Una donna sola cù u criaturu

Ùn avete micca una vita persunale, ùn pudete micca truvà un omu amatu, è un zitellu hà un grande bramatu. È se pensa di dà nascita à l'età di 25, l'alta probabilidade chì avete da dà nascita à un zitellu sanu, è sete più di 30, seguitanu vigore cura di a vostra salute. In questu articulu "A Solitaria donna cù un zitellu" ci conta quantu dà nascita è mantene a vostra zitella à una sola donna.
1. Preparazione.

Sì una donna ùn hà micca un omu permanente cù quale ella sempre vive, da pudè avè parechje malatie trasmissione sessuale. Ricoglie, sì esse in patologie è infizzione chì puderanu, serà trasferitu à u vostru zitellu. È per u tempu di trattamentu sò assai longu. Ancu di piglià un zitellu chì avete bisognu à passà assai prucessi, ancu s'ellu ci hè caru, ma a vostra salute serà cunnisciutu solu. Avà, avete bisognu à sceglie un omu da quale avete vulete avè u vostru avventura ughjettivu, hè assai impurtante chì l'omu era tuttu salutatu. È micca a prima volta, hè ochjata, o micca in tuttu, se micca l'omu da quale vulete dà nascita.

Perchè u resultatu à 100% hè necessariu chì i dui parenti sò volenu questu. Eppuru, ci hè una seconda opzione - un donatore ... un bancu di semitismu, quandu si riferisce à sta clinica chì si tratta di servizii similari, bisognu di cunsiderà chì hè un servu assai caru è a probabilità d'un procede successu hè micca grande.

2. Pregnant.

Duranti u cursu di a gravidanza, avete bisognu à esse a tutela di un duttore è fà prufessori freti per chì pudete scupraru chì salvezza hà u paci. Di sicuru, hè sempre bellu di sentu chì avete una nova vita in u to panza. U picciottu hà avè un mese di parlà - imbuttendu.

3. U nascita è mantenimentu di u zitellu.

E quì, in a fine - preparazione per un travagliu. Qualchì parte di e donne teme, è hè assai impurtante chì un omu amatu hè cun voi è sustene in un momentu difficiule. E se ti sia solitu, avete bisognu à esse assai forti, psicologicu. Quandu u zitellu pare, avete bisognu di dedicà tuttu u tempu. Avete da esse preparatu per u fattu chì avete alimentatu u vostru figliolu ogni 3-4 ore è ne passanu pasivanu senza nuttùni vicinu à ellu - questu pudere duranu circa 2 anni. Tutti i ghjorni duvete marchjà cun ellu, lavate è fate e so robba. Tuttu questu per primu tempu ghjorni di a maternità pari pare cusì difficultu. Da una vita cusì monotunosa, pudete avete diprissioni. In ordine ordinale, pudete ritornu dopu à 1.5 anni, è forse più longu.

In i primi ghjorni, u zitellu u scrittu di guarisce u zuccunu è hè necessariu di processà ogni ghjornu è micca tutte e donne pò esse preparatu per questu quì, per quessa, si confirandu stu travagliu à u maritu. È per alimentà u zitellu cù u latte, a mamma deve bisognu di manghja. U prezzu di mantene un ziteddu hè moltu grande: perova, cibo, fette, creme speciale è assai altri cose. È cù l'aumentu in l'età di u zitellu, i risorsi monetarii per quessa crescenu ancu. Oghje chì un zitellu pò esse malati è necessite bisognu, chì hè un costu supplementu. Inoltre, ogni varietà di vitamini è massaggi seranu necessità ogni trè mesi.

Prima di quandu ellu hà 1 annu, averete bisognu da esame per parechji medichi: cum'è un surgeon, neuropathologist, oculist. Anu passate assai spessu. Ogni pediatricu deve passatu ogni annu per pisà, misurà un zitellu è vaccinate. Dopu qualchì mesi di vita, u zitellu deve esse attentatu. Di sicuru, hè assai piacevule quandu vi vede cumu u to figliolu u sonnu per a prima volta, cumu si parla. U tempu più longu per esse dati à un ziteddu hè quandu ellu principia a sapè tuttu: caminari, parlà è più.

Mentre chì u zitellu hè ghjovanu, ùn hà micca capitu chì averebbe bisognu di u babbu, ma quandu a visita in a kindergarten cumencia, definisce di sicuru. E avete bisognu à esse preparatu per questa mena. Di sicuru, hè difficiule quandu quì ùn hè micca un babbu vicinu, è ghjè per quandu avete da toccu stu rolu. A cosa principale hè chì avete educatu u vostru zitellu è dà u tuttu u vostru amori è l'affettu.

Per esse una mamma vera è amare, unu deve esse assai forte è pacienti, da chì u vostru figliolu in u futuru serà grituu di a zitella felice chì hà datu.

Julia Sobolevskaya , speciali per u situ