Patogeni primariu di u vetru urariu

In l'articulu "Patogeni primariu di l'attenza urinale" vi trova infurmazioni assai bisognu per sè stessu. L'anormalità Congenital di u trattu urinariu duranti u sviluppu embrionario. I causi cchiù cumuni includenu fatturi geneticu, infezioni virali di u fetus, l'accion di e toxine è i medicazione.

Malformazioni pronunziati di i riti, u fetu ùn hè viulente è si ferma in i primi tempi di a gravidanza, mentri u fetuu cù anormalità più lette sò sopraviventi. Circa u 10% di i zitelli nascenu cun anomali potenzale seriu di u sistema genitourinariu.

U sviluppu di i rina

U sviluppu di rimanni intrauterine hè un prucessu summamente complexu. A noite primitiva (metanfrosi) hè stallatu nantu à ogni latu di a regione pélvisca. Allora, cù u più crescita di a parte inferior di u fetu, ogni di elli principiate u so movimentu sopra à u locu di a so localization finali (migrazione) à tempu à turnà à volta l'assi (rotazione). Un impetu impurtanti per u sviluppu di i riti primitives hè a so fusioni cù i rudimenti di i urètori. Migranti o disordini di rotazione sò in u cori di l'anomalii di rimanni più cumuni. Inoltre, in u prucessu di u sviluppu di l'intrauterine, hè pussibile unificà i primi ribellati prima di a furmazione di un rinu grandi.

Anomalii di rino

L'anomali di rino hè carattarizatu da trè parametri principali:

• Incezione pò influenzà unu o dui rizzi.

• Parechji anomali si ponu esse in un riney.

• Certi anomalji sò asimptomatique, ma l'effetti di i fatturi avversi, cum'è l'infizzioni, cuntribuiscenu à a deteczione di malformazione. In u casu di anomali anormali, fallimentu renali pò esse novi immediatament o pocu dopu a nascita di u zitellu.

Anomalii di a pusizioni di rinu ùn sò micca sottumettenu correczione. Queste include:

• Renata pélvica restendu in l'area pélvisa. Hè furmatu per risultatu di violazione di migrazione in u prucessu di u sviluppu intrauterine. A maiò parte di sti anomaliti sò asimptomatique.

• U danni di rino. Forsi, in varii versioni, u più cumuni hè a riera in ferru. U prucessu di migrazzioni ùn sò micca sparte micca.

• U ribellu "caked" in a forma di una massa formless, clumpy situata in a regione pélvisca. Hè furmatu durante l'aderenza di i riti è a violazione di a migrazione. Un tali riignolu raramenti causanu sintomi patologichi.

• Distopia croce di u riignolu. Un riney è situatu à u latu oppostu, vicinu à un altru rimane.

• Renata Thoracic. Situatu à a cavità di u piticu, chì pò esse assuciati cun una violazione di u sviluppu di u diafragma (settimulu fibru-muscular chì si separanu e cavità toraque è abdominal). Questa hè una anurmalità pocu rara, a currezzione kirurggica di quale hè assai difficili.

• Aging (assenza congénita) di u riignolu. Hè osservatu, se l'embriione ùn site micca un rudimentu, da quale l'organi urogenitali anu sviluppatu. L'agenesia renal bilatale porta à a morte di l'embriione.

U uruglu hè un canna muscularu da quale l'urina di i riti rivolta in a buca. In i primi stadioni di u sviluppu, una quantità d'anomali sò possibles, chì spessu prumessi in una disturbazione in u passaghju di l'urina. A disturbance di a fusion of the primordia ureteric (sistema primitivu di drenal renali) cù mesonefros (rino embriano primitive) porta à l'arrestu di più avanzatu di u rimane (aplasia). In altri casu, u sviluppu di u rienle hè osservatu cù a furmazione di l'estru chisturale (displasia) di Aplasia è di displasia renali spessu

Sittintazione di uratorii

L'ùculu uretericu pò esse furmatu è dà allughjatu à parechji cùiani chì ci anu cessatu chì sò dirigiti direttamente nantu à u ureter. Quarchi cosa hè pussibile infettà issi sviluppi cù u sviluppu di u sindromu di u doru. Una altra variante di l'anomaliu si prisenta quandu u fogghiu di dui prucessi ureterali si cresce in l'embriione - in questu casu, un riduce di u riignu si trova. Ogni annu avemu u so urìggiu propiu, chì sferisce à a vaghja nantu à ellu stessu o si cunfundita cù l'altru. Doppu u sistema di drenagiu di u riignu hè spessu accumpagnatu da u dolore per u casting d'urine da a sottu à a parti superiore di u mari.

Defectu di u settore uretra

In u risultatu di a patologia di u sviluppu di u settore uretra (trà i rudimenti di l'urgani genitali è u rectum), in qualchì volta hè una espansione cìstica di a seccione d'urione chì s'imbuleghja in a lumen di a vejiga-ureterocele. Un petitu gradu di ureterocele si prustituita spessu è spessu ùn ponu micca prublemi. Una espansione significante pò esse un locu di furmazione di pedi urintali. A rinfriscenu di l'orifiziu ureteru porta l'obstruccione. A menudo ureterocele, u riflinu di orina, è di riduzioni di rinu si sò in un pazientu. A difetti congenital frekwenti di e parti più bassa di l'urdinariu sò:

• i vultuli uretrali laterali - a furmazione di duie doblegate di a mucosa di a uretra di a uretra, chì porta à una viulazione d'urinazione;

• hypospadias - u sviluppu micca cumplettu di a uretra, chì a so apertura esterna hè nantu à a superficia inferna di u pene o ancu in u scrotum, in casu d'apertura à a testa di u pene.

Anomali richieste

• Esfatica di a vuccata - difettu di a murta previa di a buca è a parpai abdominal sottu à u zocculu. In questu casu, a deformità di u pene, a disgrazia di i testiculus in u scrotum è l'inguinal inguinal, è in i raggiunati - scrive da u clitoris sò ancu osservati.

• L'esplorosa Cloaca hè un difettu sèculu in quale ci hè a separazione di a vaghja in dui semitresi (in ogni unu di quale l'uruguaiu entra) è sviluppu sviluppu di u pene. Hè intrattinutu l'intesti u annu piccu è l'anu, cum'è a cumminazzioni di anomali cù l'erpi cumprenda congê di geniculata.

• Epispadia - difettu di u muru di u uretra. Quandu si cunghjunghjera cun un sphincter di a vejiga, u paci cù spessu incontinenza urariu. A diagnosi iniziale è a correzione cirurgiunaria di difetti sò più impurtanti in i malati cù anomalii congenitali di i feglia è a bufeta. L'operazioni sò realizati in vasti centri specializati cù una sperienza in u trattamentu di malformazioni di u sistema urogenitali in i zitelli. In i manni cunnisciutu, a maiò parte di l'anormalità di a vaghja pò esse rializatu bè.