Chì pò esse espressi in a indipendenza di a donna?

"... Allora, cusì, perciò, l'indipendenza - a mancanza di subordinazione, a dependenza. In autri paroli, l'indipendenza hè l'indipendenza, questa hè a capacità d'eserciziu a voluntatissima, per attru à a discrezione propia. "I murmurià, salta per i porti sminenti di u tramu è pruvatu à spedite in u dizziunariu di sinonimu di a lingua russa.

"M-sì, in quale pò esse espressi indipindenza femine? Chì pudete scrive à l'articulu di l'indipendenza di a donna? Pruvate à appellu à u pensamentu associativu "

I bandieri di l'Amérias e di a Gran Bretaña destravani davanti à u mio passatu mentale, i catene è pane nantu à i maghii negra, u travagliu in i bianchi, u 8 di marzu è per una raggiuni Angela Davis.

"Br-rr, associazioni chjodiunati cun deceziunati, in più, dopu a parolla" femina "immedata da l'associazione ponu a parolla" logica ". E questu quì tuttu ciò, sfortunatamente, hè scrittu "U lamentu nantu à a mio respirazione, chì cascò nantu à u sediu di tramu duru. E postu, sicuramente, sicondu sta lògica femina più notu, in risponde à u mio murmuriu, a vecchia cù un grandi paesaghju culurita, in quale un cazzoni di sicuru, si cunvertì à mè, dicia u seguitu tirade:

"Sò ghjovani, ùn sapete micca una cosa nantu à l'indipendenza di a donna. Avete pussutu un raffu di cuddà è spaghetti finu à a notte di notte. Un altru Evon, un dumplugenu sanu chì viaghjanu, andaranu in caru, è ancu l'ultimu ùn viaghjà micca in un pudile. Hè all about pruvà di scupraru di una mamma o un patri, o per piglià un swavu di un viddanu. E à u telefunu stessu per un dumila millaresimu, u ghjornu hà più soldi da quelli di u populu. Quì à i nostri tempi, e fimmineddi eranu modesti, travagliatu da una età ghjuchada, un vestitu intelligente nantu à un schedariu di l'altri hà pigliatu, solu per fà un pesu per i genitori. Aghju travagliatu in a minera com'è un lampadore da l'età di settette, hà travagliatu in un allughjatu, a donna casada chì era digià vicine. A volte, ancu in a fàccia, hè cascatu, più di dui poods di l'equipaghjariu era purtatu senza peghju di un campagnolu.

"Allora, in u vostru vostru parolle," dissi, liggeratu di un corpu verbalmente cusciottu, "l'indipendenza femminile si espresse in l'abilità di furnisce finanziari?"

"E cose cumu. Per travaglià, micca pegunatu d'un viddanu, e à volte ancu più. Per fà guadagnà tantu, chì i zitelli è u maritu era abbastanza. Independentamenti, ùn ci hè nimu di dumandà soldi. Pride d'avè bisognu, orgogliu. "

"Aghjunghjite u travagliu chì cunteranu cun voi à qualchì parte" una donna in questa i quatanta, cù un capeddu curtu, hà scrittu à una discussioni spontanea in un saccu di cachemire ", ma cumu nantu à l'alimentazione di un maritu parassita, cede. Sò divuziutu precisamente perdu questu stazzu è a casa ùn hà micca fattu un ditaghju annantu à u mo dettu, è abbanduneghja u mo travagliu. Per i ghjorni sani, ùn hà micca parte cù u so fratellu di quattro leggente, s'addurmò è si svighjò cun u teledirimentu TV ... "A donna brutta ghjustu a so facci cù disgustatu.

"E per voi, quale hè l'espressione di l'indipendenza di e donne?" Emu inseritu rapidamente, tentativu d'apre a conversazione di parenti, parassiti, parasitji è altre maschile cusì.

"Credu chì hè oblicu", rispondeva a rubia rossi stinnilica cù dignità, "aghju, per esempiu, anu criatu a mo figliola duranti doce anni solu, pruvvidiva è mè. L'indipendenza per una donna hè esse espressa per fà senza un omu, quandu si face inutilizante, cum'è una valigia senza un manicu "

"Viu. Grazie assai! "Iu cuncludi a discussione è, aghjustendu un pocu per u passageru cunfusu, hà sappiutu da l'apparatu ...

"Mamma, crede?" Dissi, appujatu à u marcatu di a porta di a cucina, "per esse una donna indipendente significa à esse un pseudo-maschile, per avè i diritti diritti cù un omu o pò a capacità di vive senza un omu in tuttu?"

"Eppuru, tutte ciò chì dicenu hè l'interpretazione più simplice di questu cuncettu". Mom smiled, standing in a stufa, "Per esse una donna ùn deve esse micca un antisimai è micca un pseudo-omu, ùn hè precisamente esse di voi stessu, è micca una altra parte. Chì per a donna chì averebbi uguali cù u drittu cù l'omu, postu chì si vulete esse uguali di diritti ricevenu ancu ei direzioni - per esempiu, per serve in armata o di esse in guerra. L'omu è a donna sò creati diversi, ùn anu micca bisognu à equate à l'altri à esse in armunia. L'indipendenza, donne è donne, hè un testamentu liberu per vive cum'è vo vulete. La voluntaria libbira per cambià u mondu sanu è sè stessu quandu vulete. A to voluntà chì Diu hà creatu cum'è u ventu. Avà m'hà aiutate à stabilisce a tavula, o prestu u papa vene.