Perchè i zitelli pensanu chì ùn sò micca amatu

Ogni vulia esse stimatu. Hè stante ghjocu di alcuna critica, ellu cerca l'supportu d'amichi, amici, familiarii.

Piglisse di manera sguilla rimarka in u so indirizzu, in particulare tuttu ciò chì succede in i zitelli. Demu tutti i ricordi di a nostra infelicità maravigliosa, chì era? Chì accadò durante queste anni?

"Perchè i zitelli pensanu chì ùn sò micca amati? "Hè una miseria antica è famosa. Si avete lettu unu di i nostri articuli prima, pudete sapere chì tutti i zitelli solu necessitanu l'attenzione di l'adulti, u so amori è l'assistenza. I zitelli, perchè a so ghjovana età, ùn cunnosci micca a vita, ùn sanu micca quandu parechji problemi sò quì. A vita pari dalli un conte di fata cù un finishing happy. Ma vale a pena per castigar à u mo figliolu è per figliola per una difetta, sulluzzate a so voce un pocu è ... Chi? I criaturi pensanu chì ùn sò micca amatu. Perchè què? Chì ci hè a ragiunà di una perffonda periculosa di u mondu chì ci tocca à noi. Ogni pitturatu parechje prublemi simili in a so vita. Di sicuru avete pensatu. Intendemu di scopra i motivi di sti pensi terribili.

Ci hè parechje motivi per questu. Per esempiu: da a nascita, u zitellu hè in constantemente vicinu da a cura è l'attinzioni di mamma, u patri, i missiapiche. Ùn rinunquà nunda. Tutti i so capruzioni sò rializati. U zitellu s'aprude à stu modu di vita, diventa a norma, in altru modu è ùn pò micca esse! Questu hè in l'intelligenza di i zitelli l'manifestazione di l'amore o a cunferma ch'elli sò amate.

È di colpu sò parechje mudificate ... Kindergarten. School. Impurtati, altu requerimentu. Probabilmente, ùn ci hè nisuna persona chì li piaci à cumplitamentu di e dumandesi di l'altri, soprattuttu s'ellu hè utilatu à una altra vita. Relazioni difficult with other children. Hè necessariu per l'adulti a mostrar rigurosu, esigenza, cum'è i zitelli partenu per capisce questu quì cunferma chì ùn sò micca amati. Mamma m'hà fattu me mi travagliu, ùn m'ha piace à mè. I parechji scartini per i qualcuni falluti - ùn m'anu piace mi piace. Avanza - più. Ùn pudete micca go campeghju cù i vostri amichi - ùn piace micca. Ùn aghju micca un saccu di petra, ùn piace micca. E accussì.

Pensemu, per esempiu, a situazione oppostu, quandu un zitellu di i primi ghjorni di a so vita hè abituata à a disciplina più stretta, creci in rigoro è obedientzia, cumprendi tutti i prublemi di i so parenti è adulti. Hè spertu chì, in u primu, pare ch'ella hè normale. Simply ùn pò micca imaginate una vita differente, altre relazione. Hè stata utilizata à a regula: a parola adulta hè a lege. Hè studiatu diligently, aiuta à l'adulti in a casa, guarda e so fratellu è a so surella, andà à a tenda. Quandu u primu dumanda, cumprendi tutte e dumande di i genitori. Saldia chì tuttu hè normale, deve esse cusì hè sempre stà. Ma, primu o dopu, u zitellu riflettinu, vedenu a rilazioni in altre famiglia. Studi a vita di l'altri figlioli. I zitelli anu a capacità di paragunà, pensate, analizà, ma in modu educativu. Ci sò ghjunghjenu. Perchè ghjè a ragione per questa attitudini in lezioni. Ùn sò micca cusì. Ùn li piace micca. I zitelli sò cuminciati à cunvince chì anu fattu qualcosa. Se i genitori ripiglià i qualchì pupulazziuni in u scola, i zitelli partenanu per crede chì sò stupidi. Sì a mamma ùn ùn mostra micca amuri è cura, hè perchè (i figlioli) sò mali, bè. I figlioli cercanu a causa in elli. È anu una risposta. Sò sicuru chì ùn sò micca amatu.

Forsi questi esempii sò oglje erate, ma, sfurtunatamenti, in a nostra vita ùn sò micca micca freti. Pensu chì avete amparatu cù famigghi simili è sapete chì ùn ponu micca bisogna à prublemi. Questu pò manifestà in modu diffirenti. In certi famìglie, i zitelli scappanu di casa, cumincianu a crescenu rude, sughjenu da u cuntrollu parenti. Oghje spessu i casu di suicidiu, chì, induve, hè a conseqüència traggica è irreparabile di questa educazione.

Chì deve fà? Conoce a cunnannaria è probabilmente a quistione più frecuentada. Infatti, perchè i figlioli pensanu cusì è fà chì i genitori ùn dislike noi? U u prublemu sanu hè chì l'adulti spessu a si scurdanu di u fattu chì i nostri zitelli sò a nostra continuazione, hè una parte di noi à a ricerca di soldi, in u postu di u travagliu è in l'intruduzioni, in i travaglii domestichi è di l'impieghi domesti, in prublemi pirsunali è in a circustanza , solu assai petite. E se avemu da cundemi à u mondu, invece solu avemu aduprà tuttu ciò chì depende di noi, per chì si senti cusìbule in u mondu. Aiutate à capisce i relazioni umani complexi. U nostru futuru devenu solu di noi. Quale chì, siddu ùn sò i paisani, aiutà à i zitelli per adattà in u mondu adultu, preparanu per a vita. E avete bisognu di cumincià cun un simplicu. Cù i primi figlioli, ci vole à dì chì l'amate. Puscia nantu à a testa, abbrazzatu è basgiammi novu, i zitelli sperenate u vostru caloritu literatu è figurativamenti. Sò bisogni di esse sicuru chì in ogni mumentu, in ogni situazione difficliosa, ùn anu face micca un prublema unu-a-one, anu bisognu di esse sicura - i so parenti avianu sempre aiutu, aiutanu sempre aiutanu. Seranu aiutu, promptamente, cunsigliate, saperete di ogni situazione difficili. Ùn avete micca briunatu, ùn averanu micca culpèvule in tuttu, ma cunghjunghjini l'entendre a situazione difficili. I zitelli deve esse sicuru chì i so parenti rispetta l'opinione di i so figlioli. Dopu tuttu, se qualcosa cosa passa è avete bisognu di una persona chì senti, entende, impegni, sustegueri, cunsiglii, allora à fà chì i vostri figlioli sapemu chì a prima persona per esse fiducia hè a prima persona chì dite tuttu, a prima persona una persona chì entende è aiuta in tuttu ciò à capisce - hè mamma è papa, famiglia. In ocasu, ùn avemu micca bisognu di manera chì i nostri zitelli à una certa età fannu sparte di i so sicreti cun noi, ùn parlanu micca di i so teme è di u sentimentu, è quarchi vota facemu di elli, stante chì avete qualchì problema, avemu avutri cosi da fà, cun elli à prugettu. È questu hè u principiu di u prublema. I figlioli cercanu quelli chì l'entendrevanu, listessi, aiutu, promptamente, cunsigliate qualcosa chì si valenu. Quale sà chì u to figliolu truvarà. Pensate à quessa. Pruvate micca di perdiri a chance chì devi à a vita per crecià un omu veru, capaci di sustene in una tempesta di vita, capaci di avè percepzione adequata di tuttu ciò chì succidia.