Diciunate culmi à l'altri

Prestu li vacanzi d'annu vininu, finu à l'aligria, si raligraranu è camminate. Duranti i vacanzi, parechji coppi sò abbandunati cù l'altri chì quarchi ùn anu micca aspittatu per u ghjornu chì avè bisognu per andà à travaglià. È cusì ùn avere micca, avete bisognu à ricurdà l'arti di cumplimente. In u periodu di curuzzu, sapete cusì, ma in u tempu, critica ousted all the compliments. Riabilizà a qualchissia è ùn hà micca successu, ma in a relazione ci hè tense. Diciunate culmi à l'altri, senti à l'opinioni di i psiculoghi, quale sò l'cumplimenti dritti.

Parlammu di l'omi
1. Avete bisognu à un cumplimente è dite in l'ochji di a persona à quale avete parlatu. Ùn avete bisognu à dì à u vostru maritu cù un amicu, dicendu: "U mo guessed to give me a fur coat", bisognu à dì senza elli, per esse u stessu seriu. "Darling, sì u megliu, sì un maritu unicu! ".

2. Ùn si sneered. "Darling, ùn pensate micca chì pudete cumprà u bigliettu à u teatru! ".

3. Ùn bisognu di gràzia di u vostru amatu di a matina o di a notte, altri ùn serebbenu solu perde u prezzu. Se ti piace u vinu bonu, allura ùn significheghja micca chì tene u mantellu in a bocca tuttu u tempu!

4. Ùn fate micca cumpatizii sfarenti. "Fattu, fate fumà, anche aghju recoveratu da 10 kilogrammi".

5. Hè necessariu esaltà un omu per i so qualità masculine, chì significa per a memoria, intelligenza, intelligenza, forza, è micca per a capacità di lavà i piatti, l'acqua e fiori è a capacità di coccu.

6. Dàteli un scorching look è un sorrisu, per quale ellu quellu anu in amore cun voi.

7. Ùn àbbia paura di esagera. Dopu tuttu, quandu u scrittore anglicanu Goldsmith ammessi, chì e persone megliu prestu megliu megliu cumpienti, ma quelli chì ùn anu micca bisognu à sente cun apprezzazione. U scrittore inglese, Fielding, hà dettu chì, se un patronu di dì chì ellu hè un omu honestu, è un insinsatu per dì chì ellu hè intelligente, avaranu avanti immediatamente.

8. L ' omi sò megliu facianu cumplimenti cù i so qualità, i cumpetenze, i qualità di i cummirciali. Un omu veru si interessa in l'imaghjera, à dì, l'impressione chì ellu pruduce, micca i so dati esterni.

Chì fà chì a donna si apprezzà quandu anu cumplementatu?
1. Prima di cumplimenti, ancu una donna forte si face impotente. Per ella, i cumplimenti, cum'è una regula, l'ombliguanu cù l'energia di vita, incuragisce, ricaricà.

2. Cumplimenti pò curalli ogni ferita mentale. Ùn ci hè scantu di una sobredose.

3. U sensu di a realtà di a donna hè persa per quellu di i cumplimenti, Una donna longa di caccia ùn saria micca cuntentu cù u cumplettu, se dice chì hà du parechje longa è bè. Una donna cù legatura fatta cum'è questa cumpatoghja, ùn pensa micca chì site l'incasciarete. Ella pensa chì ùn hè statu tortu annantu à e so gemme alla vita.

4. A via di u cori di a donna hè un cumplimente. È ùn importa micca quale hà cumu travagliu - un vendeur in una tenda o un conducente, un secretariu, un cumplimintu poverete poverà una mega à un angelo.

Tuttu a persona precisa emozioni pusitivi. È quandu dicemu un cumplimente, avemu un arrangiatu à u ritornu. Nimu ùn pò dicenu un cumplimente, hè bisognu di amparà. Diciunate culmi!

Questu hè questu?
Un cumpensatu hè quandu aghjustemu un pocu di dignità. S'è ditte à un cullega chì hè assai dispunibule per un haircut, serà un cumplettu. È se una donna hè per dì chì ella hè a più bella di tutti quelli chì avìanu vistu prima in a vita, questu quì hè un appiccicatu. Pagliu ci sò diffirenzii da un cumplimentu da u grandezza di una esaguerazioni, è più chianchera, u più impurtante u cumpletu.

Ùn hè sempre bellu di ludà
A cumpunimentu è l'eloggiu ùn sò micca listessi. Quandu elogiamu qualchissia, spessu attu com'è connoisseur - "avete fattu u vostru travagliu bè". Sembe ch'ellu ùn ci hè nunda offensive à quessa, quarchi emozioni pusitivi. Ma dopu chì l'interlocutore per un prutrezzu silenziu, chiancianu, ùn aghju micca rigalu. È tuttu perchè liberate u vostru eloggiu di u culu, cum'è s'exalta nantu à u vostru interlocutore, cum'è chì u patri prifirmò u zitellu perchè allora finite a so lettres. Se vulete ferà un cumprà, allura a pusizione deve esse un pocu da u fondu. Apprettamentu accussì "Emu surprised how fast and easily you cope with these tasks! "Ci hè una diferenza?

Sì sacrifice sì
Cumplementu efficiu, precisu, quandu l'anti-cumpliu è pronunsiatu à quellu chì si parlava. Pudemu crià u nostru cumpagnu, è in u stessu puntu puntanu u nostru fallimentu: "Wow, cumu u fate, è battè in questu problema finu à a notte, ma ùn l'hà micca solu." Sicura, hè insulte, ma si avete bisognu di sta persona cum'è l'aliatu, amicu, pudete sacrificà a to stima d'autore. Di sicuru, se sapete ciò chì hè per.

Pensate à sè stessu
Hè bellu chì ellu cumpliteghja, se ne duverà esse pensatu cum'è cumpletu. Un cumpagnu, à vista di a donna di u so cumpagnu, dice pensativamente: "Avà capitu perchè chì sì in una passione per andà in casa ...". Eccu u cumplettu hè fatta à a donna di un cullega, chì hè una bellezza, è à u so maritu chì hà una bella moglie.

Cumparazzioni mata
Quandu dicerete un cumplimente, ùn aduprate micca l'accadimentu di una persona cù una altra persona. "Cumu benu hà fattu copbuli cù stu travagliu, micca peghju di un maestru cun experto". Ma questu hè un tipu di sinsu, è micca un cumplimente, perchè pò offensi fà facilmente un omu.

Nunda à aghjunghje
A cumpunimentu pò esse fatta ancu avidità, malviziu, è ghjusta à qualunque persona, avete bisognu di capiscenu. Per esempiu, a parolla averebbe chjamata frugalità. I Persi povini soli cundanne perversi i ghjente, hè a ragiunata di un cumpensu: "Quantu avete a vostra salvata, è mi prumove in un carbu tali! ". Hè un cumpurtamentu per una persona greed, è in riguard'à sè un anti-cumpliu.

I cumpunimenti per una persona hè u so nome. Se pudete chjaru è bellissima spartera u nomu di u vostru interlucutore, pudete avete una attitudine differenti. Se pudete scurdà u nome di l'interlocutore, è u primu hè stata pronta à una reunione informale, sopramente se u sociu ùn pò micca ricurdà u vostru nome senza annunzià u ghjurnale, questu serà un plus definitu. Avete bisognu di un nome in una conversazione, perchè ogni persona li piace à sente u so nome. È in più di tuttu ciò chì hè statu dichjaratu, fighjemu a cumpagnia di parlà, parlate è apprendu per fà. In questu artu pudete praticà à i straneri è i pezzi cercanu, è ùn ne scurdate micca chì l'accontu di u cumplettu hè stimatu quandu u cumplettu è publicatu.