Sì un omu prute in altri donne

Omi sempre piace à pruvà di i so sfruttamenti. Si disciuglitonu di a catina, cum'è pienghjule e pallini, è vietennu l'uni à l'altri, quale elli hè megliu è più bella, ognuna comprova chì hè quellu chì hè u male alfa. E cumu per percive una zitella, se un omu prufiera à altri donne?

In fatti, a situazione hè veramente assai, assai brutta. Iè, ogni dama sia troppu cuntrastanti se un omu si prumesse in altri donne. Anchi si ellu parra nantu à u so valianti passatu, nimu vole à sente i so stori. Sevi, almenu per una ragazza, hè sicuru.

A maiò parte di i ghjovani crèditi chì u numaru di e donne in a so vita hè un prughjettu direttu di forza, unificu, popularità è altre qualità chì si puderà amparà à i picciotti. Nun capiscenu micca è ùn pruvate d'alcune cusì chì spaventu à una ragazza quandu ella dice cusì cosa. Dopu tuttu, noi, donne, sempre bisognu di sentu unicu è rintricatu. È se un ghjovanu hà dichjaratu, immediatamente u pensamentu chì si compara à l'altri. Inoltre, hè spavintosu per capiscia chì u zitellu, forsi, hè ghjustu cuntentu di a vostra vita persunale.

A maiò parte di l'omi veramente ùn capinu micca u prublema, è parechji astudelli è affirmannu chì ùn sò micca significati à esse. Di sicuru, hè più faciule simplificate di fingistà ch'ellu hè stupidu è dite à una donna chì ùn hà micca realizatu u so errore, invece di risponde per e so parolle. L'omi sò più criati di mannarii ca donne. À elli, troppu significa a valutazione è l'elogi di i membri di u so genere. Per questu, facenu sùscenu da a pelle per pruvucari ch'elli sò u megliu. U numaru di e donne in a vita di l'omu hè quasi u principale principale di e so virtù. I pensanu chì l'unicu modu per ottene rispettu di l'altri. Ancu un omu carusu, spessu, prova sempre di sustene a parla belli di e donne. Simply, ellu hè teme chì l'altri u truvaranu dèbitu è ​​sloppy, perchè ancu dice chì ùn pensa micca. Avà solu ùn ùn capisce chì tutti l'altri pensanu à u listessu modu. Sò trattendu di mustrà l'altru chì ùn si veramenti ùn vulianu. Questu hè u prublema di l'omi - in certi prublemi ùn sò micca sinceri à l'altri, perchè trovanu scantu di perdiri a marca. Spessu, i carusi pò parranu di vittori inexistentivi è cù l'ànima per discutiri i so zitelli, parlendu cusì stupidu è incomprensibile chì sò. Iè, ùn aghju micca argumenti, e donne facenu ancu i sbagli, ma chisti cunversi, in fattu, sò cummattiati postu chì i zitrone sò tentativu di sapè à l'altri quantu sò più intelligenti è megliu cà noi. L'omi pruvate sempre d'affirmà stessu, per i nostri errrezii, o azzioni, chì eteranu i sbagli. Sì una donna hè culpèvule di qualcosa, in a so opinione, ella sarà punitu cù esse dichjarazioni, perchè l'amici ùn cacciammu u pudere di u caratteru. Ancu se u zitellu ùn avete da fà questu, ùn pò mancarià cambià a so meia per vendetta per una piccula cosa, per interesse sportu o ancu per qualchì stupidu, raghjuntu micca motivatu.

E quali di e donne di sta situazione? Ciò chì deve esse fatta da perchè e cose ùn si dice micca e cose ecciteghja nantu à e so sporta? Ogni donna vole esse apprezzata. Hè per quessa, a notte nantu à quelli antichi di i so omi, spessu mette a donna in un stupidu, è poi, conduite à i histèresi. Questu ùn hè micca struitu, perchè ancu se a zitella hè stata mistadete, ella ùn hè micca meritatu u tradimentu è lavare l'ossa darrere a so back.

In fatti, sti cosi ùn ponu micca esse micca per nunda. Di sicuru, ùn pudete fà rrespundenu è fingenu chì ùn avete micca cura. Ma, ùn pò durà stà tali cumpurtamentu assai tempu. Ancu i più calmosi è sàviu, anu un'altra ùn si suscitanu è e patechjenu turnate in una apupulazione di una scala lucale.

Se sapete chì u vostru omu li piace à glurificà à l'altre donna, prima decide di voi stessu, ma hè bisognu di questu un omu? Dopu tuttu, forsi iddu stessu hè un donnaizzante. È vo vulete sparte cù tutte a vostra vita cù e diverse femine chì ùn sanu micca infurmatu, è ùn vulete micca sapè? Avete dinù sta dumanda prima di fà e decisioni più. Sì capite chì un ghjovanu hà solu sapè à fà cumu cusì in parolle, ma in fatti hè assai fidiliu è amatori, da vale a pena pruvà qualcosa di cambià.

Sicuru, per principià, pudete parlà di ciò chì hà successu, spiegà cusì scassate hè, è cumu pisu, per sente cusì cose da a vostra persona propria è amata. Ma, sfurtunatamenti, assai prubabile, questu ùn hà micca travagliatu. U zitellu scuzzulò è amparà à ghjustificà. Perchè, se a situazione si repite, è deve ripetiri, hè necessariu di cumportu più radicali. Ùn sparghje a so psique, passanu tempu nantu à tears è persuasione. In quelli casi, ci vole ogni sughjettu di esse risposte, per spiegà tuttu ciò chì pensate, è forsi, ancu à mette ultimatori. Avete bisognu à dì à u babbu chì vulete esse l'unicu. Sentite cunfidanza è fiducia in tuttu. Cù antichi immaginate, elabure micca firmatu chì credenu chì un omu particulari pò dà dichjarà sentimenti. Inutili, ùn voi micca e pudete micca. Hè megliu esse solu ch'è quellu chì ùn pudere micca confià. E se apprendu di qualcunu di l'antica, ùn pò esse micca una quistione di cunfidanza. Umiliazione di un omu darrere di u so spice, chì dopu à questa fiducia. Pone a quistione radicali: o ùn cambia una cosa in relazione à voi, o preferite sparse. Se una persona veramente amarà, ellu recunsanu i so vede è pruvate à cambià, per ùn perderà u so amatu. Eppuru, si un omu prutezza nantu à e altri donne, perchè hè ghjucatu da a natura è ùn vole micca monogamu, perchè chì sta persona hè necessaria in a vostra vita? Hè megliu di soffreghja dunque per sughjurnà parechje anni più, da a terza mane per sèntelu è di chismes è i stori più strammi è inglesi. Ricurdativi chì un omu veru si prumetti una sola donna - u so unicu è amatu, questu hè.