Succisce u corpu di toxini, metudi tradiziunali

Doppu l'avvilanatu alimentariu in 3-5 ghjorni, ci vole à adherisce una riti cun u prublema di proteina, cun restrizzioni di grassu è carbuidrati, irritanti mècini è chimichi di a mucosa. I vegetali, frutti, latte, pisci grassi, carne sò imbardati. A Naturopatie combina diversi direzzione: hirudoterapi, aromatherapy, homeopatia. A so cumpagnia hè di attivà e forze propie di u corpu cù l'aiutu di influenza stranera. Burns, avvilinatu, pollinu hè una guariscenza "medicina naturali". Sè decide di creà un purificazione di purificazione di i tugini, i metudi folki sò sempre boni!

Assistenza, cibo!

À l'estiu, u risicu di l'avvilimentu aumenta in parechji volumi: u calore, u trasportu improperu, a vuluntà infruzzioni di e cundizioni d'almacenamiento, è quì sopra à l'edifiziu in a magazzetta hè un pruduttu maladicatu, in maiò, a vita di stale hè normale. Avveru si trova in generale doppu di 2-6 ore dopu avè manghjatu u pruduttu. Perchè u corpu si prumove d'eliminà virus, microorganismi è i so toxine, l'intestinu hè u primu a reaczionà da secondu u tipu d'enteritis (taburete liquid, cramps abdominal), o gastritis (nausea, vomiting). Sì i tosini cuntenenu in u sangue, ci sò sintomi cumune di emborgazione: debbulizza, marvagem, frebba. In più, e manifestazioni clinichi dependu assai di a natura di l'avvilimentu, cum'è una tosina, un virus o un microorganismu.

Vurmentate è diarrea

In questu casu, u corpu perde una mansa di salti è acqua. Perchè, per començar, hè necessariu di restaurà l'equilibriu di u salottu. Pigliate l'acqua cun l'addiventazione di u sali (1 culletta per 1 litru d'acqua), sosa (1 culletta per 1 litru di acqua). Per rinforà u metabolismu minerale hè solu diminuimentu indispensabile di frutti seconde: pasciuti, albicocchi secchi è prunesi, è ancu i prudutti di patata o zucca. Tutti issi struzzioni aiutanu à ghjucà di a diarrea è vomiting.

Ricivate trisini

Siccomu i battisiani cuntinuanu à multiplicà attivamente in u corpu, hè necessariu di eliminà tossini di u corpu. "Utilizà una dicotice di camomile. Hè propietati antisettiche è antiinflamatorii. Una culloca di fleccule di camomile secondu chinu cun un vetru di acqua fogera, fate un pateanu in u termu durante 4 ore, strain. Pigliate 2 cullizzioni 4 volte à u ghjornu dopu à pranzi, "cunsigliu a gastroenteròloga Irina Boyko. In a rimuzione di toxini aiutavule è a castagna di granu: anu cuntribuiscenu à a nurmalizzazione di u banchittu. Per principià, ci anu da esse seccu un pocu. Poi pour l'acqua di zuffone è lasciate da 15 minuti, da coccia durante 30 minuti in un bagnu di acqua. Coperta u brou nantu à a cullizzioni 5-7 volta durante u ghjornu di prima di a nurmalizazione di u banchittu. Ci hè ancu un modu chì avà utilizatu i nostri averi. Per salvà di credenze, avete bisognu di mette u foglie di a col è à u locu friddu. Hè un excelente antisepticu, u regenerà a pilosa.

Ricerca in microflora

Ùn hè micca un segretu chì l'avvilanamentu provoca una violazione di a microflora intestinali. Duranti a ruscultura d'avvilinatu, pudete manghjà una decocuure di avena. Ùn cuntribbuiu micca solu per a nurmalizà u prucessu digestivu, ma dinò improvesu u metabolismu in u corpu. Pour un vetro di civelli in un litru di acqua à a temperatura ambienti. Insistiu 12 ore. Allora aghjunghjite à pivarè nantu à u caldu pianu è fate in un pappagallo chjusu durante 30 minuti. Beni impresa, lasciate finu à ch'ella hè stata rifiutu, poi straina. Pigliate 0.5-1 vite 3 volte à u ghjornu per 20-30 minuti prima di pranzi o entre migdi per un mesi. Un bon remediu à i disturbi digestivu hè a tintura di Kalgan (50 g di risiculi - hè un prugettu farmacèmicu - 500 ml di vodka bona hè spressu è infundate durante 2 simane). A tali tintura hè storica per anni in utensili corked. Cia u vòmitu, di malheurs, elimina l'embrialdamentu, s'une à toxine, sopra a mucosa di u stomacu è l'intestini, impedisce à furnisce supporta di toxine à u sangue, provoca a purificazione di u corpu di toxine da i mètudi tradiziunali, impedisce à a deteriorazione di a cundizione. Hè bisognu à piglià à 1 tbsp. l. 50 ml di acqua per 1 ora. In u stessu, u caldo (coccianu 1 settimana in 400 ml d'acqua nantu à u caldu pianu). Piglianu duranti u ghjornu finu à i sintomi riunitevule

Evil Sun

In u mesi di l'estiu, u soli hè assai attivu. Ma, anche i anniminzii annuali è, pare chì anu memorizatu da u "regimulare di sunbà", pocu di noi avemu da evitari di credenze in l'estiu. Pi firmà a inflamazioni. Sì bè scorciate un liggeru, sliceranu i zoni dati cù u zuccheru frescu d'aloe vera. O fate assai di elli, appricatu à a pelle burned è a tenzione per una ora. Hè megliu cambià a fede cada 5-10 minuti. Pare a furmazione di burbuila. Per questu, pudete usari tinturizii (ortiga, calendula, immortelle, lapchatka, rizoma di ayr). Lotioni cù infuzione o una scumparuta di eterna facenu 3-4 volte à u ghjornu, micca avè l'asseccu è l'aderenza pussibule di u bandage. Puderanu pochighjate rapidamenti u sviluppu di u prucessu è, literalmente, in uni pochi ghjorni purtanu à una cura completa. Per eliminà è impedisce e consecuenzii di cremati severi, puru pulp pulp, rossu di patate brutta o carotta. A massica hè appiicata à a superficia brusgiata di a pelle, coperta cù una garza dressing, o pusata entre capas di gaze. Un pezzu ghjustu ùn vene à u salvata. Fate lotioni da u te falla 2-3 versi di ghjornu (una cullizzioni di tè secu per 1/4 tazza di acqua fervente, insiste à 30-40 minuti, strain).

Fighjite à a ràdica

Sicondu statistiche, a pollinidisis (una allergie à u polu di i pianti) in u 8-15% di a pupulazione di u mondu. A maiò parte di spessu, i prublemi accumincianu à l'iniziu di l'estiu, quandu parevani arburande vegetali. Dopu ci sò rinite, accumpagnata da untuvatu è respirazione. Ma per respirarle in pettu sanu è "ghjurà in una allergy" in questa ora hè pussibile. Per questu, ci sò significa chì crescendenu literalmente sottu i vostri pedi: in u paese, in u boscu, è ancu in u park.

Piglia un fretu

Hè bellu cù rinite per trattà e radici di u dentale di u bernardo. Mudate à formate una untura grossa, misciunu 4 cuchari nantu à ognuna. Dui zucchioli di u mischju pour 3 cups d'acqua furiosa è fà partenu per 8 ore. Allora fervura nantu à 10 minuti, lasciate è tende. Pigliate 2 vetru 3-4 volte à ghjornu prima di e pranzu è in a notte. A Dandelion hà una prupizia di purificazione d'u sangue, a boi hè un antisepticu naturale, pò scumpari l'inflamazione è l'inchanza di a mucosa nasali.

Relieve la respira è impedisce a lacrime

I pianti curatori pò facilmente a respira in rinite. Pudete fà inalazioni, mint brewing, eucalyptus, calendula, chamomile. Pour l'erba cù ughjolu in ebbezza in una ratio 1: 1, lasciate a raccola di 20-30 minuti, da aghjunghje l'acqua di ferli à 1 litru. Purtate a foglia piuma à meza o una terrazza larga è, tenendu a testa à u panu, in asprazione à u ferru cù a to bocca è a bocca per 10-15 minuti. I Phytoncides di e pianti medicinali trasfurmate edema mucosa, rinfurzanu risposti immune.