Perchè necessite una bella postura

In l'articulu "Perchè a bella postura hè necessariu", vi diceremu chì cumu piglià una postura bella, è per questu? Pruvuta a sbarca di u capu, un bellu turnu di e spalle, una volta dritta. Ùn ogni donna pò esse presumata una postura. Ma, prima di tuttu, una postura curretta è bella, hè una guarantzia di salute è bellezza. Dopu à u fattu chì avemu una postura incorreuta, anche u dulore in u so spinu infernu, di u collu, di i morri. À u tempu, avemu usatu per a postura incorrecta, ma ùn avete messu in folla, a postura si pò ancu esse corrigée, s'ellu puderebbe persunalizà l'eseriti è pagà constantu attente à certe cose.

Vedi a vostra postura
Se tenete una postura curretta, ghjustu u vostru corpu è a so ghjustu sò nantu à a listessa linea verticale, i spaddi sò ridottati è sviluppati, sò in u stessu livellu, l'omopuli sò pressati, è e spine sò spressi normalment. Casu ligeramente convex, stomacu o ligeramente retrorevule, o sardine un pezzu, pate infrinhei in i ghjuvuli è in i ghjinochji. U torax hè una forma cuggnica o cilindrica. Musculature di soccione, tutte i junti in mudanza. I peri curretti, l'aghjuntu di i tacchi, i braccialini, i ghjinochje è i maluple si trova senza tensioni di i musculi, solu cù un lumenu pettu à nantu à i cavichji in bocca è sottu i ghjinochji. Poviri internu ùn tocanu u pianu.

Per stabilisce a vostra postura, pruvate à stà à contru à u muru o à u closet. Fighjemu in ligna, a testa tocca u cullinette, cercamu u pede. Perdumosi nostri mani à e custumi. Avà si u palma passa entre u muru è a cintura, tandu avete una bona postura, o da i musculi di u so abdomen è a pressa abdominal tira l'espiglia.

In vista di a nostra plante
A regula principali per mantene una postura bella hè di sapè cumu ghjustu stand, sit, è ancu caminari. Per fà volte, ghjunghjeghja u stomacu è ghjustu l'spalle. A listessa cosa chì pruvamu à fà marchjà. Durante u ghjornu chì si tense sorridente o stannu, mantene u to collu ghjustu.

In pusizione assicuratu, ùn pudemu accede solu in u spinu di a catedra. Sì pettu à pusessu, sta pusizione hè un esercitu excellentu per i musculi di u vostru spartimentu. Per accettà sta pusizione, avete bisognu à pusà nantu à u pianu, rinfriscà u vostru torsu, dàchja u to pettu, stendu a spallezza di l'omopuli è senza elevà e so spalle. Mantene a testa diretta è libera. I musculi di l'abdomen sò strained, a pelvis debite esse strincitu, solu per quandu a persona hè sedente, si stende, in questa position hè più piacevule per ellu à pusà. Ma, puderà prestu quì d'esse sicurità chì ùn hè micca cusì digià digià, per affaccià stu modu.

Da u tempu à u tempu, eseguemu eserciti simili si avete un postu sedentariu:
1. Siegnenu nantu à a punta di a catedra, perchè e cuttividi, cadenti è ritornu sò in l'angolota ghjusta à l'altri. A manu liberamente diminuita, e spalle levà a picca. Simultanamente, strufineremu l'armari di li gammi, i musculi di u spinu è l'abdomen, rinfriscà, finu à u massimu di l'spalle, perchè l'omopigliuli tocanu l'altri, a testa sarà sporta. In questa tenza, puderà assicurà parechji minuti, da puderebbe torna rinfriscà.

2. Avemu da esse risuscitatu da a catedra, accumpagnà i tacchi, ghjunghje stretchjà i musculi addominali, nucciasti è i ghjinochje. Si risità in i piddani, cusì altru pussibule, finu à noi pudemu, ci straineghja u corpu, paghendu pocu lentamente.

Se sti sercerti sò ripetuti per un pezzu tantu, a postura serà eleganti, ancu in un locu tranquillu. Quandu caminava, pruvate micca di prutezione u to belly, ùn murite micca.

Facendu i travaglii, avete bisognu à seguità e regule d'oru:
1. Quandu si pusitjàimu à a tavula è purcii i verdura, pruvate micca di evà à affissà nantu à a tavula.
2. Pruvamu a squat, è ùn pasite nantu à quandu pudemu carburà a lavà.
3. Quandu travaglià a tribunale deve esse à una altezza di 10 à 15 centimetri da u codice.
4. Cumu scannari u polu o aspiratu, usamu strumenti da i zucchetti longu, questu reducià a sopra sopra à e spedizione è permettenu di farfantaretti. Quandu a limpiari l'appartamentu usamu un capelli, chì ghjè trattatu nantu à un manicu longu, avemu avemu micca di e incliniate male.
5. Per pudè suscettà un ligame pianu di u pianu, dàchene i peri, avemu dicu nantu à a manu nantu à u cusccu, perciò, facilitate l'arrimare è affruntà u fustu.
6. Quandu si righjistanu un grande pesu, i musculi di i malati, i ghjambi, è micca u zuccaru stessu. A nostra volta hè diretta, i nostri pierri sò unipochi apartentini è fracciati à un angulu di 90 gradi in i ghjinochje. L'oggettu hè risuscitatu vicinu à u corpu, riducendu a carri in i nostri discerti intervertebriali. E donne ùn deve più di 20 kilogrami, è l'omi più di 50 kilogrami. Quandu s'arrivavanu a carica, ùn mancanu micca di movimenti rotacionale, prima di rinfurzà a carica, è turnate.
7. Per lavavvi i dipinti è di denti di limpieza, un pocu intricate i vostri ghjinochje, serà più faciule per noi di mantene a to back straight.
8 Quandu lavare a testa in u griglia, evitendu a volta di falata, questu si aghju avviatu à i ghjambi in i ghjinochji è di preparalli. Muti torna da u tempu à u tempu si risolanu è rilassate.

Enricu i musculi
I musculi di i malati, spalle, cù u to ventru è tornanu sò imbulighjate in u mantenimentu è mantendu una bona postura. Sì i musculi di a stampa anu debilitatu, a carica supplementata cumincià à i musculi dorsali, esse gastatu l'energia fiscale, i musculi debilitatu di a pressa "sag", è infrupa a circulazioni di u sangue in l'area di l'inguernu, è si conduce cusì cusì chì u líquidu s'acumule in i tissuti di i peri. Per cresce a postura, deve svilà i gruppi di musculus.

Stretching exercises
Queste eserciziu facenu i musculi l'elasti, u statu di u moità timore.
1. Se invucassu in turcu, pusonu e nostre mani in u lock. Aghjustate a manu nantu à e vostre mani nantu à a testa, stende. Let's drop our hands and make an exhalation intens, repeat the exercise 10 times.

2. Si sò nantu à i so ghjinochje, pusendu a nostra manu darrè a nostra spalla, è l'acchianassi in u lock. Intendemu di risparmià a manu, mentri stinzanu li muski addominali. Cumpigliate a respirazione profunda, è parechji sicondi avemu a fugliale. À l'exhalazione avemu aduprà una capu nantu à u pettu è intrattureremu di rilassate. Ripetemu 10 corsi.

E cumpetenze per rinfurzà i musculi di a cinta di l'ombra
Queste esercii l'alluvià u scherzu nantu à a to spina è rinfurzà i musculi di a cinta di l'espatula. U cumplicamentu di such exercices hè calculatu da 10 à 15 minuti.
1. Emu sit in un puddiciu è facenu e mani energie di mahi à u latu, in turnu, unu di l'oltre, anu aumentatu l'amplitude di i nostri movimenti.

2. Fasce i vostri brazzi à u codice per piglià un angulu right. Suggeriscenu una manu è abbandunate l'altra banda. A volta, cambiemu a direzzione di e mani. Mantene e vostre spalle è rimette à diritta.

Eserciti per i musculi di u spinu
1. Mittite nantu à a spalle, i coli à u pianu. Dumbinu in a spine torique è mantene durante 5 à 7 seconde.

2. Menti nantu à a spaddi, i ghjorni chjorte, u coddu è i pedi in u paviu. Oghje a pelvis è aghjunghje durante deci suntus.

3. Si sò nantu à a chjera, pusendu e nostre mani in u pavimentu darriu. Aghjunghjite a pelvis, pigliate a testa da un pocu, aghjustate.

4. U stessu esercitu cum'è u numaru 2, solu in u pianu t'hà bisognu à fà affidà a volta di a testa è di i pedi.

5. Oghje nantu à u stomacu, e mani sò assuciati dopu à u back. Piglià a spalle è a testa, piglià e nostre mani, dàchja è mantene da 5 à 7 seconde.

6. U stessu esercitu cum'è numero 5 di l'esercitu, anche aghjunte u so ghjustu ghjustu.

7. L'esercitu pò esse cumplettu si cambiemu a pusizioni di e mani: fendu e mani nantu à a spine di a testa o susciteghja a manu.

8. Stajate nantu à u fugliu fugliu nantu à u stomacu, fate è bassu i pedi, spalle, capu, braccia, guardemu manu di 3 kilogrami in i nostri mani. Aghjunghje duverebbe spriverà, avemu astutu u so spalle, un capu, ti pigliemu e mani in i partiti, averemu da 5 à 7 seconde.

Avemu a valutà i nostri risultati
Per riflettà a postura corretta, ricumandemu e seguenti exerciti:
1. Si risusciteghemu in u muru, e mani suttili nantu à u troncu, si riderecce, toccu u muru cù l'omopuli, nucali, tedeschi, tacchi. Cabeza diretta. Demu a memoria di sta situazione. Allora aghjugnemu i nostri ochji è facenu un passu avanti. Overtene i nostri ochji è vede cumu hà a nostra postura cambiatu.

2. Si risusciteghja in fronte di u specchiu, e manu suttili, a volta ùn tocca u sustegnu. Correge a postura curretta. Allora facemu certi esercii semprici, ùn avemu micca osservatu i nostri ochji. Mani in i banchini, in seguitu, a perra serà purtata à u cantu. Emu risuscità nantu à i medichi, avemu a pusà per davveru, andemu da esse risposte è cusì. Allora pigliemu a pusizioni iniziale, prima ùn vogliu micca circà à u specculu, perchè seguiteremu a nostra postura.

3. Serà bellu, se face tutti l'esercizii, i sit-ups, camminendu cù una piccula carica nantu à a testa. Prima torna nantu à u muru, avemu pressu à u muru cù a dritta di a testa, i omanduli, i buttiglii, i tacchi. Ricurdà stu pose, da quì avemu dicu, è torna à u muru avemu i cuntrolli l'attu. U caminu serà fattu in 2 passi, respira à l'stomacu, exhorting two steps and removing the stomach. Questu esercitivu si ripetì diversi volte un ghjornu.

L'effettu ùn duverebbe aspittà d'esce, sì ghjutu l'usu di i musculi per esse in a pusizione curretta è seguemu à cuntrullà seguità u so postura corretta. A postura curretta sarà u vostru habit. Ùn hè micca fatta à u princìpiu, hè bisognu di guardà, chì a volta era diretta, u stomacu hè rializatu. Allora quandu u vostru sensu di l'armunia, è diventate, sò inseparabbili, ùn hà micca bisognu di manera di fà per voi ùn site micca stalla, vene da ellu stessu. Ùn avete bisognu di un sonne, di un prugettu è di un pianu bellu pianu bellu, è avete ancu ghjucatu successu.

Avà chì sapemu chì bisognu di una bella postura, perchè a postura curretta è a salute di a spine determina u benessivu di a persona. Si riguamenu regularmente esercii per chì avemu una postura curretta è bella, anu da esse una bona prevenzione di prublemi cù a spina è per un tempu assai prutege a salute di a nostra back.