Perchè ci hè difficiule per noi di parlà di u sessu cù l'altri?

Per piacerà u sessu, avete bisognu à pudè parlà di u sessu cù u to cumpagnu. Sì, quì a parola "sessu" hè scrittu apposta duie volte - ghjè l'ora di accustà à parlà quellu nantu à l'apertu.

L'autori di l'Oxfordu cunfirmaru: e donne si parlanu più omi. Avemu avutu 20 mila parolle à ghjornu contr'à u so prumèvule average di 13 mila. Sò perchè perchè cù un taleddu ricunnisciutu, hè sempre difficiule di sapè "quì" di stu omu?
Probabbilmente prubabilmente, postu chì in u ghjornu avemu avutu parechji negoziati, avemu usatu di discussione a vita persunale di i nostri amici in l'amici in cena cun amicu, è in generale ùn avemu micca liberatu u ricivutu telefònicu da i nostri mani, risolve u fustu di varias dumande. Ùn hè surprisante chì à a sera, in u lettu, ùn avemu micca a forza è a parolla di parlà di u più persunale. Tale una spiegazione seria piacevulevule, sè micca per un "ma": ancu quandu avemu avutu un restu, ùn anu micca truvate parolle adattate per discussione a vita intima. Allora chì sò e parolle chì avete bisognu di parlà di u sessu?

A teoria di trè persone
Probabilmente, u geniusu Lomonosov pruvò in vanu, quand'ellu creò a so tiuria è pensà chì u settore di e strumenti di lingua avissi da esse adattatu più à questa o questa situazione. Malgradu u fattu chì u so cuntribuiu à u sviluppu di a lingua littiraria hè assai valore, ùn hè micca benefituatu da un discorsu orali. Eppo ùn ci hè nisun modu in u grande è grandore, u guvernu chì tutti pudemu discutiri tranquillità di i difficultà di un caratteru intimu.

In ogni casu, i sperti in u campu di a psicoterapia crede chì i persone incuniscentimenti anu inventatu i so "trè sosi", grazia à quale no simu pruvate à voce l'altri duvè. Avemu obligatu d'empiecà i termichi medichi, o un vocabulariu di u courtier, chì hè abbastanti brutale. Ùn abbastà una alternativa degna à l'opzioni - l'appuntamentu lingua di e rolu di a donna. Hè ridiculu imaginate: quì duvite duie sò, a sera, u lume muffled, l'atmosfera romantica. Dunque ellu dici: "Meli, sò preoccupatu chì i nostri atti sessuale sò diventini menu passioni è più raru". E dite: "Sì, a mo caverna per qualchi ragioni, ùn vole più di piglià u vostru viellu di ghjesu". Tentati à almenu qualchi liggerà a pezza di dichdi discorsi, cum'è regula, porta à u listessu risultatu: cumencia à a spiaggia, è questu modu di cumunicazione, francu parlante, ancu micca tutti i zitelli cumu di chì dicenu di l'adulti.

Perchè ùn hè micca ?
Ùn hè solu difficili per noi di truvà a parulla ghjusta, ci sò parechje fatturi chì in u principiu impediscenu di parlà di u sessu. U società Contemporaneu envia signalazioni cunflaggianti: assai scritti erotici sò indicati nantu à a TV è in Internet, mentri hè difficiule di truvà una filmu o seria chì i caratteri scontri l'intima vita in una aperta cù l'altri. E diritori è i pruduttori parvenenu esse di trasmissione un missaghju à noi: pudete fà, ùn pudete micca parlà.

U tema di u sessu hè veramente tabù, anche mancu sughjettu di truvà e parolle ghjustìziu, ùn puderebbenu micca d'oghje di dichjarà in alta. In l'Occidenti, l'attinzioni pùblicu hè attrattu à stu prublema: l'apparizione di "Vologine monologue" ùn hè micca accidintali. Emu seguitu per guardà silenziu è fidu à i tradizioni.

Quelli chini di furtunate chì ùn ci piace micca l'opere publica anu avutu una diffirenza diffirenti di difficultà. Allora, unu di i ragiuni principali chì impediscenu à a coppula di fà un diagimu di a vita sessuale hè un cessatu in u sviluppu di relazioni. Certi amanti sò sò prudigiusi in parolle, teme à offend each other. Quandu a furma di cunvergenza, u scundiscenu a ghjustu passa, ma par parechji parli stati stati ponenu in questa stage. E, volte volte indifferenti micca solu per i prublemi sessuale, ma ancu per a vita emutivu di l'altri. À u tempu, una alianza di tali riesce à esse furmale.

Parlà di u sessu è impedisce u perfeccionismu. Sta malatia di i eroe di u nostru tempu hà influinzatu l'autoestimu, a pace di mente, è avà oghje ancu a felicità in a vita privata sottu attaccu. A ghjente si scanta chì quandu si ne restanu, ùn anu micca interessante da u socie. Per esempiu, l'omi anu teme chì ùn sò micca sempre vulete è, per quessa, pudete. È elabure un sindrome d'aspetta ansici di fallimentu sessuale. In i donne, in ogni casu, l'intaressu in u sex disminuisce, è cù u tempu, ancu u disgustu pò esse realizatu. Mentre ùn avemu micca interessatu in quelli perspettivi per andà in u monasteru, urganisantemente dumandate specialists: quantu à fà?

Dizziunariu parsunali
Un dialogu difficili hè assai più faciule di cunducerà cù una persona emuzionativamente vicinu. Per quessa, a prima cosa chì i sexologi di cunsigliu hè di amparà à apre l'altru. I amati pò piglià vicinu, dicenu à l'altru mità ùn solu quantu cumu si passava u ghjornu, ma ancu si cumparanu i sicreti. Ancu i sicreti di a zitiddina sarà. Quandu a fiducia aumenta, a tensión in u paru, in a maiò parte di casi, disminuye.

È solu dopu avè assudatu a fiducia, pudete aduprà a creazione di u dizziunariu sessuale persunale. Precisamente per chì nimu di l'uttimi offruti da a nostra lingua hè adattatu per discutiri una vita intima, ogni parere devi truvà e parolle ghjusti per prucessu è l'errore. Ammaistrà a lingua d'amuri hè un travagli creativu. Hè impurtante ùn solu per creà a vostra propria difinizzioni, ma ancu per pudè metteranu cù significatu è emozioni chì solu dui di voi cumpresu. In una banda - hè interessante, da l'altru - hè assai difficiule di realizà, perchè ùn ci hè un algoritmo dispunivatu. Ma permettenu chì ùn era micca paura. Comu in ogni gruppu chjattu, una certa slang hè automaticamente furmatu, è i vostri "memis" sessuale si prisentanu in u vostru paru cù u tempu. A cosa principalu ùn hè micca per evitari u prublema, ùn ùn mancunu solu perchè hè difficiuli di truvà e parolle. È se puderete, trattate cunversione sessuale più prestu pussibule. Dopu tuttu, solu artisansi sò impegnati seriamente in i so cummercialtziri - anu un mecanicu ready, un mudellu, chì seguitanu. Avemu bisognu à esse apertu cum'è possibili, intelligenza, curavule cù un rispettu à un omu amatu, perchè pudemu apre l'avanguitu per parlà di u sessu, è cumincià à capiscenu tutti l'altri in un sguardu. A strada, questu solitu, i scientisti di l'Università di Misurie truvatu: e persone di casu pò dì senza parolle di i so desideri è di l'intesi à l'altri.