Pesu durante a lattazioni

Dopu à novi mesi, guveru u pesu, è avete bisognu di listessu numiru di mesi per fallu è ùn avete micca a vostra salute è a vostra figura in u stessu tempu. Sicondu a tiuria, una mamma di crescita necessita un 600 calorie à u ghjornu per assicurà a nutrizione propria per ella è u so zitellu. Si prima di gravidanza è in u so pesu era sottu a norma, avete bisognu di più calori, se u pesu era sopra a norma, avete bisognu di pocu calori, mentri l'excrementu grassu sarà pianu graduali è riduzzione.

Duranti a lattazioni, l'efficacezione di u metabolismu aumenta, cumu l'a quantità di caluri raccumannati pò esse strimati. Per riduce tuttu ciò chì l'alimenta u zitellu, avete bisognu di truvà e calori chì avete bisognu.

Pesu durante a lattazioni

Un prugramma di Perturbazione di Pesce

Ella puderà furnisce è u vostru zitellu cù nutrition. Omi in eterminu sò cunsigliati per cunsumà 2000 calorie per ghjornu, a cumpusizioni di l'alimenta hè sbalurdata. Se ci hè un cuntenutu di caloria in più calore, a maiò a mamma di eterna ùn vi ricevenu a quantità di calore per assicurà una bona salute è benessere.

Fate una mira, l'ughjettu veru hè di reducià pocu à u pesu à 1 kg per mese, è se avete un pesu di pisci prima di l'embarazo, avete bisognu di reduce un pocu più, è menu di 1 kg, se u vostru pesu era menu di a norma.

Attività fisica

In un ghjornu, dà una ora di u vostru tempu à u sforzu fisicu. Sò d'esse l'attività fìsica chì vi pudaria diventerà è ùn permettenu micca esse siparatu da u zitellu, perchè più probabili ùn sera micca parte di eterde. Perchè a mamma un tipu cume d'esercitu pò esse camminendu cù u zitellu in un disgravestu, almenu una ora un ghjornu. Caminava veloce, quandu u zitellu hè in un sling, cera 400 caloria. Allora a carica fìsica è una piccula ingaghja di altri alimentazioni, cun un deficit de 500 calorii per ghjornu, è una simana di 3.500 calori, reducià u vostru pesu à 400 grammi à simana. L'exercitamentu fisicu si deve esse fattu dopu l'alimentazione di u zitellu, perchè dopu chì i petti saranu vacanti è ùn seranu micca cusì pesante. À una cundizzioni fisica particulari, avete bisognu di un bracciu chì prumove a benessiri du coghju, è per non rubbureghje u pezzulli, utilizate pane pastore.

A forma ideale di attività fìsica hè natica. Certi donne, esercitando più di dui ghjorni à a sema, si lamintaru ca avianu diminuite u latte. In eseriti induve e spalle di travaglià, per esempiu, quandu saltanu à una stringa, u cuntenutu di l'acidu lattice in u latte maternale pudete aumentà è i zitelli ùn anu tinnintitu à chjuderà a so leche dopu à u mare. Dunque, u zitellu deve esse nutatu davanti à e classi, serà megliu per u zitellu è per a mamma. È ogni mamma lactante pò cunsultà un tali esercitu fisicu, chì hè adattatu per questa donna.

Grazie i risultati

Sì pianu pianu pianu pèrdite, si sentenu bè, mentri u zitellu stà prontu è si sviluppa bè, u latte materatale ùn hè micca diminuite, chì significa chì avete scritte u numeru ghjustu di calori per voi.

Quandu una mamma d'infermiera hà un "pesu ideali", hà da manghjà un plus 500 calorii ghjornu, senza aghjuntu di pisu. Questa figura deprezca se u vostru pisu prima di a tacchìa era insufficente o esercitu, è dinò dipende u vostru fisicu. Se in una settimana perde più di una libbra in u pesu, da pudete avete manghjatu menu menu necessariu. Hè necessariu di cunsultà un mèdic di cunsigliu o un duttore per una dieta equilibrata. E se porta u prugramma prughjettatu è anu sempre u pesu, pudete avè manghjatu assai.

È finu à l'epuca, u vostru pesu diminuinu in 1 kg per misi. Questu ùn hè cù esercitazioni fugliali pocu intensivu per una ora è quandu si cunsume 2 000 calorii ghjornu. Tuttu chistu nun ti fanno micca dalli è u zitellu.