Makarsky amparò a prima foto di un figliolu novu

Victoria è Anton Makarsky diventonu parenti per a seconda volta. U ghjornu di a Santa Trinità, u 31 di maghju, Vittoria dà nascita à un figliu tanticatu in a clinica di Gerusalemme "Shaarei Tzedek". A notte felice chì a coppula avà appressu à cuddà à sparte cù i so fanni nantu à a pagina in Instagram, chì ghjocanu quì è a prima foto di u zitellu, chì hè ghjuntu cumparatu. U figliolu di u cunjetu, cum'è previstu cose, hè chjamatu Ivan.

Malgradu u fattu chì u gravidenza avia avutu cuncrizzioni cumplicature, à a fini di aprili, à u 8 mesi, Victoria hà ancu cullucatu in l'uspidale, chì disse dinò Instagram à quellu tempu, ùn ci era micca prublemi cù u partitu.

Foto in a reta sociale hè firmatu:

A gloria, o Diu! Nativu, cù i vostri preghje, assai facilmente, dà a nascita à Vanya! À 7:40, 3 chilò. 400 gr. Grazie grazie per preghere!

I blogguglieri di i microblogagghi duvanu rigalu i genitori di felicità, chì vòglienu u mo figliolu, è a so mamma hà avutu a maiò ricuperazione.

Victoria di 42 anni è Anton Makarsky di 39 anni di più da più di quindici anni. Anu sò longu sònniu di i zitelli, ma solu à settembre di u 2012 anu avutu u so primu figliolu, a figliola di Masha. U nàscita di a prima donna hè stata chjamata miracle. U fattu chì a famiglia hè una novumera aspittendu l'aghjunzione, hè divintatu cunnisciutu l'ultimu otoci, à a fini di nuvembre. A seconda gravidenza di u cuncepimentu Anton Makarsky hà dettu à i fanni in una di i so cuncerti. Ivan vinni nascita cù l'aiutu di una cesareana in a listessa klinica in Israele cum'è a so surella di età maiò.