Pianu casticu in l'educazione di i zitelli


Aghju bisognu à punisce un zitellu? Hè pussibule educà ellu cum'è una persona bona è riescita è, à u listessu tempu, dispensà micca cun punimenti? E quali consegni possu a punizioni corpu in a educazione di i zitelli? Questi preoccupete quasi tutte e genitori, è da a so vita stessu risponde nienti inconsistently, deve decisu di cunfondà l'opinione razonata di i maestri è psiculogi.

Parechji parenti, cunvinta chì l'educazione senza punizioni sò "libretti stupidi chì ùn anu nunda di fà cù a vita", rinfurzà a so opinione cun un argumentu simplice: i zitelli sò punitiati in ogni momentu, chì significanu chì hè ghjustu è necessariu. Allora ci a scopra.

I zitelli puniti hè una tradizione?

Li sustinuzziunisti di l'educazione per cundizzioni corpusiliu chjamanu à l'usu indisputable è auturitativu cum'è a Bibbia: allora, in e pagine di l'Anticu Testamentu, in u libru di a paràbula di u Rè Salomonu, ci sò parechje declarazione in stu tema. Ricerciuti inseme, questi, sgagiatu, pruduce una impressione deprimente. Cum'è per voi, per esempiu, questu: "Puniscanu u to figliolu, mentre chì ci hè una speranza, è ùn anu inghjùlenu à u chjellu". O questu: "Ùn lasciate un ghjovanu senza puniu: se puniziu cù un vignetu, ùn murite". Hè solu chì u sangue friddu da stu cunsigliu. E pò esse altrimente: dopu à quì tuttu, si prisintaru in un tempu quandu a maiò parte di a ghjente era esca chjera chì quellu chì hà pensatu à i dritti di i diritti umani, è a ghjustizia hè stata a realizata per l'esercitu barbari è a tortura. Pudemu di discussioni seri in u nostru ghjornu? Incidentali, oghje in a patria di u Re Salomon (quella hè in u statu mudernu d'Israele) i diritti di i zitelli sò prutetti per una lege speciale: ogni figliolu, se i genitori poni un puniziu fisicu à ellu, pò fà lagnà à a pulizzia è a mette in cella per assaltu.

Mètode di carotte è bastone

In ssu locu chì avemu già sughjutu - u metudu di una carizza è un bastone. Tuttu hè assai simplice è basatu nantu à l'insignamenti di I. Pavlov in rifletti cundiziunati: ellu hà realizatu u cumandimu bè ricevutu u nutrimentu, ùn hà fattu pocu: hè stata culpitu da un focu. A fine, l'animali memoria di cumu si cumporte. Cù u patrone. E senza ella? Alas, nuddu!

U zitellu, sicuru, ùn hè micca un animali. Ancu s'ellu hè assai picculu, tuttu pò esse spiegatu cusì cusì chì capisce. Allora ellu cumportanu bè cum'è sempre, è micca solu quandu ellu hè oversatu da "altri autorità". Questu hè chjamatu a capacità di pensà cù a testa. Sì sempri sempre in cuntrollu di u zitellu, quandu quandu cresce è rutti a vostra "cage", pò spicchera è fate assai sensi. Hè cugnumatu chì i criminali, per regula, crescenu in famiglie induve i zitelli sò o punitivi severi o simpaticamenti ùn pagà micca davanti à elli.

Ùn hè cul hè di qualcosa!

Cum'è sapete, u zitellu hè natu inoccu. U primu cosa chì vede è ciò chì cercanu à l'istintivamenti sò i so genitori. Dunque, tutte e funziunhe è abitudini chì acquistenu cù età, u meritu assulitu di i pai è di e mamma. Ricurdativi, cum'è in "Alice in Wonderland": "Sì u piglet hè forti, hè chjamatu da u babbu, u bayushki-bai! Ancu u zitellu moddu più moddu sviluppa in un porcu in u futuru! "Certi psicologi generale crede chì ùn hè micca necessariu d'educà un zitellu specificamente (per applijà qualsiasi mette pedagogichi): se i paisani sò cumportanu bè, u zitellu criscerà bè, simule imitanti. Diciaraghju, in a vita ùn hè micca successu? Allora, averete chì ùn site micca perfettu. È quelli chì ricanu chì ùn hè micca ideale, deve bisognu di ricunnosce ancu chì in tutti i male di i nostri ziteddi sò culpèvule.

Ùn punisce micca? E chi avissi a fari?

Cumu crià i zitelli senza punizioni corporali? Hè assai sempriciulu! Pudete pruvà di organizzà tuttu ciò chì u zitellu ùn hà micca scopu di castigar. Ma s'ellu ùn hè micca travagliatu è si sparghjiannu i cunflitti, ci sò pruvati mètudi di influenza, nè micca in relazione per a viulenza o manipulazione.

Sì u zitellu ùn ricusa à fà qualcosa (per esempiu, avete dumandatu à pusà luntanu in u viticulu), dite chì l'avete da fà per ellu stessu è ùn avete micca tempu di leghje u libru prima di vanu à dorme.

Se u zitellu hà fattu qualcosa nanzu, parràdevi cun ellu à u core: fate a vostra zitiddina è dicendu una storia chì cumu avete fattu u stessu errore, è ripende è curretta (u zitellu sera più faciule per elogni i so sbagli senza teme cù punizioni).

Aduprà u metu di prugrammu. L'esencia hè chì in un momentu decisivu (una lotta, histerefichi, capricci) un zitellu senza un criaturu è urgendu hè retiitu (o realizatu) da l'epicentru di l'avvenimenti è hè isolatu durante qualche tempu in altre stanza. Time-out (per esempiu, pausa) depende di l'età di u zitellu. Hè cresce chì quellu chì un filline segui da u calculu "un minutu per un annu di vita", i.e. tri anni - durante tres minuti, quattru anni - per quattru, ecc. A cosa principal hè chì ùn a pigghia pi castigu.

In fine, pudete "fate l'offisa" à u zitellu è per un momentu privà di u so abituale, assai piacevule per ellu cumunicazione, sia solu a "semi-ufficiale" necessaria. A cosa principal hè chì durante stu tempu u zitellu ùn perderia micca a fede in u vostru amore.

4 causa di u cumpurtamentu poviri di u zitellu:

Reason

Chì es manifestatu

Chì hè l'errore di i genitori?

Cumu risolviri a situazione

Cosa da fà appressu

Manca d'attenzioni

U picciriddu cun forti molti

U zitellu hè datu pocu à pocu pressu

Cusmly discute cun ellu l'offisa è sprime u vostru displeversu

Allocate u tempu in u ghjornu per cumunicà cù u zitellu

Luttura per u putere

U zitellu spessu argumenti è mostra a stinzanza (dannuu), spessu mentre

U zitellu hè troppu cuntrullata (pruteghja psicologicu)

Dà, pruvate d'offre un cumprumissu

Ùn tentate di scunfallu, offerta un scelte

A vendetta

U zitellu hè rudo, cruel à i dèbbuli, sullivonu e cose

Una piccula umiliazione discreta ("Leave, you are still small!")

Analise a causa di a chjamata abbandunata

Ùn venite nantu à ellu, pruvate à cuntattà

Evasion

U zitellu ùn ricusa micca i suggerimenti, ùn vole micca participà à nunda

Eppuru cura, i paisani facenu tuttu u zitellu

Suggerezza una solu suluzione cumprenda

Fuggite è ludà u zitellu in ogni stadiu

Avemu bisognu d'incentiri?

I scienzi cuntenenu un sperimentu: i monos sò stati cuncessu di casteddu cumplicatu - dopu longi sforzi hà apertu. Allora era stata dada un altru bandage - ùn calva micca firmatu finu à ch'ella hà maestru. E tanti volte: u monu hà assolutu a so ghjustu è hè felice. E dopu per u mastru di successu di u casteddu, anu devenu dettu una banana. Questa tuttu l'aligria di u scimmia era in più: ora hà travagliatu nantu à u casteddu solu s'ellu era statu muratu un banana, è ùn hà micca sente senza satisfaczione.

U sicretu sarà chjaru

Se un zitellu hè rigurosu punitu è ​​diminuu in casa, devendrà necessariu in i ghjucatori di i zitelli, è in u futuru - è in relazioni cù i pari. U "traccia" psicologicu di cundimentu corpusicu in a crianza di i zitelli remette per a vita. Prima, ellu scuzzulà a ghjente chì circava cù i so ghjucati, andà andà à i so cumpagni di scola, è dopu à a so famiglia (in ogni casu, ùn hà micca pussutu riesce i so figlioli in manera diferentamente). Sì dite tù stessu zitellu, pensate: forsi hè quì tempu per interrompe l'scénario familiale?