Maritu per una ora? No, per a vita!

A storia chì l'omu ideali esistinu, è ghjùnsenu in a vostra vita micca quandu avete circà i aspittendu è aspittà, ma quandu a destinazione decide di fà un rigiu meritatu.

A mo vita ricenti era simili à a vita di assai donne moderni, intelligente, bella è solitaria. Quasi un pupulare excellentu à a scola (un quattru), un institutu cun un diploma rilassu virtu (un extra four), l'amore in rettore in u primu annu, per sposu dopu l'istitutu è ùn travaglià micca in l'specialità, perchè u soldi hè necessariu.

Solu, a furtuna di a maiò parte di i me amici cagiade, ùn aghju micca u tempu d'avè dui o trè ziteddi, perchè ùn era micca bisognu di mantene à u me maritu falanti. In trè anni, quasi sicondu di Begbeder, tutti i mo sentimi fervente per u mo maritu, geniusu irresponsibili ùn anu ricunnisciutu, anu sbulicatu. Ùn avete necessariu di sparte a pruprietà acquistita, perchè praticamenti tuttu, cumpresu a so nova cammisa-calzini-pantaloni, hè compru da u mo salario. U apparitu cuntinuavanu à appartene à a me avanna, chì andò in u so amicu paisolu à i so fragole d'appiccicarii preferiti.

À u prucessu, u mo ex era pruvatu à pruvà nunda, prumesse ch'ellu era praticamente presitu per travaglià, è u so sviluppu puderia riesce, se no à u Nobel, da u prete di l'urdò esattamente, è chì mi dispiava in tantu a me restera a vita nantu à a mo precipitazione decisione.

Aviu adurai solu una cosa. Perchè dopu chì u mo maritu ne stalla a vita, i so amichi anu spartu ancu da ellu, chì puderia dumannarà dumandà à riparà quarchi cosa in casa, se u chjaru urgente di u maestru ùn hà micca bè soldi /

In un certu puntu, decisu di fà reparazione minima in l'appartamentu nantu à a mo stessu. Aghju compru un settitariu d'uttene, perchè ùn ci era nunda in casa, salvu u marteddu di u missiavu è un attrachjata curve. È mi paria ancu chì i tempi in a despensa era tutte parechji zucca, pezzi, viti.

Prima di tuttu, aghju dicisu di riparà a calda d'energia di l'anziani. Avia avutu a furmazione di qualcosa, ma ùn aghju micca un gattu. Hè soru, ma u fattu hè - aghju fattu copbuli cù l'arzu senza gran effort. Inspirata da successu, decisu di cambià u wallpaper in u corridor. Rapisendu u primu pappapallu, scienza di u puzzichevule è da capiscia chì, durante un pezzu di ghjornu, andava da cambià a locuità di i switches et sockets. L'anzianu ùn avianu micca tempu per esse alterazioni, ed èiu, per suprattuttu, ùn pudia micca avè fattu tuttu cun prudenza è salvezza.

Quandu a furtuna averia, u lavammi mashchinka, stubbornly reminiscente di a so venerable età, anu cessatu di cumprà i so dritta diretta. A riparazione ùn era micca significativa, sdegnu silenceramente in u attellu, senza regrandà a cuscenza. È e parti accunsenu à accittàrilu, anu pagatu una piccula sunta. Adding ten times more to the amount received, Aghju compru un mutu-campanu, chì aghju pigliatu un bellu pezzu, ma ùn pudia pacà micca cumprà, perchè era finanziatu finanziatu solu per ellu è u mo maritu, ma spessu da a so mamma.

A prima reune cù u me omu ideale

Truvatu u numaru di u serviziu di u serviziu "Husband per una ora" è hà fattu un invitu à u plumber è l'electricistu. U dispattatore hà dettu chì puderia mandà un maestru chì puderia plug in a stylalki, è cambia l'aspettazione. Sutta l'influenza di stiereotipi, hà espertu chì un ziu d'intruduzzione d'un è erculu assicurà anu da vende in una manufata bè salinata. Quandu un omu aggrancatu, bellu vestitu, cun un haircut di cuteddu, cun un casu eleganti cù a manu chjamò à a porta, decisu chì era l'indirizzu incorreu. In mente, u patronu di reparazione di petite chjaru ùn puderebbenu micca com'è un avvucatu riprisentatu o un cumpratu di una grande firma.

Macchina "maritu per una ora" cunnessu per un paru di minuti. E micca solu per l'acqua, cum'è l'vechja, ma ancu à u pipe di fuga. Avanzamente, a mo machine hà scappatu l'acqua in u bagnu. L'anzianu ùn vulia micca moltu di cumprà l'adapter à u sifalu da u lavu. Dopu a ghjallucca di a lavanderita, andò à a cucina.

Mentre l'iscu fubbe chjappu in u filu, facia cafè è di colpu si metti à pensà chì ùn era micca pensatu quantu era megliu cumu puderia utilizà un novu styaralka, novità è un embiu. Aghju imaginatu cumu questu questu omu facile puderia serve l'abate di donna, apre a porta di un carleo straneru è scumpete una buttiglia di champagne. È quandu, dopu un'ura dopu, m'hà amparatu l'i muturi di u mutore, decisu di pruvà un putrezzu electricu in un novu canchju. Per qualchissia perchè ella boasting chì hà sappiutu riparà ella stessu.

U maestru era surprised chì l'omu hè realizatu da una donna intelligente è fràglia. Apprendre chì I è jo sò avè principiatu a riparazione, offre l'aiutu à scelta un cundimentu standard di u wallpaper, hà cunsigliatu una marca di u wallpaper chì hè facilissimu mantenimentu. Aiu tuttu in Internet, ma l'experientu di usu praticali era più persuasu chì l'assicuranza di venditori.

A scontri u sicondu

Forsi quarchi chimica tra noi hà sviluppatu nantu à questa primu notte, perchè u maestru offrissi l'utilizà a so carta per un scontu in a magazzina di e custruzzioni. Per me parte, ùn saria stuposa ùn accunsente; cum'è una donna verita, sognu chì ùn sò micca assai discounts.

Opiscini u novu wallpaper, cola, spatula, purtatu tutti i materiali è l'utili à u porch, purtatu à a porta di a porta. Da l'offerta per bevande caffe, u mo assistentu rifiuta, citatini i ordini corrente, ma in u ritornu offu aiutà aiutà u wallpaper. Da ellu chì, à a mo strangetta, ùn si ricusà micca.

Duoppu trè ghjorni facia u mo modu à e camere cù un pile di rotuli, pa appruduciutu cù elementi novi per u closet in u passagera, boxti cù lampi è altre materiali. Hè cumplessu cù a prumessa di ùn inizià nunda. Ma u venneri sera, u travagliu cuminciò à fucure à una veloce ch'ella ùn aghju micca u tempu di riparà u tempu, induve u mo corridore era trasformato. Invece di e porte illuminata di u gabignone cù tracce di i posteriori di u maritu, i porte spetagliu fighjenu orgogliu, i stiglii sgualati è i cajulini stampati sò stati règri. Allora u maestru cambiò l'anticu lampiu in u corridor, hà furnutu l'armadiu cù i luci di punti novu.

In questu momentu, aghju veramente ammanu a so amata donna. Chì ella esisti, ùn guasi ùn hà micca dubbitate. Dopu tuttu, ùn pruvate à seduce à a donna d'altri, libera è sola, è ancu esse sola cù ella in u so appartamentu, ùn puderebbe aghjustatu un amicu omu.

Quandu avemu cumincià à appiccerà u wallpaper, iu prova ancu di inizià una conversazione per cumu l'admira l'habilità è a sapenza di u mo assistente è quantu furtuna a so mòglia era per ellu. À quale ellu hà responde chì a so ex-ebrea era apprufunnita assai differente di ellu, strufinatu è chibbiedu è senza accusà di tutti i piccati mortali è l'incapacità di fà un zitellu, è chì era statu tutte di divorzia per più di cinque anni.

Dopu à u travagliu nantu à a riparazione in u passaghju fù cumplittatu, è a stanza era splindente da limità è cunsulazione, avemu prima marchjava per vìviri tè. Dopu à e cunversazione è cumplimenti, ùn aghju micca avvistu quandu s'hè trasfirutu da a sedia à u sufettu da cucina. Ma ùn aghju micca struitu, cum'è sempre aghju fattu quandu un di l'omi era troppu vicinu à u cunfini di a mo zona intima. Ju vulia abbrustà mi cù i so mani fermosi belli cù unghji cutturati, ellu vole più d'un beso di rigiottu. Cumu si lasciassi i mo pensi, u sguardi nantu à i lummi di lettite, è ghjunghjenu à i mo labbra. Un baciu un baciu seguitanu, criscenti caldi cù ogni u tempu.

Fici spartentate di l'altri digià in u so cambiu. Chì era più tardu, hè vergerie à dilla è ricurdate bè.

Vogliu scrivevi annantu à a terza riunione, è a quarta. Ma solu ùn eranu micca. A matina, "maritu per una ora", traspusindianu tutti i so ordine, a benedizzione di elle era solu dui. E ogni fine di u weekend avemu apprizzatu l'attività di l'altri. Ci hè stata capita chì avemu avutu stesi cummencianti simili nantu à e cose impurtanti, avemu avutu letti di certi libri è eseguisce quarchi canzoni.

Quandu u domenica a sera s'era venerà, perchè aghju biaccione chì ùn aghju micca permessu di vultà in casa. Ellu ancu bè ghjastu chì ùn hè micca lascià, ùn hà bisognu à alimentà u pesciu.

Fighjemu u pezzu cù u pranzu, allura u me alimentu à a cena troppu tardi, è aghju dicisu chì perchè ùn puderebbe tenirie zitelli, dunque ùn aghju micca bisognu. Comu a cunseguenza di sta decisione, accuminciavu à piace u cucinu salata.

Oghje in a mo casa da u prima ideale ideale ùn sò solu ricordi piacè. Ma aghju un maritu adattatu è duie bixuti perfetti, cù l'occhi azzurri è capelli di u culore di l'allevu di u corpu, cum'è dui zicchi d'acqua similari à u mo papà. Scurciate à tutti i cantoni di l'appartamentu, è prestu cumincià à pricà in trè parechje di peri. Hè bellu chì u novu styaralka è cusì putente, hà tempu per lavà tuttu. U wallpaper in u passageru era pocu furtunatu, chì principienu l'interiori hà digià avianu alcuni. I reparazione ùn sò micca assai luntanu, in particulari perchè in a frigoristica di novu hà cuminzatu cù u cucullu.