Perchè i figlioli chiancianu malamenti?

Probabilmente, parechji parenti anu da sapè per chì i figlioli chiancianu malamenti? Per un criaturu, chianciulinu hè un cuntenutu nurmale. Allora si cumunicava cù a so mamma, perchè ùn sapi micca manera di risponde à stimuli in una manera diversa. Intendemu di scurdà per quessa chì i figlioli chiancianu.

U figliolu sott'à 6 mesi d'età

À questa età, i zitelli partenanu à chianci per quasi ogni occasione. Per via di u diaperu umitu, u dulore à l'abdominal, di l'famu, etc. I zitelli nascite micca cuntrullà i so chianci, per ùn pudemu micca arbitrariamente di sullivazione.

In u sensu di u criaturu, un tremendu crescenu di e cunnessione nervu si trova per a sesta sittimana, perchè u zitellu ùn principia a cuntrullà i so azzioni da questa età. Hè cuminciatu à capiscenu a cunnissioni di chianciarii è eliminendu a causa di questu chianciallu, per esempiu, l'alimenta o cambià un diaperu umitu.

Chì deve fà?

Se ùn pudete capisce micca perchè un zitellu chianci, comince tuttu in modu. Avete nutitu? Ci hè eructazione? Avete avete cambiatu u diaper?

U so figliolu spentu 9 mesi in i cundizzioni chì a mamma di a natura ghjunta. Per quessa ùn hè micca surprisa chì i zitelli spiegà a chiancinu quandu si cumincianu à penevule è swing. Allora u più bè ricorda à u zitellu di e sensazioni chì hà sapiatu in u corpu di a so mamma. Inoltre, u prugettu vi permette di mantene a so membri, per esempiu, questu hà da migliurà u sonnu di u zitellu.

Comunisci cù u zitellu . U zitellu durante 9 mesi si usa a voce di a mamma. Se u babbu chiancianu, pruvate di parlà cun ellu in un tonu normale o cantate una canzone. O prupone cumprà a luz music.

Lassa u zitellu solu. Sì nunda favurevule, u zitellu sceglie per chiancià, pigliate a presilla di u zitellu à un locu fughje è tranquillu. Forsi quellu chì hè bisognu à restà.

I zitelli da 6 à 12 mesi

In sei mesi u zitellu sà chì u so nome, ricunnosce i voce di i so genitori, cunnosce i nomi di ghjoculi. Cumencia di scopra u mondu chì u circondu. Graduatu u zitellu u principiu di stabilisce una cunnessione entre causa è effettu. Solu à setti anni, hà domiciliate sta capacità à u cumpletu.

Un zitellu à 6 mesi aprende à perceive a permanenza di l'ughjetti. Se prima u zitellu ùn hà micca capitu chì voi esce da a stanza, ora vi chiamallu cun l'aiutu di chianciari, postu chì chiancile hè l'unica averia dispunibule.

Chì deve fà?

Insegnà u vostru babbu à calmà . Per riparà a percepzioni di u zitellu di l'ughjettu di l'ogetti, ghjucanu cù u zitellu in i ghjuculi simpliczii, per esempiu, oculanu è cercanu: cù e to mani chjusura u to fàccia, è dopu avè apertu. Hè deve capiscu chì quandu chjera u vostru facci cù e vostre mani, sì sempre quì.

Dà à u zitellu solu un ghjucatu. Immediatamente diversi temi novi ùn puderanu manipule. Dà à u zitellu un ghjucatu, se ùn si calma - dà altru ghjucatu. Forsi queste trovi ciò chì u zitellu vulia toccu.

Cantau. Una bona strumenta calmassante hè a voce di a mamma. Cantate qualcosa è insegni à u zitellu per cantà cun voi. Certi figlioli di l'annu sò capaci di "cantà" simuli parole, per esempiu, "Mamma", "Dà".

Duna a zitella qualcosa di masticà. À a maggiorità di i zitelli per quelli denti d'età, anu cuminciatu à esse cutatu. Dà un figliolu un ghjucatu. L'ultimi di tutti, sò i ghjoculi è i pezzi di rinfrescanti.

I figlioli da unu à dui anni

À questa età, u zitellu ùn cumincia à chiancià più significativu. U zitellu retrò a chiancinu, perchè ùn ùn cunnosci micca l'espressione di a so dissimulazione. Inoltre, u zitellu ùn principia a scopra attivamente u mondu circundante, ma ellu ùn hè sempre teme à esse luntanu da voi.

Chì deve fà?

Prestendu per difende. À questa età, i zitelli pudete "manipule" tù cù istericu. Mantene a manu è ùn micca sparghje mai.

Un zitellu, micca un uditori . I amori di amparà cuncerti in publicu. Ancu s'ellu oghjettante spiciale si disprezza i cumenti in u vostru direzzione, ùn pagà micca davanti à elli. Pruvate per risolviri u prublema per truvà un locu tranquillu.

Parole Associate cù emozioni . Parlate cù u zitellu, cummentendu i so azzioni. Avete bisognu di insignà u zitellu per associà i so parenti cù palori. Per esempiu, dite à u zitellu: U mio stomacu duce, perchè chianci. À u tempu, puderà identificà eternamente i fugliali cù i so parolle.