Formazione grandi marchja

Una stonda bella è fàciosa di travaglià ùn hè micca piacevule. Quandu u XIV sèculu, i trattatti nantu à u passatu umanu s'appoghju, è à a fini di questu seculu fà una grande obra "L'omu è u so caminu". È ùn solu i scientisti sò interessate in questu problema. In u 1833, u libru di u scrittore è pienurariu Francesu Honore de Balzac "Càlculi teorichi nantu à u tema di l'attraversu umanu" fù publicatu. U libru fu scrittu cù l'umorità è a cunniscenza. In questu, Balzac escriva chì à l'ora u tempu i libri sò scritti nantu à l'ebb è u flussu di l'oceani è mari, e liggi di a muvimentu di corpi celesti, ma nimu hà scrittu di un tema cusì impurtante è interessanti cum'è u caminu di l'omu.

Formazione grandi marchja

Oghje, una donna muderna hà bisognu à pudè caminariassi è bellezza. U passatu hè da questu l'esportu più accessibbili per noi, cum'è noi spessu ùn sò micca tempu per u restu. Hè cum'è un esercitu di a testa, chì parechji persone anu passatu. Hè bellu di piglià un passaghju à l'aire frescu, chì hè ancu utili à u corpu: i pulmoni sò ventilati, tutti i musculi di u travagliu corpu è a crescita di sangu.

Firmà a caminari, cose bisognu à pusà diretta, chì i dite ùn sia micca ghjustu. Prima, u pianu toccu à u toccu o u piuvale, i codini ùn puteanu, ma levantà un pezzu. Avete bisognu à passà un passatu promediu, micca grande è micca picculu, per ciò chì u passu currisponde à u so crescita. Quandu cammina cù i vostri pedi, u ghjinochju deve esse lasciatu.

Quandu parechje donna quand'elli caminavanu à i tacchi alti altanu bendintate i so ghjinochji. Da l'esternu ùn hè micca bellu aspettu. Cu tali cammellu, ancu i ghjovani ragioni pari vichianu.

Quandu caminavanu a crosta si piglia un pozzu finamente ghjustu è scinniu U caditu a u mumentu chì u passaghju di sustegnu passa, è discende quandu u prossimu passu tocca u pianu. A volta hè stata rimette à u caminu, a testa hè risuscitatu, i braccia sò ligne fissure nantu à i coddi. Ùn pudete purtate u pesu, per esempiu, una sacchettu cù l'alimentazione, in una mano. À u listessu tempu, a vostra silueta pesa: una spalla hè più altu chì l'altra è a spine hè torciata. Hè necessariu di distribuzione u pesu uniformi in e mani o più spessu da una mano per passà à l'altru.

U passu in quandu cammìnanu esse ligere, mannanu è veloci. Hè megliu di visti micca i tacchi altissima, perchè quandu u caminu in cusì, u pede hè in una pusizione antinaturale. Calzature pè piazze pè i tacchi sali. Avete bisognu cù calzari belli purtati in casa.

Regula, è più impurtante, a cura di u pede adequata hè di grande impurtanza per i vostri pedi è hè parti di a furmazione di una bella stonda.

Almenu una volta per a simana, avete bisognu à fà i banni di pede 20 minuti. Hè necessariu duranti i bagnoli per asciugari i lochi pumetti e indurati à i soli di i piti foglie un pocu crema. Pruvate tuttu ciò quandu avete canzunati peri, è ùn sferinu immediatamente chì avete nasciutu novu.

A furmazione di ghjucà averebbe alcunu cumprà ancu parechji esercizii in quantu simplici:

Inoltre, ùn devi micca ubligatoriu di l'utilità di l'aceddi, in particulare per i persone chì passanu a maiò parte di u so tempu à pusà. Quelli chì viaghjeranu l'aiutu à i musculi pè sfilanu rapidamente u tonu, sballate i pulmonate è furtificà u core. I passi, in particulari a sera, anu un effettu pusitivu annantu à a qualità di u sonnu.

Spessu spessu chì u passaghju sbagliatu è pocu pruvucatu da l'insecurity à stissu. Ogni donna hà da sapè chì ella hè a più ùnica è bella, è furmà una strada bella è curretta in modu sana da u so desideriu.