Comu sceglite u vinu bonu


Quantu pudarete beviate in un tempu? A risposta hè puramente indibiduale, perchè a quistione di l'ammontu di l'alcoolmentu caldatu hà du duie punti di vista polari. I prupietarii di e vignaghjoli sò sicuru chì alcuni di u 5 à u 45 per centu di a furtizza pò esse cunsumatu praticamenti ogni ghjornu, ma i medichi sò u puntu di vista upposta è ponu accunsenu à dà una petite correzione per u vini naturali di uve. Da a postulazione di l'etiquette, a question "quanto?" Parolle cusì: se una persona ùn hà micca prublemi di salute è ellu sapi guariscenza di e vini alcoolichi d'alta qualità, puderebbe tene quantu piace, è voi savorà i prudutti cum'è un platti culinariu cusì dilettante. Per esse infranchissimu per perdisce un statu adequatu hè ridículu, cumu per manghjatu à bulimia - questu hè a regula di e persone bressoli, solu una dosi in grammi ognuna hè propria.

Circa 15 anni fa creishissi chì i prudutti alcoolichi si cunsumanu solu in i vacanze. Hè spiegatu cusì simpliciamente: perchè nunda chjamatu hè statu propositu sulu cume vodka russa, è e cunsiquenza di l'usu di vodka in quantità impurtanti ùn anu cuntribuiu à u successu in u travagliu, a cultura di u cunsumu d'alcool ùn era studiatu in principiu. A riva di l'arechja, u nostru populu hà amparatu chì in parechji paesi di l'Europa miridiunali, a famiglia ùn si pò assittà micca à cena à a tavula, se ùn hà micca una buttiglia di vinu di carta. Cume se elettu u vinu bonu, qualessu tipu di vinu è cumu per distinguishte di u "male".

U primu tastu dice un testador. Stu rolu ghjurà in una certa persona à qualsiasi tavula. In solitu issu hè u maestru di a casa, ma pò riavvià u dirittu di dicenu un brindisi à qualchissia di i invitati.

E donne ùn hai micca piacè tostati! Ricurdativi di sta regula, relieve in e leghji di l'etiquette in grande lettera.

Toasts ùn sò micca pronunziati cù licori, ma cù l'altri bevii (cuncechju, vinu dolce) - hè abbastanza pussibule.

Cognac, champagne, rossi dolci è semidesucu, è vini bianchi dolci è di dolci mai si sò serve pè i platti principali, perchè ùn anu solu una funzione di cunfettu.

Duranti u manghjà hè necessariu di vinu seccu di variità russa è bianca, ghjherodu seculu, o - per l'omi - vodka, whisky, tequila, rum, gin. I prudutti alcoolichi cum'è Sherry, vodka, Madeira è u portu deve esse spulatu in una decanter.

Prima di furnisce u vinu russu nantu à a tavula, deve esse ligeramenti friquita à 16-18 gradi.

Cognac ùn pò esse friddi, hè spontaneamente quintuvià in un vetru quandu si savored, o avere da esse stimatu nantu à un rigatu cù una candela.

U vinu spumante o champagne hè spessu sirvutu in un bucket di ghiacciu è acqua, o prima di serve, cool in the freezer, ma micca micca fugliale.

U vinu seccu biancu hè servitu friquésu à 12-14 gradi.

Quandu avete principiatu à vinu, vedi assicurazione di struparà u collu cù una napulita per chì e catene di vinu ùn cadeanu micca nantu à u mantellu, avete a girari l'arghjentu in u so ardore, è solu puderà elevà a buttiglia da u vetru.

Spilling liquor in glasses, ricordate chì à u borde di u vetru devendenu almenu dui centimetri, è hè megliu per sperà solu a mità di vetru.

Quandu u vinu in venti, ùn si pò micca mantene in pesu. U vetru deve stand on the table!

Per voi, un brindisi hè parlatu, ùn cuminciate micca aduprà immediatamente, altri sarà esse bè per a vostra salute è benessere. Prima, i visitori sò adatti à u vetru, è solu tandu.

Pi vutari a brindisca in onori di una persona significa in rispettu. Hè necessariu di piglià un vetru è di tene acqua o zucchero. L'acqua in generale hè u megliu in l'apertura di l'accuglienti, mentri l'invitati ùn avè micca salutatu l'anziani è ùn truvà micca amici cumuni. Ùn vìvi micca immeditanti - hè in moda. Toast cu l'acqua ùn era micca cunsideratu un brindisi in i vechji. In ogni casu, u Sueco Karl Karl Gustaf introduciu a regula per crià l'occhi di acqua minerale. Siccomu l'etiquette reale hè una priorità nantu à a secular, a regula di crià a brindisi cù l'acqua hè un modu immillorable per quelli chì ùn pò micca o ùn vulianu micca bevi.

Spiecà per quessa criate un vetru senza l'alcoolate, ma cù l'acqua o u zucchero, ùn avia micca bisognu di rigalu. Nimu hà u dirittu di dumandà una pregunta ridìdica ridette: "site sicke", "pregnant?", "U codificatu?" E accussì suvitatu. Eccu i belli ghjastimari di e persone malva.

Eppo supponi chì site invitatu à una festa di cena. Per una tradizioni strana, un paru di buttigli di champagne semidesucenu sò nantu à a tavula. Allora e donne rivendu à u vinu, è l'omi - a punta, u visu, u tequila, etc. In u lunch, disputi forte, cunflitti, altre situ stupidu impechate, in quellu chì a persone si senti vargugnate. A ragiò di un cumpurtamentu inadegwate in casu esempiu hè u vignaghjolu bianco di u servitore servitore à i visitatori cù un stomacu vacu è causendu l'invucazione più violenta è ràpida. Questu hè un colossale di errore chì prumesse è l'invitati permettenu, perchè a funzione di u champagne semisweet, cum'è cognac, hè un sip cun un pastele à a fine di a recepzione.

Cume di distinguishà vini boni è diritti di "male"? Enfustizeti vini cum'è Sherry, Madeira, portu, ùn pudemu micca cunsiderà. U vinu ripens è hè qualificativu solu quandu tuttu u zuccheru cuntenutu in u raghju, utteni à l'enzimi vinificati di u vinu, a fine si sia invistitu in l'alcoolì. U vinu senza zuccheru ùn portanu micca u più inghjuste à a salute d'una persona è pudete littéraire da l'acqua cù l'buttigli. A furtizza di u vinu hè una figura universale per tutti i vini europei. U vinu più asseccu, hè una fortezza di 13-14% è hè chjamatu brut. Si in l'buttiglia di vinu, l'inscription hè di 15-17% - quì u vinu fortificatu, in chì l'spiritu cuncepitu hè ancu aghjuntu, è questu vi hè più naturali. Dopu à u Bruce, u gradu di vinu hà diminuite cusì chistu:

u vinu seccu - 12-12.5%,

Semi-seca - 11-11.5%,

semi-dolce - 10-10,5%,

è dolce - sottu 10%.

À a righjione di dipluzione solu vinu seccu sò sirvutu, è ancu semi-secchi sò digià dubbiusi. Da vinu secu, perchè ùn anu micca azucarinu, ùn anu fatta in grassi, ùn blush, ùn ti mannara è mai messa in malati, è per quessa l'etichetta ricunnosce a categuria di editi alcoolichi cum'è vini boni.