U gustu di u nome: a dulcezza di a vittoria è a farina per u conte

Pappaddu per u Conti

Unu di i più famosu "storicu" hè "Gridgeev porridge", chì hè fatta da semolina nantu à u latte cù l'aghjunzione di frutte, fiori cremosi è frutti secchi. Per un bellu pezzu, stu pisci hè statu cunzidiratu un elementu tradiziunali di a cucina russa. In fattu, a so ricetta hè stata creata à u principiu di u XIX seculu da Zakhar Kuzmin, un chef serf di u maggioru di u Regimentu Dragoon d'Orenburgu, Jurisovsky. U nomu di moutarde hè stata ricevuta da u nome di u Ministru di finanzià Gattivu Guriev, chì hà assai piaceu u novu platu, chì hà cumpratu u coccure cù a famiglia sana.

Sweet Victory

Hè l'emperadoru Napuliuni, sfruttu di i nostri erimi gloriosi, sapemu chì, attaccà u nostru paese, darà una occasione di mostrarà micca solu a forza è a gloria di i truppi russi, ma ancu l'habilità di i cucinari domestici? Dunque, sopratuttu da u famosu cake, named after the defeated Corsican, apparìu centu anni dopu a battaglia di Borodinu. Sicondu a versione ufficiale, in 1912 Nicola II hà decisu d'urganizà un grandi banquet in Mosca in l'occasioni di u centennial anniversariu di a vittoria di Kutuzov. È per a fine di questu avvenimentu, un confetreziu talentu, chì si chjamava, a sera, a storia ùn hà micca cunservatu, hè stata cun risposta per un novu pasticci è u furmagliu in forma di un caprettu Bonaparte. Sicondu i tistimonii, u pastellu era jugoso è pompiu. A ricetta originale per Napoleon fù dopu perduta. In parechji rispetti hè stata facilitata da a situazione post-rivoluzionaria. In u 1920, per una scassessa di alimentariu robba per i travagliadori in a risturante, è i so brame di fà u pastore simplificare è più veloce, circundonu u miraculu culuritu sublime è solenni in un locu, crumbling for any movement refreshments for podgulyavshih Nepmen. Eccu, ricetta moderna hè statu guadagnatu da travagliu è di laziness!

Personally, prima appreite u gustu di "Napoleon" sottu un nome più persubitale. A me mamma hà ricivutu sta ricetta da quarchi Polina Sergeevna, perchè era chjamatu "Cake di Polina Sergeevna" durante un certu tempu. Allora u pane hà cunsideratu un nome differenti. Hà succorsu da ellu stessu, per via di casche di preparazione. Tagliata nantu à l'eccezziunale di una culpita di tinghje di pallida di pezza affettata in u fornu è stacked nantu à a tavula cun pila. I rotuli rotolati rotulati eranu spuntati da crema è cuparti da l'anziani cù una carta di carta bianca A4. L'abituale hè chì un fugliale hè stata utilizata per creà una stampa in casa, per quale si stende un saccu di scole di i libri! Per via di questu, agghicamu "Napoleon" un "cake da sottu cartulaghji".

Trimate sta caputravu cù i visitori nantu à una tablecloth starched era impussibile: una bundanza di migliori, crema ralezzata, u cut cutteru di un pezzu ... Allora accuminciaru a cut-cake in tagliatelle cù un cutidianu chjaru. U pastellu anu vistutu più neat è creatu l'imprissione di a decisione di cuncepimentu originale, "micca in u formatu" di raghjoni ugualmente in generale. U pastellu hà e forme naturali è i migghioli di culori sò creati l'effettu di a mobilità è a ligerezza. Immediatamente dopu a coccia, u toriu era prontu per u sirviziu, chì ùn hà micca esaminatu accurtu minuciosu. In ogni modu, quande era cupartu da u zùccheru in pezziu - per creà l'effettu di u fretu - o l'avellana machinata, chì significava assai u gustu.