Cumu insignà à un zitellu per ùn esse teme di i medichi?

Tutti i genitori sapanu chì à quandu ùn hè micca faciule fà u zitellu à u duttore, ancu per u studiu più ingeugenu. Da una età primiata, i zitelli anu scurdatu chì e persone in tedeschi bianchi mette in injezione è dà prudigi amara, è pruvate per evità. A volte, un zitellu hè tantu teme di i medichi chì credi in un prublema reali. Ma puderete aiutà u zitellu scanu di teme. I psiculoghi è i sapienti prufessori sò sapè à insignà un zitellu per ùn esse teme da i medichi.

Spiega in u ghjocu.

U fattu chì i medichi ùn sò micca monsters malvizii, ma i ghjente amatu chì aiutanu à i zitelli ùn fate micca malatu, u zitellu sanu di sapè. Cusì, intruducendu à u conte di fiancu nantu à Aibolit, a certa sicura di u zitellu - hè stata pruvata per parechji generazioni di zitelli. Puderete cumprà un ghjocu ghjocu per ghjucà à l'uspidale, induve ci sò tutti l'uttini più necessariu - un stetoscopiu, una siringa, venditi. Toccinu cun dolls o cun voi, u zitellu hà da sapè - quandu qualchissia cunfundita, un bonu medico aiutà à ricuperà. U zitellu puderà "curà" i so pupi, chì l'aiutallu à capisce chì i medichi ùn sò micca cusì tremendu.

Preparate in anticipu.

Se vulete amparà à insignà à un zitellu per ùn esse teme da i medichi, pruvate d'esclusione a timparenza quandu si tratta à un duttore. Di sicuru, ci sò situazione chì duverà urientà chjamà u duttore è ùn ci hè nimu per preparà un zitellu per sta visite, ma in fondu, i genitori sempre avè u tempu di parlà cù u zitellu.
Dì à u picciottu per quandu avete bisognu à vultà à u duttore, quand'è vo site quì, duv'è voi, quale serà in l'uspitalu, ciò chì u duttore hà da fà è ciò chì u zitellu deve fà. U più chjaru chì u zitellu sera chè quellu chì aspetta in l'uspidale, u più faciule serà per una visita.
Ma ùn sintinu à teme è u dulore, ùn pruvate d'avè anticipatu a situazione discrivinu i pussibuli sentimenti disgustati. Pruvate micca di cuncentrazione in questu. Ma ùn pudete micca ghjustu à un zitellu. Sè avete aduprà una inoculazione, dite à u zitellu annunziu, spiecanu ciò chì u duttore farà, è perchè deve esse fattu, se u dulte è quantu ellu finisci u dulore.

Supportu.

I medichi si sapi cumu insignà un zitellu per ùn esse teme di i medichi. Prima, capiscenu chì i zitelli ùn palesanu micca viaghji ospitale, è sò pronti per aiutà. Hè impurtante chì ancu sò pronate à cooperà cun u duttore. Ma à u listessu tempu pruvate à esse di u cantu di u zitellu. Intrinsenu à u duttore, dà un sguardu attuale à l'uffiziu, toccu i ghjoculi o articuli interessanti. Let the kid see that nothing dangerous happens to him.

Allora dice in a nova, perchè vo site vene, è chì succede dopu. Diciusciate chì cagiunati i malatii sò i prucessi pratiche chì voi esce per esse l'esposta. Hè megliu si pigghianu u vostru ghjocu favoritu da a vostra casa cun voi, chì anu ancu esse implicatu in stu prucessu. Se u duttore faci una iningenza è u zitellu chianci è ùn pruvate di calmà u zitellu cun un crite. Fighjendu l'altri emozioni - a gioia chì a malatia "scappò", a surprisa chì u zitellu chianci, perchè "scappò" è "fagioli". U più calmu è più cunfidendu sì, u più veloce u zitellu sughjurnà.

Promotion.

Perchè l'atrevimentu chì deve ludà. Ancu se u zitellu hà sempri chianciallu, cuntami quantu era bonu è quantu hà bravu chì hà cumportatu. A ludari hè piacevuli ancu in situazione tali. Allora invitate à u zitellu per celebrà u so averebbe in a cafe o offerte cum'è una prumuzione di un ghjucate o un cummerciu di dolcezza.
Pruvate per fà qualcosa cosa piacevule sempre quandu u zitellu passa à u duttore. Questu avete da aiutà à vinite à i termini di i prublemi, perchè in fine, riceve un rigalu o un rigalu.

I figlioli sò teme di i medichi, ma i genitori deve esse capaci di cuntrollà stu teme. Pruvate aghjunghje quant'è parechji momenti piacevuli à a visita di u medico, puderete sicurezza chì u zitellu ùn fede in cunfidenza è si sapi chì averete sempre u sustegnu. Questu avete aiutu à evità ogni teme.