Perchè ùn sapemu chì nigà a persona è cumu l'apprendre

Responde "nè" à e dumande di parenti, amichi è i culleghi un pocu stranu, ma hà qualità assai utile. Ùn tocca à l'egoistu, l'indifferenza o l'indifferenza à l'altri populi. Puddinu, cumu per ùn succorsu à a pruvucazzioni di manipulatori è, per quessa, per salvà u vostru tempu è l'energia per ciò chì site necessariu. In questu articulu, parlammu per chì ùn cunnosci micca per nemmenu e persone è cumu l'apprendre.

I ragiune chì ùn pudete micca ricusà

1. Temi chì una persona hè offentera o ingeratu

A maiò spessu, ùn sapemu micca manera di ricusà e ghjente perchè stu scantu. Solu ùn hè micca chjaru chì una persona hè stata offisa: per u vostru travagliu o a vuluntà di rilassate, etc.? Cridite à mè, sarete intesu chì si spiega claramente a raghjoni di u rifiutu.

2. Temi chì ùn sarà micca più amatu, rispettu è trattatu bè

Hè cume, sta situazione pò succorsa, ma solu quandu pruvate di manipulà. Allora, per cumprende u desideriu di l'altru, per succorsu à a pruvucazzioni. Avete bisognu di sta? Hè megliu di passà u tempu di liberazione nantu à ellu stessu: fede ridere di cumplicati è sentenu di insicurità.

3. L'axioma amparatu in a zitiddina: per rinfigurà l'aiutu - rudezza e rudita

Hè una cosa chì quandu un vechju dumane dumandatu à cuddà à a tenda di butterie, perchè hè difficiule per camminà, è quasi un altru - quandu un collegu di travagliu prova di trasfurmà a so parte di u travagliu. Hè chjaru chì in u primu casu hè una materia di conscienza, è in u sicondu casu un vivu esempiu di manipulazione. In una parola, avete bisognu di capiscenu bè chì i vostri aiuti sò veramente necessariu.

4. U scantu di dilla "no" hè intaglie imposta da a sucetà stessu

Fate qualcosa duie dumande simule: quante frequenza vo avete dumandà u serviziu di l'altri è dumande à tutti? Ci hè un populu in u vostru ambiente chì facianu qualcosa solu per un serviziu per un serviziu? Dopu ad avè rispondenu, pensanu à voi chì avete averà esse cusì teme di ricusà. Forsi si in modu generale nantu à u vostru situ in tutti i casi, ma e persone chì aiutanu solu à cambienu per qualcosa, perchè avemu bisognu à tutti. Ùn si succorsu à a manipulazione di a società, ùn anu a paura: ùn devenu sempre una persona pronta per aiutà senza mutivu.

5. A pusizioni di una persona cun una autoestima hè questu: i bisogni è i desideri di l'altri sò più impurtanti chì i mio

In questu casu, fate a question: "Perchè ùn puderaghju nemmenu e persone? Hè u mo attività cusì pocu è insignificante?". Probabilmente, avete bisognu d'accettà cum'è per voi è capisce a vostra propria impurtanza à e persone chì vi dumande.

Cunsiquenzi

Ma quantu a causa di u cumpurtamentu salvatoghju cù l'altri populi, ricordate: nunda di bè chì vene da ellu. Prima, a forza indispittìvi per fà ciò chì ùn vulete micca bè. E, cum'è sapete, si travaglia in ogni modu di curazione, ùn avete micca ottene una cumbia positiva di l'energia è i sapienti utili. Dopu a so fine, truvate una fatica forte è un sensu di devastazione sana.

In siconda, sempre indulge i desiderate di l'altri populi, risicate di riscientà diventà vittima. Questu significa chì prontu i vostri surroundings s'appriceranu per imponiricci u so travagliu, interessi, di puntu di vista, cunghjunghje cù e dumande è favurisce. In una parolla, hà da pruvate di manipulà. U u risultatu duverà per bisognu. Ma hè solu a mità di u prublema, perchè, se una persona intrinsamente torna a vittima. A so logica sò cuddana à un pensu simplice chì si cunta una sola frase: fate chì tutti sò felice, ùn l'appirannu micca avà, avà capisci quandu si perde. Questu hè questu orgogliu chì elevate una persona per supra tutti l'altri.

Tercero, un sensu constante di culpabilita. Comu succorsu spessu, dù una prumessa chì, per un cirte circunstante, ùn pò micca cumprà. Comu u risultatu, vo site à gigghitarà, dodge, hide. Tuttu chistu porta à unu - un sensu di culpabilità, davanti à voi è à l'altri, per micca di spiegà u rapportu spoiled cun una persona.

Quarta, assai per a nostra disprezzu, più spessu chì ùn hè micca fugliale persone riceve reputazione di pocu affidatu è perde a fiducia di associates à ellu stessu. È tuttu perchè ùn puderebbe micca, è ùn sape micca à refuse direttamente è claramente. Invece, prumovi di rializà a dumanda, è quessa amori, purtendu u cumpurtamentu di una persona.

Cumu aprende à nigà

Hè ancu possibbi d'amparà cumu ricu dirittu à petitioner i so dumande constante. Per principià, deve esse capitu chì site simpricimenti manipulati, questu, sò stati utilizati per i so propiu propii. Ricurdà stu fattu, pudete responde senza risposta "nè" senza teme à offentà una persona, è ùn avete cundottatu cù un sensu di culpè per questu. Ùn bisogna micca chì avete u dirittu assoluta di ricusate. Cum'è una altra persona, ùn pudete micca pruibitu di dumandà un favori o aiutà. Ma hè di voi per decide chì dicenu: "sì" o "nè". E ricordate, u più vicinu è cari la persona, u più forte serà u rifiutu. Allora, bisognu à esse rimissu. Allora dunni avete principiatu?

1. Aloud, a voce è chiaru, dicendu a parola "no" parechji volte. Fate finu à ch'ella diventa familiar à voi.

2. U mudellu è scrive in i vostri situazioni imaginati in chì trovanu difficili risponde "nè". Ma solu cù a diffarenza chì ùn sò micca teme à ricusà l'uvizianu è ùn fate micca scusassi. È simuli l'infurmazioni à l'interlocutore chì ùn avete da puderà aiutà.

Z. Per u scopu di a furmazione, cuminciamu cù trivialità. Pundu à situazione simplici è insignificanti in quale pudete dì "nè" cun simplicità, ma forsi. In u futuru avarà da aiutà à fà a decisione correcta in più situ difficili.

Cumu ricusà corretamenti

1. Prima, indicate a vostra interlocutore a vostra attitudine in a dumanda. Pò esse una varietà di emozioni, da irritazioni à disprezzà. Ùn avete micca rechjare, ma mustrà i vostri sentimenti à u to cumpagnu è spiegà ciò chì ùn hè micca cunvene. Questu hè un preparazione favorevule per una persona per ricusà senza preghjudiziu à a so autoestima.

2. Dì micca. Spiega spiegà a raghjoni di u rifiutu.

3. U scopu principale di u rifiutu hè l'occasione di voi per questa ora per fà u dirittu per voi. Pensate à quessa è offre à u candidatu una suluzione alternativa à u prublema. Questu avete aiutu à avè micca moltu innecessariu, è a ghjente hà vidu chì ùn sò micca indiferente à i so prublemi.

4. Assicuratevi di sente à u to cumpagnu, ùn l'interrompe.

5. Se, dopu à l'argumenti avanti, ùn avete micca cambiatu a vostra dicisioni di ricusate correctament, ripetite a vostra idea anghjieta, solu cunzidendu i paroli di l'interlocutore. Dopu, chjamatu tutti i ragiuni chì a dumanda ùn eseguite micca eseguitu, per rigordu è aggressivu.

L'apprendre à nemmenu e persone hè assai impurtante. Cusì avete da guadagnà u tempu è energia, chì pudete passà nantu à ellu stessu, puderete mantene boni relazioni cù e persone vicini, per riceve rispettu mereu.