Sì avete un scossa

Ci hè un veru pituitaria, per quale ogni viaghju hè una prova difícil.

A malatia marina o cinetiziosa, pruvucarà l'overexcitazione di l'apparatu vestibulariu situatu in l'arnese internu. Quandu l'ogetti circondu stà per un bellu pezzu prima di l'ochji, ùn ci hè una debulezza, suduri, stunati, nausea. Ma u più veneratu hè u vomitu indomable.

A malatia marina afecta a maiò parte di a ghjente. Ancu i cosmuniuti anu admessu chì qualcunu puntu ùn puderanu micca micca tostà cù l'apparatu vestibulariu. Assicurmenti i viaghjatori felice pò esse cunsideratu solu 6-8% di e persone.

Ùn sò micca di cinetizzioni mai. Normalmente e menu di pirsuni ùn anu pisciatu di i 60 anni. I zitelli sò particularmente vulnerevuli à a malatia di u muvimentu, e li picciotti ùn si ponnu micca a via più megliu chjaru. Ma i capelli à l'età di dui ùn sò micca sentu u pitching. No wonder the love cradles, swings and carousels. Ma per certi adulti, una sola risultazione, tiratu à una attrazione rotativa, hè abbastanza per l'infirmate di "vultu in giru". Un problema seriu hè qualunqui viaghju per quelli chì sò di diskinia di i ventile.


UNA MULE WEEKS ABANGA U TRIP

Cumincià à furmà l'apparatu vestibulariu.

• Tilt forward è sideways, rotamente cù a testa.
• Chjucu nantu à u to stomacu, fate a testa da u lettu, è poi piglia rapidamente, straining your chin.
• Quandu puderebbe natari in a piscina, crea un "travagliu artificiale": girannassi u corpu in un latu, dopu l'altru in ogni puntu.
• Dansa u valzer.
• 1-2 weeks before the trip, piglià Eleutherococcus aghjuste 30 drops 2-3 volte à u ghjornu.


DIRECTLY before the trips

• Oghje una bona notte di dorme.
• Eat circa 1,5 à 2 ore prima di a partenza: u manghjatu hè fácil.
• Ùn micca fumà o micca bevande alcoolichi - aggravate a malatia di moesia.
• Ùn pudete micca aduprà un perfumu forti fuori - l'odore pò attivà un attache di nausea è da da malati.


DIFF

• Ùn ci scuprarete in discomfort.
• Avoid stuffiness: accende l'acondicionador, apre a finestra. I roti ùn deve micca ristretta u muvimentu.
• Fate viaghjate in omosessuale per fughje di u frenu prima di stopping - u ciavulate di l'alimentu cresce a pesti.
• Pigliate una reta di limonu cun voi. Quandu si senti senza disgrazia, pichet. Qualchissia hè aiuta da i caramelle di menta, chewing gum, tea ginger o dolci (cookies) cù l'aghjuntu di ghiacciolo. Pruvate di vivu l'acqua fresca. Granni, se pudete mette un pezzu di ghiacciu o di ghiaccio in a bocca.

• Quandu a marittima acchiana e vicinu, appiccau punti sensittivi spiciali nantu à a pelle. Finger massage a zona sottu u lobe. L'altru puntu hè nantu à l'internu di l'avant-articu, 3 mani da a palma.

Nantu à a barca . Perduva più tempu nantu à u tavulinu, in a parti cintrali di a nave - in popa è nasu, u pitching si senti più forte. Standing on the deck, fate a vista nantu à a linea di l'horizonte. Eppuru, se a cabina hè alluntanata da i fonti di u soru, a vibrazione è l'odori forti.

In u busu è l'auto . Posa à pusà finu à u sediu di fronte. Inclineghja a càttru finu à u ritrattu possibbili - a ride hè più faciule per purtà in una pusizioni propensione. Fighjula. Imaghjate chì site davanti à a rota - ùn hè maravigghatu chì quellu chì impera u carru mai più. Ùn avete lettu, eseguite a musica megliu.

In u pianu . Duranti l'uccupatu è l'atterrussimu pruvatu à respirazione forte. Archivi di caramelle.

Se tutti sti mètudi ùn anu micca aiutu, cumprà medicini chì reduanu a sensibiliità di l'apparatu vestibulariu.


Journal of Health June 2008