Cumu faci un manicure francese

A manicura francesa, chì hè una chaqueta francese, si riferisce à a natura più universale, postu chì cose à qualsiasi stilu. A principalità di sta tipu di manicuranza hè a selezzione di a punta di u fundu. L'impurtanza grandi di una ghjuvanza hè chì i unghji parianu belli, prudutti è naturali. E più importantemente - per fà una manicura di manera chì ùn hè micca assai difficili. Tutti questi bisognu hè di seguità i struzzioni.

Per fà un manicurare francese, necessariu tutti l'accessori necessarii per una manicura classic. Per avè una bjera ghiacciata, i mani sò deve pulitizzati è puliti. Eccu, a cuticule è a cuticule sò duverebbe bè, hà deve esse una bella forma di unghji, è senza rimette. Si parla direttamente nantu à l'utili, avete bisognu:

Molti prudutti di i prudutti di i mani, realizendu a popularità di i Francesi, hà decisu di fà facilità a cumpagnia di e donne è hà principiatu a prudutte i tissuti per a manicura francesa. Questu settellu chì cuntene tutte l'accessori necessarii per creà sta manicura populari.

Ùn manicurà in casa

U primu cosa chì avete bisognu di una cavatura francese ideale hè di fà una manicura classic. Manicura "Wet" hè più piacevule, ma in l'ultimi anni, a pupulare spéciale hà guadagnatu u manicu di l'unedged o europeu. A principal diferenza di sta manicura di u classicu hè chì a cutícula hè eliminata, ma hè scumpita. Perchè l'ughjettu di i tagghiari cutà hè sclusatu, a manicura europea hè più segura è non traumaticu, senza peevvi è praticamente excluye a pussibilità d'infezzione.

A prucedura per creà una manicura francesa hè dinò:

  1. Demu unghici a forma cum'è cù l'aiutu di i schedarii unichi.
  2. Appricamu un mezzu per amulandre a cuticule è lasciate per un pocu di minuti. (À manicura "wet", i mani ci anu avè basatu in acqua calda, in quale hè aghjuntu sapun o soda di liquid).
  3. Cù l'aiutu di questi di lignu stammu muvianu a cuticule. (Manicura "Wet" furnisce a rimesa di a cutícula cù l'aiutu di picculi piatti o scissors).
  4. Pusitondu una basa sottu un vernice in unciale o unghji, in anticipu tramandatu da un degeneratore.
  5. Quandu a basa sata, denota u cunfini di u corpu di u unghje è u so propiu cù un mudellu.
  6. Emu ponu nantu à a punta di u unghje una lacna bianca è secca.
  7. Dopu l'eliminazione di u mudellu, u corpu di ugliu hè cupartu cun una laca trasparenti o beige.
  8. Dopu chì u vernice s'assicta à a superficia di u filu, aduprate un atticultore per ottene glossa è forza.
  9. U toccu finitu di u prufilu tutale hè l'applicazione di una nutritiva crema.

Certi ponti disposti per a manicura francese cuntenenu un lapis speciale per u tintu di a punta di u unghje. Stu lapisu serà utile per a cura di urgenza, quandu ùn ci hè nudda ora per applicà è assecenu u vernice. Di sicuru, a razza appiicata cù un lapis hè durable, ma ferma assai naturali.

In modu, ci sò varianti di a manicura francese, appieghjani micca solu naturali, ma ancu di vernice culore. Per esempiu, se vulete red, pudete aduprà. Un coloru hè bonu per unghie studette. À longu, ùn pare cusì sali in parechji sordi.

Per culurà a manicura francesa vigliacchera appiccicata, u colorail deve esse in armunia cù u culore di a vostra pelle. Una sposta perfetta, quandu omu cunnessione in u culore di u vistimentu, ma questu ùn hè micca solu praticu per u cambiamentu freti di a robba. Per quessa, a preferenza hè megliu dati à i culori classici. Ma s'è vo avete l'esercitu di applicà a manicura francesa in casa, affinchì questu prucedura vi farà piglià un pocu tempu, pudete creà a vostra propria manicure sicondu a so robba è sempre di vista modesta è bella.

Ricorsu hè diventatu pupulari à i elementi decorattivi complementarii classici francesi. U manicu più famosu di manicure francese incù inserti decorativi hè "Culletta Silver". Per a so creazione, i ciumi ùn sò micca cuparti cun una semplica lacata bianca, ma cù una laca biancu perla. In più, hà largamente usatu diversi decoru, stivali, pittura, grazie à quali Francesi acquistenu l'apparenza di una prima prufessione di l'arti.