Salto: u so rolu in a vita di u zitellu è l'exercitu

U zitellu vole esaltà, altri ùn hè micca un zitellu, ma un vechju. Oghje ghjenuvescenu ghjente chjamatu assai, anche à l'età di una è media è di dui anni, sottumandenu senza supportu, si cadunu più frequentamente di eterna.


U saltu hè influenzia positiva in u corpu di i zitelli. Avanzanu tutti i gruppi principali di i musculi, articuli, ligamenti, particularmente i peri. In u prucessu di saltà, i zitelli sviluppà a forza, a velocità, u equilibriu, l'ochju è a coordinazione di i movimenti.

Hè difesu di cuddà, ùn sò micca ripetitivi, ùn sò micca cichi. Questu hè un esercitu di forza veloci.

Per i zitelli di kindergarten recommandé le plus simple jumps: saltendu da una altura, saltendu cun anticipu, chì cullava nantu à u puntu, saltendu è scuzzulate in u largu è in altitudine.

Curaggiu à saltà un zitellu trova rapidamente in u ghjocu. À u primu, hà aprenda à saltà cù l'aiutu di un adultu, più tardi - nantu à ellu stessu. Nun avale prumessu avvenimenti, furmà u zitellu per salto in una certa secùnea. Cumminciare cù a più simplice hè u salottu è saltà da l'altura. Sceglite, trasfurmà pocu à l'esercizii più complexi - salta è corse in longu è altitudine.

U primu, u zitellu hà da appruntà à saltà nantu à u paviu cun duie piernas, da poveru mute in un passaghju, è più tardi - per saltà à un saltu.

L'appressu per saltà accépite cù un centru assai ghjuvellu à cinque, perchè un forti swing ùn hè micca nicessariu. Graduatu l'altezza di u subjecte aumenta. Per l'età di cinque, pò esse à 40 cm. Quandu si salta, l'attenzione di u zitellu deve esse tornata à sbarcà. U zitellu sbarcate cun una volta diretta è mantene u equilibriu dopu l'atterrissimu.

Per i classi per passà cù interesse, hè necessariu di dà à u zitellu una cessione. I figlioli maiò pò sculacciate una linea o un cercolu à una distanza di 15-20cm da l'ughjettu di u quale u zitellu salta, è li dumandà à a terra per questa linea o circhiu. Quandu avete maestru a tècnica di saltà da l'altura di a ricerca, pudete complicà, saltemu, per esempiu, cuddà, cù chjappa, ecc.

Scopre un salto cumporta a posicione iniziali, fala è run, push, flight and landing. U successu generale dipende nantu à l'eseguzione curretta di ogni elementu. A pusizione iniziale serà assicurata à esse realitate correctamente zamahpri salta da u pianu o l'ascesa per saltà da un affittu. Un swing define una silo. Quandu u stretchamentu sviluppa rapidità, chì dà forza per u prendimentu. Tuttu u cumplessu determina a varieghja di u viaghju.

Quandu si sgheghjanu da u pianu, u ghjugnu hè stallatu cù dui legs simultaneamente, è quandu u saltà da a caccia, una sola e stante più forza. A forza di un prutezzione hè determinata da a varietà o l'affittu.

U tarritoriu principalu à l'atterra hè u pagamentu di a veloce di voluzza senza chjosi di brusquasuni è scorsi è mantene l'equilibriu.

Salto pò esse divisu in dui tipi: saltate cù pressi di saltimi di dui ghjallati è ghjucatori cù un pede (cù l'aghjuntu).

I zitelli spessu confundenu sti dui tecniche diffirenti. Dunque, per u principiu, hè megliu micca di mischjà questi sali in una lezione. Un ghjornu per esse ghjustu solu cù un impetu cù dui pedi, è in l'altru - cun un principiu in opera.

Puderanu preferibbilmente in un cutturdulu (colchju, mat), è in un ambiente volatile - nantu à a cresia o napeke, sempre in i scarpi.

Equipanu un corpu di impiezzu in casa cù qualchi sughjetti nantu à u pavimentu: sillas, una tavula, una tavola di pezza per una corda iberica (aghjunghjela sutta nantu à a tarra). Chì u zitellu cù u vostru aiutu per sopra l'obstaculamenti o creativi, scalculate appiccicate, pisassi è scalinendu, salta nantu à a catifa (l'altura di u saltu ùn deve esse più altu ch'è u nivellu di u cinturione ghjuchju).

À l'aria aperta, pudete furnisce un caminu d'ostaculi cù cordelli, farine, tabelli, logs, arburi, etc. A superà a strada per esse ripetuta da almenu quattru volte. In certi locali, permettenu di scopre à circà, in locu periculosi, seguitanu currettamente per escludiri qualsiasi pussibilità di qualunqui ferita. In u prucessu di tali jocu, u pulitre hà sviluppatu l'indipendenza.

Exercise cù i sali

Executà è salta

Dàtene diverse circondi è dashes nantu à a terra. Allora pigliate u zitellu da a manu è cun elli in u run runu nantu à l'ostaculi indettate. U scopu di stu sforzu hè di assicurà chì u zitellu ùn mancanu a prima linea, ùn interrompeu a scurrianu.

U pupu salta

Unu di l'adulti guariscenze u zitellu da a manu chì face à ellu è, cun ellu, salta da u pede à u pede o salta per dui pierri simultaneamente. Dopu à sti exercici hè realizatu senza supportu da a manu.

Sparrows

U zitellu in i so pedi salta per u locu, è cumu avà cunghjuntatu. U primu adultu possu u zitellu sottu à l'armpiti, è più tardi face per ellu per l'spalle. Dopu avè maestru di stu modu, u zitellu deve solu sia pussutu da una mano. Saltemu cun ellu.

Emu saltu per i pudori

À i zitelli di trè anni, pudete salta cù dui pedi da un locu per "puddles". Aduprate un cuddaru cum'è puddu. Se u zitellu ùn si puderanu saltà sta distanza, piglià un altru marcusimu: Nota u puddle cun una corda, corda, calcitivu, scarpa, mudellu nantu à a rugna, etc.

Comu opzione, puderete duppià salto: salto in u cisne, sùbitu immediatamenti da quì.

Jumping

U saltu iniziu accumenza à quattru anni. U zitellu salta primu in u lettu à u matru cun una corta take-off (3 m). Attenti a tecnica curretta: take off, push una stesa, atterraggio, aghjunghje nantu à i peri. Ùn falate micca nantu à e to mani, nanccias, etc. Graduatu, u grandezza di l'arzu hè crescitu.

Saluti in altizza

Circundente da l'età di cinque, u zitellu pudarà saltà à l'altitudine. Hè bisognu à saltà da una curretta, curcendu i peri. Scurciarmenti attraversanu un bagnu scattuto, ma assai figlioli teme di piglià a corda è di cascà. Inoltre ch'elli sò prutetti quan u rack in quale hà aghjatu sta corda hè di volu. L'ultimi di tutti, simulate a grammàtica è una altezza di circa 30-40 cm da l'antichi flascalli di plastica. In a strata pruvatu à saltà da l'arbureti.

Crece sana!