ghjusti.
U zitellu hà assicuratu à u so arvulu di Natale in u beddu corpu vicinu, un coppiu pigliatu da i so sacchetti champagne è i snacks sundried, Santa Claus è Snegurochka arraggiulavanu da quì (pensu chì da una sacchettu cù rigali) cunti plastichi rossi è u cunnuttore - luci di Bengala è crackers chì sò guardati per i figlioli. Pensu pocu annantu à u cunfettu, si n'andò nantu à a tavula, è hà pigliatu una tazza di plastica cun champagne sizzling.
- Per a felicità! Let it from the year's outgoing into the coming! - Patri Frost disse.
- Dunque, tocca à a musica! Diciau u zitellu cù l'arbre Natale. - Jin! - Hè toccu u mio vetru, è hà brusgiatu cusì sinceramente è apertamentu chì mi sentu ardente in u mo core. Guarda tutte e vedi chì u mo scopu di scopre i ghjorni in u celu apertu avia fattu realità. Divertente, strana, stupidu, ma ùn sò sempre quì! Puderia chjappà ora, chjude à a so cumpagnie di a casa di a so sughjura, è cunfunniu stu campu stupidu, è odiò l'ammuccià di Andrei ... Ma sò stà è ora, induve mi vulia. Allora tuttu hè ghjustu - a via chì deve esse!

Sugnu i lacrimi chì vinaranu , è u mo vidu avete dame un servitù:
"Pigliate, o a più mascara!» Ellu intesu a so cumpagnia sinceramente è mi vede à l'ochju. - Hè bisognu bellu bella è espritu. Ùn pudemu micca fà. Sò veri?
Mi scappau. A so attenzione era tipu di trivia, ma hà fattu cun sincerità è simplicemente.
"Quads sò verdi!" Sì grisgiu?
- Iè. Sò nome di Sergey. E voi?
- Anastasia I ...
- Per amici! - avemu avutu cunnosce l'altru, biotevvi un vetro di champagne è si ncuntra l'annu novu da trè pezzi da u centru induve a musica trona è pirotichi splende. Allora parranu cù Sergei a notte nera. Ùn è ùn avè nisunu locu per apressu. Avemu digià addiu à i nostri cumpagnie in ghjustizia, aghjunghjenu l'addiu à u driveru di u trasportu di l'imbarcu, chì fù livatu da l'accident, è da decidiu di passà à a bar di notte più vicinu. L'arbre si metti in a mezza di u lettu di fiore.
"Pensu ch'ella hè megliu quì! - dissi Sergei, quand'avemu da fà. Aghju pigliatu u telefonu telefunitu illitatu di Andrei da a mio sacchju è in silenziu, hà sipatu in a neve sottu l'arbre ...
Chì site successu? Sette ghjorni cuntenuti di u novu annu, quandu ùn pudemu micca parranu cù l'altri, allenziu per avà per esse dinò di noi st'omu principale. Dopu mi traspendu da a mo sughjera à Sergei, perchè ùn pudia fà imagine quantu aghju vissutu prima senza ellu ...