Perchè vo vulete vulete o ùn volenu micca maritaru?


Hè bè, ognunu hà u so propiu opinione annantu à questu. E i ragii di casare (una parola sporta) sò ancu persunale per ognuna di noi. E certi volte ùn sò micca tutti. Solu "successu", o "ùn hà micca travagliatu" ... In fattu, hè assai interessante: perchè veramente vulemu o ùn vulete micca casatu? Forsi, cunfessi per noi, vi guardemu da parechje prublemi in u futuru? È micca solu ...

VOIDI MARRY!

Comu tutti li picciotti nurmali, mi vulia casu. In 16 anni - propiu è indipendente. In u 19 - hè una bassina è u più prestu pussibule. À 22 Ghjè aghjottatu chì ùn aghju "saltatu" per a prima persona ch'e aghju scuntatu è ùn ùn "paura a mo vita" - in corta, aghju ciò chì avè. À 25, volenu à casu, ora l'ànima dumandava u cunsuladoriu di casa, cunsulazione e stabilità di a casa. E à 27, mi cunsaccò chì, una felicità hè di vive cum'è voi stessu! Fate ciò chì vulete, andà in casa quandu vulete, ùn lavate micca i platti, cogliu u cena, ùn risponde micca e chjami, ponenu bracciale chiffoni trasparenti senza calzetti, feste tatuati in ogni parte di u vostru corpu è torna cun quellu chì vulete, in fine! Ùn una vita, ma un conte di fata! Solu volte una volta qualchì cosa cum'è nostalgia. Circundendu qualcosa di vardiva à i altri. Puderete, dopu à tuttu, stu sonnu di u so sonu non realizatu di un stampu in u passaportu si fa sentinu? ...

1. VOIDI FAMILY. Iè, vogliu una famiglia, i zitelli è, postu di tuttu, un maritu. Vogliu qualcosa à amàmi, per esse ghjilosu, curava, preoccupatu chì aghju sacchetti sacchetti è restu pocu restu, mi deti fiori è purifiché mi calzature. Vogliu "esse un omu" - una mòglia, una mamma è, in cunseguenza, una sogni o sogni. Ancu s'ellu tenu un amante, vogliu à teme à offend traduction di u mo maritu, è micca u mo stessu sempre per circà quarchi cosa "I". Vogliu esse sottu a prutezzione di qualcosa, in a fortissime d'altru, sottu u muru di petra. Fà una cosa? E circà un cumpratore? Allora hè cusì.

2. SONU MISMA DONNA DONNAITÀ. Sì per quarcunu hè un vacanze vacante in una sera festa, dopu per mè a frase - "Avete avà qualcosa?" Un omu solitario hè un omu perdutu. Sempre ha da pruvà à l'altri chì ùn hè "micca un camellu". Vedi, ùn era micca inventatu da noi è ùn hè micca per noi di cambià u ciculu di a natura. Sì l'omu hè destinatu per esse divisu in parechji, se hè scrittu à ellu nantu à un genaru per pruducia u so propiu tipu, ùn puderebbe inventà nunda nova. Questa hè a lege di a natura. Pudete chjamà l'instinutu di l'autore cunzentazione. In modu, viaghjuntunu hè più faciule è più interessante. Sì solu sta unioni voluntariu. È se u vostru maritu ùn esse solu un bon amateur, ma dinù un veru amicu, tandu sò furtunatu!

3. EVERY GIRL HAU D'ENVAULE MALE. Averaghju capitu chì mi succorsu à l'instinutu stupidu di l'affullanza, ma aghju fittu bisognu. Appena, sìammu stati cumu cusì. In u primu postu hè a famiglia. Carrera, una cosa favurita, qualchì interessi persunali - hè tutta "per più tardi". "Sò una picciotta!". A stallazione di a zitiddina tutti avianu una cosa - per sità è aspetta per u prìncipi. Cumu si ùn avete micca altri. A strada, è induve hè a guarantiscia chì u prìncipi ci circà, micca a principessa? ... No, in nisun casu ùn deveri micca detattenu da a vostra dignità. Sì, sò u megliu, amatori, bellu ... Ma ùn avete bisognu di scurdà di i difetti. Perchè hè questu questu quandu pudete dì "amore" micca "per quarchi cosa", ma "contru" à qualcosa ... Sfortunatamente. L'alianza "prince-princesa" hè cusì rara è cusì fràggica chì ùn ùn micca sempre attraversu l'opzione matrimoniali. Hè bisognu di vede?

4. "MOM, NO BURN!". Mamma, veramente, in verità, fiertà, ghjuranu - Sò casatu! Avete micca bisognu di "u mo futuru". Un omu hè statu aghjustatu cumu cun mè. E nota - u me persone, u maritu. È ùn importa micca chì vinaremu in a so stanza nantu à l'periferia, perchè in a mo parte copeck ùn si rifà a intrudà. È andarè nantu à i so "cinque", è u mo carbu serà purtatu in u garage, perchè "hè oghji difficiule di serviziu duie carru per noi. Ma più importantissima, mamma, aghju tuttu cuntentu chì site cuntentu. E ora, in una cunversione cù veci o i culleghi di u travagliu, pudete "mette cù nanzu" - "... ma u mo fratellu"! E vede significativamente da parte à u latu. Spergu, ora avè cessatu di esse a criatura terribili, senza chì in a famiglia sia in ogni modu! Ancu s'è prublema prima faciule - "una donna cun un carrettu, una ee facilitate".

Ùn vogliu micca casà!

Perchè l'omi si sposanu? Ùn sò micca. E donne, in a maiuranza, si maritanu per a decisione di u primu di tutte l'ughjettu, dopu i prublemi finanziarii. E quandu e decidenu, dopu à dì à me - quale hè u puntu? Ci hè una altra categoria - "pilot". Beni, quelli chì sò "nantu à a mosse". Una definitu stuposa, per via. Ancu per quelli chì volenu cunghjuntà - l'opzione hè aggradèvule. Affidabilità (u fattu chì site una sposa) - u 70%. Eppuru sò in situ di un omu in una situazione tali, ùn aghju avutu vuluntà-nilly casare. In questu casu, ùn ci hè discriminazione di i dritti di a mezza forte - perchè ùn si spende un bracciu sulu per l'impurtanza di avè un zitellu è cumincià una famiglia? A racontu di u trinecu chì deve esse trasportatu sò dettu avè dicu in primu di tutti i zitelli. Per piglià a dicisioni di vultà à u lettu, cuntinuonu per falla tutte e decisione sussegente nantu à i so propii. Ùn vogliu micca maritari! Perchè, cum'è bella o pittoresca, ma hè una pisu. E ùn aghju micca a fiducia ch'e puteva piglià. Sò ciò ch'e aghju. È hè difficiule per cambià in mè. Ùn aghju micca a cuculla, ùn sò micca lasciatu di ferru, è aghju dovutu a limpieza di u bagnu. Ùn mai surtite à tempu per travaglià, per quandu aghju chjusu a porta, dopu à mè in l'appartamentu - cum'è chì Mamai avia passatu! Limusino in a sera. E ti pigliu u cispùgliu di a sera. E ogni modu, ùn aghju vistu nessunamentu per avè qualcunu in u mo appartamentu.

1. "HAVE HAVE A VARIANI ASU ALL". Contra stu discursu, scusini, ùn site micca pisatu. Quandu tutti sò dettu in linea per "qualcosa", per qualchi mutivu, è avete da esse in questu (cullea) per cullà. Perchè "maritei"? Perchè tutti ci sò? È ùn vogliu micca cum'è tuttu. Sapemu, per esse unmindia hè di esse minus in l'ochji di l'altri. Una donna libra pruvucatu teme. Spécialmente - una donna chì hè capaci di vive senza aiutu, per fà una carrera, per sustene i parenti. Unwillingness a "be like everybody else" ùn hè micca una scusa di ricusà u matrimoniu. Ùn hè bisognu di formalizzà una relazione, puderete "pruvalla" a civili ...

2. A FREEDOM. Strammi com'è chì pare mancu, mi tesoru assai. Ùn in u sensu di riotusa vita o relazione, ma a salvezza di a vita cum'è prima. In u matrimoniu ùn hè improbabile di travaglià. Oghje, gustu, amici, travagliu, dopu! Tuttu tuttu hè teme di perde micca solu l'omi. Hè ridiculu à difenda l'indipendenza dopu a marcha di Mendelssohn. Or à scambià i diritti in a cucina - chì cambia in lavura a cucina? Ma ancu ùn aghju micca vulsutu turnà in un servitore sottumessu. Una prima linea di dubbitu. Temi di "per perdiu". E induve hè a cunfidenza chì u prisenti sò u REAL?

H. STRAX. Aghju paura di distruzzione di a relazione. U ligame matrimoniali relaxes - "Ora avemu casatu, duv'è vo sarete scappatu di mè?". In principiu, nunda. Puderaghju dà amà, Pudete friddu, ùn aghju micca cusì, avete abituutu! Sò issa parte integra di "a nostra vita di famiglia"! Cum'è veramente, voi. Aghju paura di perde u romanzu. Perchè andate à u pelle? Avemu u stessu DVD. Chì ristorante? Ùn pudemu micca manghjà a cena in casa? ... E stà bellu! Quantu sò sti zitelli? Di manera logica, sta catena finisci cù a frasa - "Avemu bisognu à parte forme ...". Frigia normale, fobia nurmale. Ci hè solu busti in l'acquazione cù una testa.

4. QUÈ NO E NOSOTTE, DUE DUE CAN CANTE DESTROYED ... Se ùn ci sò micca registrati, ùn pudemu micca divorzià? ... Ùn pudemu micca esse l'altri, perchè in principiu l'altri "ùn era micca selezionatu"? Rice u conte di l'amore eterna. Ùn importa micca u mo vulete, ciò chì stà à mè, è ciò chì teme. Vulnerammo capunanzu a situazione chì in seguità hà truvatu. È se ùn sò micca maritata, perchè parechje ragioni, ùn vogliu micca chistu. E si ùn soffrendu micca di questu, è se mi sentu còmpiu vivenu a manera ch'e aghju vive, vale a pena attente à l'opinioni di quelli chì ùn accunsenu micca cù u mo puntu di vista? Chjamanu a corona di celibatimu, ricurdate a vendezza blu è ancu pudete marcà cum'è una vechja maid. Questu hè a vostra visione di a mio vita. Ma micca u mio.