Cumu insignà à un zitellu à ordine è discipline


Hè improbabile chì quellu di i genitori ùn vulete chì i so figlioli di andà in ropa scia, scatterate e cose da ognunu è abbandunate i piatti sottu nantu à u lavu. Ma ancu u "nerd" ferru chì ùn hà micca ghjucatu cù i picciotti, chì, Ddiu, pervece, ùn mancanu a cammisa ùn hè micca sceltu. Unni hè u mezzu urientale? Cumu insignà à un zitellu à ordine è discipline? È a cume principale ùn esse di sopra à ...?

Prima di tuttu, scupremu per chì avemu bisognu à insignà i nostri ziteddi? A fine, tutti i pirsuni sò diffirenti, ci sò ancu pezzu sbuffate, vanu, cuntentu di cun elli. "E micca ccà!" - i psiculugvi. Ci hè parechje parechje razze per quessa hè necessariu accustomà un zitellu à a precisione. Prima, l'ORDUA ESVELUGIA. U pensamentu di u zitellu sò disposti in una manera chì u so evoluzione si trova per urdinendu tuttu ciò chì vede. S'ellu sempre vede u caosu davanti ad ellu, u so avviluppu fracassa. Siconda, avete bisognu à amparà cun leia. Duranti a vostra vita, u to figliolu hà da fà affruntà parechje volte in situazione chì duveranu esse dispunibule cun l'autra stata. Per impatcherizzione ùn impedisce micca à u vostru zitellu per fà relazioni cù elli, hè impurtante urganizà a vita di a vostra famiglia. I sicogisti identificanu parechji principii chì deve esse segui chì a famiglia sana capisce e regule di l'albergu.

PRINCIPIO 1: Live and let live

I règuli sianu semprici: s'è avete qualcosa - mette in u locu, s'è apertu qualchissia - cercallu, è se in

a casa quì hè una persone - ùn fate micca ... Dopu à a zitiddina, hè necessariu d'insignà u zitellu per piglià a cura di elli.

PRINCIPIO 2: Solu emozioni pusitivi

Nun mai punisce un zitellu per ùn esse micca aspirazione fanatica per a limpieza. Saria paradoxiche si ellu piaciu à scrub the floors o di colpi di pagliaghji.

Ùn fate micca u zitellu à pulisce, ellu stava riunitu à chistu: "Nevenu, perchè mi piaci à quandu hè limate".

Avvicìnati cù scopi diffirenti per i ghjucarii di limpeza (per esempiu, i ghjuculi sò mandati "à un altru pianeta" - in una casella).

Organizzà cuncorsi (chì pusonu ghjucate in una boxa più veloce).

NON INTERFERE PURE MECANISME. Qualunqui fiancu hè attivu da a natura: cuntene un instintu per l'imitadori adulti. Hè per quessa accade per aiutà o copià e nostre azzioni. Se à quellu momentu sente "Ùn ghjunghjite!", "Ora socu petite" o "Ùn avete micca successu", issu impurtante si spira à l'arrache. Eppo si serebbe surprised: perchè ellu hè tantu lasciatu? Perchè era necessariu di catturà u mumentu prima, quandu ellu offre a so aiutu incompetente.

PRINCIPIO 3: Tuttu deve esse spiegatu

Ùn deve micca micca solu fà à u zitellu un bon esempiu di tratta di e cose, ma ancu spiega perchè chì vo site. Solu l'u zitellu ùn mantene l'ordine nisunu mezi, ma cunsunamente.

• Dìteli à u zitellu annantu à u polu: hè preghjudiziu (in a polvara, carotte viulenti chì causanu allergii).

• Spiega perchè avete aduprà e cose in u so postu: perchè altrimente in u tempu ghjustu ùn trovi micca.

• Perchè avemu duvemu tuttu in a stessa forma chì era (aghjustate e porte, ùn ti ùn tira micca un tubu di pasta di toffri)? Perchè una altra persona hè dinò per piglià u prufittà di questu, è ùn pò esse incunificata.

PRINCIPIO 4: Mantenimentu l'ordine hè simplicità

Certu, unu ùn hè micca bisognu di romanticise innecessariamente u prucessu di crià a limba di casa è di corpu: e cose sò rutini è ùn sò valutà à vende per vede. Per quessa, avete bisognu di pruvà à guarantiscia chì sta parte necessaria di a vita hè presente in a vostra vita à un minimu. Oghje, felice, ci sò parechje modi per questa. Fornite u vostru appartamentu per chì avè mantenitu per esse faciule è piacevule:

• Ùn aduprate micca e covers è finisce chì racugghianu parechje (alti, tapiti, draperi);

• Mantene e cose chì tocca in armadelle o in prestiti di vetru;

• Elimine a superficies horizontali chì devenu esse squanditatu freti di u polu;

• Obtenite assai boxti è cuntenituri per cosechi;

• Ùn avete micca tutti i zitelli di ghjocu nantu à a superficia: quelli di elli sianu chjappi in i piazzi superiori, è quandu u zitellu hà digià sminticatu, cambia l'"esposizione";

• in u bagnu, mette parechje cuntinenti per lavamì inghjustu: per bianca, negra è colore - è spieghjanu à tutti l'abitanti induve metterà (impighisce immediatamente u zitellu à cambià cusisse, calcutti è altri vistimenti ogni ghjornu in casu s'incerrassi da l'olfattu) .

PRINCIPIO 5: Ùn hè prestu davanti

I disgrazia per l'ordine, avè esse attitatu à una età curretta, sottuponeghja tutte migliamente di mudìfiche è i mitàgliu. Oghje chì i zitelli mentre crescenu fora di chistyul sò diventate in sluts o vice versa. Questu pò esse influinzatu da una varietà di fatturi psicologichi. Ma u sensu hè unu restu: a nicissità di a limpezza è l'ordine hè furmatu in una persona abbastanti tardi - da l'epica di a maturazione di u persone (circa 25 anni). Perchè, se u vostru figliolu di colpu ("ùn ci hè chjaru induve - sìammu puliti"), ùn sò micca boni pratiche, ùn hè micca u panicu è si sbattianu tutti i campane. Circundante, certezza chì, in u zitellu, u zitellu hè stata cunsigliata di regula di higiene è precisione, da diventà un adultu, ellu tornarà à elli. Quì tuttu ha u so tempu. A volte una persona hà bisognu à "sviluppà" qualchì pezzu difficiue: a maiò spessu a disordine in a sala di l'adulescente hè un tipu di materialisation materializazione di a cunfusione chì passa in a so anima.

Questa tavola vi dicerà cumu insignà à u to babbu per ordine è di discipline più efficace.

Età

U zitellu pò fà

Cumu aiutallu

Da u 1u annu

? coglie i ghjoculi spuntati

? pila libri è magazines

? autore-referenze à u pantimediumu cambrezzione di u lavatu

? unload la lavatrice (aghjunghjendu a lavanderija in u bacinu)

? per fate un ghjocu nantu à u gande dopu un passaghju

Tutte l'azzioni per pruvà à prudutte cù u zitellu, mostra tutte e spieciate parechje volte

Da 2 anni

? aiutà impone nantu à a tavula (organizate platti, fugliale furculite è magrini)

? aiutu in a cucina (feriti pasta pè pancakes, buccia di patate in un uniforme, etc.)

? lavate un piattu è una cupola behind you

? aduprà una polvera cun un tela spettaculu

? acqua di i fiori interni

? portanu una pignata

Hè necessariu di furnisce un spaziu persunale per u zitellu. Una stanza (o un cantu in questu) deve esse disposti in una manera chì ogni cosa hà u so propiu locu internu, accessibule à u zitellu

Da l'età di 4

? per pudè mette in i ghjucari di i zitelli per chì u so gustu è pari belli (ùn la disturbanu è ùn impuse micca a so vulintà)

? lavate in a bacca i so cose: un pannu, calzini, mutandine

? Vacuum è stende u pianu cun un mop

U zitellu si senti sentu bello: à questa età hè particularmente impurtante per ellu ciò chì l 'ambientu circundante aspetta. Vede u vostru appartamentu.

Da l'età di 7

? anu travagliu permanente di a famiglia (per esempiu, aghjunghje per i piante interiole, fretu u polu di a vostra stanza, lavate a lavanda in u lavu)

? cuntrullà à modu monunentiu a so aspettazione (piglià a ropa neve, mandate un lavare finitu)

? Pò esse prudutti pranzi senzidi (ova scatula, insalata)

Ùn scutate u zitellu se fate qualcosa di qualcosa. Dàteli più indipendenza. Mantenimentu di l'ordine debe devenu percidu cum'è u travagliu duro.

Da l'età di 12

? mantene l'ordine in i spazii cumuni (bagnu, toilette, corridor, salottu)

? pìzzanu a vostra stanza

Hè a più piacevule per organizà un interni è cumprà una bona tecnica.

PASSATE HITS.

Piglia ridere di u zitellu da u duvagghiu debbitu di pulisce l'appartamentu solu, hè megliu per fà tuttu cù un aspiratori, un altru lavate u pianu, u terzu facia fora di u polvara, etc. Spicca più veloce è assai più divertente. In modu, hè ancu utili per adulti per adoprava sta bona tradizione è micca per scumpete tutte l'affari domestici nantu à a patrona di a casa.

Per pruvà a manu per esse capaci di vive cù l'altri populi è ùn interferiscenu micca cù elli, hè assai utile per un zitellu à l'età di 10-12 pudarà visità un campu di i zitelli. Oghje, i figlioli ritenu da quì cum'è adulte è più precisa.

Leghjite puru:

Cumu insignà à un adulescente per fà ?