Petr Krasilov è Irina Shebeko


Petru Krasilov ghjucà in u filmu di l'omi veri - valenti officini, nobile nobili, l'eroi romantica. Invece di grande è ùn deve micca bisognu di ghjucà. In un'antra vista à Petru Krasilov, l'epiteti più affittuosi vanu à a testa - decente, forti, onestu. Ma, forsi, senza a so mòglia, ùn avissi mai avutu alcuni altri altri. Petr Krasilov è Irina Shebeko - a chjave di successu! Sapemu ciò chì u caratteru principale di l'articulu ci conta aboutu stessu.

Perchè divinni popularu, tutti sò sempre attempu di dà u titulu di simbulu di u sessu. Aghju intesa in l'indirizzu chì bella è sexy ch'ò sò. Ma ùn m'hà micca datu piacè à tuttu. Perchè mi pensu chì per l'apparenza d'un omu ùn hè micca impurtante. E se, per pudè impruntà una persona, una persona usa a so cute face in quantui d'abilità mentali, perchè ellu ùn serà poca cosa di mè. In più, aghju vogliu sintasi cunmo chi viju u mo nome in qualchi qualificazione. Per esempiu, quandu a serie "Not Born Beautiful" hè stata liberata, era in primu locu ind'u qualità di attori russi. È una grande actressu cum'è Alisa Freindlich, solu à u 37 °. Hè ridiculu solu!

Tra l'altru numedu di filmi chì sparghje, ùn sò micca assai tanti opari. Unu di elli - u rolu principali in u filmu "Da chì sò i figlioli sò venuti". Sicondu u scrittore, a me mamma hè Larisa Udovichenko, è ancu a mo mamma hà piaatu sta alternativa! In generale, era un piacè di travaglià nantu à sta film - un gruppu maravigliu s'arrizzò! In tuttu u settore, ùn ci era micca una sola persona cù quale saristi difficiule di truvà una lingua cumuni. Ma hè una gran carietatissima. Sapemu artisti di bonu bellu, cù quale ùn aghju mai messu à settimana. Ma l'scelta di un rolu o di a cinna ùn avianu micca attaccatu. Perchè, invechjate cum'è s'ellu piace u so cumpagnu o micca, avete averanu da travaglià. Bisognu à ghjucà l'amore? Cusì avete a ghjucà l'amore. Questu hè prufessionalità. Quandu, in a vita, odià una persona, è nantu à u palcuscenu fate chì u visor crede chì l'amate.

Sicondu u scrittore di u filmu "Da chì vanu sò i figlioli" in a vita di u mo eroi pare parechji ziteddi. True, micca u so propiu, ma u fundatu. Dopu i filmamentu, mi basti ad preparà i figlioli più in seriu chì avà. Mi pari chì sò stanu toccu i criaturi chì ùn puderanu micca offisu in qualse modu. Ma e donne, per esempiu, puderanu stessamente offend. È l'hanu assai more sofisticatu ca l'omi! I femini sò i psiculoghi più sutili, sentenu rapidamente per i punti daveru è ubligalli. Puderanu fate noi, omi, assai doloroso, anche si raramente l'admite. E quantu spustamenti una donna pò vene ancu cù u so rivalu! L'omi ùn anu micca capacitu di questu. Semu cusciutu menu pocu cruel. À l'età, aghju cambiatu l'attitudine à e donne. Per esempiu, aghju avutu chì l'esternu ùn hà nunda di fà cù u mondu internu. Tutti issi altri tacchi, falsi unghji, anu persu tuttu cù i pinnuti, è senza valori. Truvate micca e donne ùn sò micca nantu à a robba. Hè bisognu di seguita à vede in aspra. I femini amaze ancu cù a so stamina. Una volta aghju passatu un ghjornu sanu à sparà i so tacchi è di a sera cusì aghjustata chì ùn puderebbenu ancu parlà. E i zitelli nantu à i tacchi alti si sordi, di sbalurisce è flirtu à ogni mumentu di u ghjornu. Sci-Fi. Ùn sò micca debbuli, ma un forte sessu!

A me moglia, Irina Shebeko hè una donna stupente. Avemu amatu cù ella à prima vista. Avanzate da casu, in un locu micca unromantente. Idda, cum'è studiata, assicurò in u nostru teatru. E dopu à l'insegni, hà deve dà à i bombe di u chjave di u salottu. E stavu assittatu in u salone nantu à u lettu à questa ora, è ella, passendu, dumandò s'e avutu vistu i bombe. Avèndula, crede: "Perchè stu miraculu cammina nantu à a terra, è ùn a sanu micca?" Ma à quellu tempu l'aghju avutu cù altra donna, per quessa nant'à un annu è mezzo, ùn aghju micca aspirazione di più acquisti. Vintu, salutatu, fici finta ca ùn aghju micca cura. Sì aiutu per me stessu, o ella ... And confessé l'amore mio. Ellu hà rimpruvertitu. E, surprisingly, aghju avutu subitu a maritari. Ma prima di quandu era aghju avutu cù una donna per un pezzu tantu è ùn hà micca pensatu di marità. U mo amatu hà fattu una telefonu. Aghju ghjucatu u ghjocu è, tra u primu à u segondu attu, dumandò à casare à mè. Ella purgò à u second acte, è dopu ad avè prumessu. In generale, possu dì chì sicuru chì un amore ùn pò spende un omu per u matrimoniu. E si un omu dice chì ama una donna, ma ùn vole micca à casare, ùn hè micca amore, ma un sensu.

U grande successu in a mo vita hè u mo figliolu. Sfortunatamente, ùn avemu micca vistutu cum'è spessu. Viiu d'ellu separatu, aghju avutu una altra famiglia. A Vita dittassi i so cundizzioni. Hè un pocu calmendu chì sapemu assai di l'altri. Scopre, truva, avemu un pocu cummerciale cumuni. Sò orgogliu di u mo figliolu! Va a la sezzioni articulu di u patrimoniu, è, a mi manera disidera in a so zitiddina, li piaci. U figliolu hè stata travaglia durante un annu è uttene successi considerablementi - ancu hà dui medaglia.

Credu chì parechji prughjetti risanenu perchè a ghjente tende di cumpressione tuttu. Hè necessariu di trattà tuttu più faciule. Per esempiu, finu à pocu tempu avè era assai ricunnisciutu, averebbe spessu apprì in e strade, dumandatu un autografu. Ma ci era una seria "Ùn hè micca natu bellu", è oghji si ricunnoscianu più menu. Ma ùn ùn m'avvidiunà. In ogni cosa sò sempre i vantaghji. Allora, andaraghju più spessu.

Dopu tuttu, assai cose sò transitorii, oghji sò oghji è dumani quà ghjè, è ùn deverà micca attentà. Eppuru, sicuru, hè assai piacevule quandu sò ricunnisciutu in toli o ristorante. Pudete falà senza una cola. E si ùn truverete, pudete fighjà. Allora chì? L'altri persone si ponenu è nunda. Qual hè a diferenza?

Per natura, sò assai una persona chjachjata. Ùn aghju micca chjuchettu inuditore. Per quessa, ùn hè micca adupratu per noi in a famiglia per riunite à a tavula à a sera, è discute ciò chì passava duranti u ghjornu. Se vulete sparte cù qualcosa - dile à mè. Ùn vògliu micca - ùn dì micca. In generale, aghju intesa cun granni piacè, di ciò ch'e dicu stessu. Aghju dichjaratu da a zitiddina chì sò un scrittore bellu. È hè veru. Sò più silentu, preferì à sente à l'altri.

Nun mai capissi l'omini chì, quandu ellu una famiglia, prima di prestu attenti à a so crunulazione è l'abilità di cunzate deliciously. Per mè, qualità diversità cumpletu sò impurtanti: fidilità, amori è intelligenza. E à a vita, sò simplice. In casu di necessariu, puderaghju cocu à mè stessu è puliti. E se nè ne nimu, nè a me moglia m'hà un vulintu di coglie a cena, pudemu andà à un uttellu. In Moscu, ci sò parechje assicurati parechji volte. Pensu chì ùn hè micca bisognu di fà un cult da manghjà. A cosa principal hè di noi per esse sempre in amore cù u vostru amatu per cumunicà cù l'altri. Ancu era curu: in cima di tutta a me dignità, a me mugliera, Irina Shebeko, cocchi belli.

A più impurtante hè di crede in e cose boni. In un miraculu, se vulete. Spessu spessu chì sunnerai prima visione di qualcosa solu inaccessibile, è altri pensanu chì sò un esercitu, dichjara chì u vostru sognu ùn hè realizabile. Ùn crèdenu micca. Pigliate solu in sè stessu è in u vostru sognu! Ti ricorda di Assol, chì hà cridutu in veli scarlatori? Hè u modu per vive! Allora tuttu sarà vera!

Petru Krasilov è Irina Shebeko sò sempri assai per vive. Quale sape chì succede à a so sorte? Ma quantu succorsu, anu avutu assai avvenimenti maravigliosu, chì si ricurdaranu cun tenerezza è amori.