PICCHU DITU ...

Dopu a morte di u mo primu maritu, pensu chì ùn ne avissimu mai maritari. Eppo viaghja tranquillamente è ha cresciutu a so figliola. Aghju cunnisciutu per quasi 5 anni. Avemu amici, si pò esse chjamatu cusì. Ma in un mumentu hà postu davanti à u fattu, averete esse a mo mòglia, aghju stata aspittendu perchè durante un bellu pezzu. E sei mesi dopu avemu maritata. Era sensu di cori, relazioni incantevuli ... Tuttu u cuntinuu cum'è un sognu per 2 anni sia. Una altra donna, SHE, hè stata vicinu à ellu davanti à mè, ma hè statu introduttu cum'è un amicu d'infanzia, hà primu parigghi cù u ghjornu di u ghjornu di i ghjorni, è ùn ne ùn risultà à pensà chì ella è u so maritu anu una relazioni stretta.

In u corsu di 2 i nostri fermi anni ùn hè micca in l'urizzatu (almenu, ùn a cunnisciutu micca). À quellu ghjornu terribbili cunberta male, u mo maritu era assai ghjiganti di mia, ma tuttu fù diffirenti; hà fattu tuttu ciò chì mi sentenu culpèvule nantu à a nostra disputa, ma ùn era micca avutu nisuna cosa di nimu. E avemu parting, avemu cuminciatu à campà per separà. Sò sola, è hà sappiutu cun ella, anchi si ùn era micca sicuru. Sei misi dopu, ella chjamò è pusava davanti à u fattu - sò ghjè. Vulendu à tutte i più boni in a mo vita pirsunali, divutu in u travagliu è l'educazione di a mo figliola.

Chì site in a mio ànima ùn era impussibile di scrivite issa. Aghju scrittu littri. À quellu lettie diretta. Mandate micca à u destinatariu. 2 anni è 3 mesi di anguish mentali, lacrimi in u pilu, chiancivi in ​​u scuru ... Quale m'hà salvu, ùn sò micca ciò chì m'hà persu d'averebbi fà cose da male. Ùn sò micca sapè. E so richiamati e sms ... Cumu si? Cumu hè a vostra salute? Cum'è una figliola? E accussì avemu truvatu ... U trè di noi ... A prima volta i trè di noi ... In prima pensu, sòiu ch'ellu sia caputu quandu era un errore chì avia fattu, alluntjatu, ma a destinazione ùn era micca da u me parte. Ellu disse ade adottu chì hè stata tracciata per quella altra forza inexplicable chì ùn pudere micca contru à ùn scuntenderà. Ma à u stessu tempu, u mo maritu ùn hà micca vulutu un divorziu ufficiale, i probabilmente era subconsciousemente chì l'aghju amatu tuttu u tempu è l'aspittava.

Per mezu di i nostri cumpuletti, sapemu chì a so vita di a famiglia ùn era micca à tuttu ciò ch'ellu avia imaginatu. O forsi, hà paragunatu cù e nostre rilazioni. E cuminciaru i scandali, i ghjilosi da a so parte à rispittà à mè, perchè sò sempre a so sposa ufficiale è ùn volenu crià cun ella una unità legittima di a società. Da a so "famiglia", tutti i nostri cugli di amici si ne turnonu, anche parechji è i parenti cunnannau, perchè elle cunnisciutu di u mo tipu di persona era.

Cusì accadò. Aghju realizatu ch'ellu era in prigiò. E femmu a so mistress. Quand'e sapendu chì era in prigiò, aiuta per truvà. Quale hè chì cerca, sempre truvarà. E aghju trovu. Arrivendu nantu à una data, aghju offru aiutu, micca per mòglia, o per donna, ma cum'è una persona. Sapemu chì era tantu punente duru per quellu chì hà fattu un sbagliu in a so scelta, è nimu ùn deve imparamente in prigiò. Hè rifiuttu di accettà a mo uttenimentu cum'è un favuritu, dumandatu u pirdunu, hà dettu chì ellu hà capitu u so sbagghiu ora è ùn l'hà micca scambià per ogni persona.

U mo core hà tremendu, perchè aghju amatu u me maritu è ​​volia per conservà tutta u bonu chì era entre noi. Sappiuta chì ellu si sentenu sentimenti dispreenti versu mè è solu ùn eru in u mo core. È tuttu u vostru, questu hè un malincipitariu cumuni, gelulie è còllera à l'altri. Per via di a peliculale normale, partendu, ingeratu l'uni à l'altri, mostra l'orgogliu, ma era in a rilazioni hè ingannata. Ùn puderemu passà per tutte e circles di l'infernu inseme, anu aghjustatu è "mani mani" u tempu chì anu pruvucatu a so invenzione. Ùn avete micca spiranza per qualcosa, finu à a fine ùn aghju micca cridutu chì seriammu nzemi, ma solu vulianu aiutà. È pudemu. Hè statu acquistatu è liberatu. È andò per parlà à mè.

I pardonu .. Parlate cun ellu per un pezzu di tempu, si dìssenu l'altri chì era successu in 2 anni. Aghju datu tutti l'inviu micca e carte chì aghju scrittu. Avemu simu junciati. Probabilmente, questu hè veru amuri, quandu avete capitu è ​​pardunà. Si attravirsassi tutte e male, scurdamu tutti i greghje è malinziamenti ... È a più impurtante, ora ùn hè micca u locu in a nostra vita di i celosi è di suscità. Hè necessariu per avellu curamentu, averebbi pacienza è discussioni cù u cô cuniadore a situazione chì hè stallata privata. Dopu tuttu, senza fiducia, ùn pò esse micca LOVE. Avemu compru tutti i nostri sbagliati, anche si ùn avemu micca scurdatu u passatu, ma simu avessi solu à u futuru, induve a misericòrdia, a ternura, a fiducia, a sincerità impone ... Allora, in u futuru, sìammu vechji, infittendu i nostri babbi, sijemmi da a chimenea è ricurdate tutti i mumenti maravigliose di a creazione di a nostra famiglia forte.