Ricadenza cù cintes di sesti

Cundinanza cù ribbelli di sesti hè un anticu mudellu d'averebbe, i so radichi andemu à a tradizione antica, à u listessu tempu quandu l'Antica China palesa à u mondu sanu un mondu incredibbili di sita.

In Chine, ci hè una legenda in secunnu quale a donna di u mpiraturi Huang Tzu, da u nome di Sea Lynch, tropeva nantu à un capelli di una cuccia di sita durante un caminu, i so filamenti eranu assai interessanti. A zitella rizzò e scorci è dicisu di tena un tile da elli. Questa lumera, bellu belli è bellu boni è beddu piace un grande entusiasmu cum'è l'imperatore è a so cuncidenza, è pocu dopu, a Cina divinni a prima maiò esporatori di a sita. Quasi 200 anni, i Cinese mantine u sicretu di fà a sita. Ma prestu, circa u primu seculu, i cintes e tessili di sesti, purtati da a Cina à i paesi d'Europa longu a Great Silk Road, cuminciaru à cumpetenu cù un lichendu fatti di bombocin, i filamenti pruduciati da u vermu. Patria di questu tela era Grèzia, fabbricatu in l'isula di Kos. In ogni casu, a sita hà sempri occupatu un locu impegnante in u mercatu è à u prezzu uguatu à l'oru. Solu nobili nobili è i membri di a famiglia reale puderanu di furnisce u so vestitu cù cintes di sesti. L'usu di strisci di sesti era largamente usatu per aduttà i embroideries, destinati per cerimonii impurtanti, eternu solenni è cerimonii. I culori di i culi riflessu u statu suciale è l'origine di u so patrone. E donne e rumani anu usatu cintes di sera per aduttisce i so capelli. In u core di u 15 secolo, i maestri di l'Italia amparonu à fà a sita, i cundizioni climatichi lucali sustentanu u cultiu di i vermi. E da quellu stessu tempu, più di più di e donne anu ricatu di rinu di sera. I tapi usati per i purtavvi ghjuvanottu, facianu boni pittori è mobles adimpiuti. Ntô 1446, u re di Francia Luigi XIV, dopu avè mandatu artighjani di l'Italia, hà iniziatu l'artigliarii di Francia. E digià in u 1560, u numaru di i rivali impegni à a fabricazione di seda cuminciò à numerà più di cinque mila. Ogni annu, a dumanda di filamenti di serra è di serra aumentavanu, è anu utilizati più è più largamente, per esempiu, King Louis, anu stampatu i so scarpi di sita è i vestiti di assai ghjusti di a ghjustizia tornanu volinu è decoratu in quantità grande cù cintes. In u XVIII seculu, in Francia, appareru i primi, simile à i cilesti di sera di brocca moderni. Invece di u rimette di sita, vistiti caru di e donne francese di moda principia per adorate cù modelli fiurali in u stilu di "rococcu". Questa moda hè stata gradualamenti cambiatu in a dicurazione di biancu. E fammi eranu tremblendu, da rosati eleganti è raffinati, exquisitamente brodati nantu à i camicie di e so mischju prediletti. A dumanda di strisci di serra era cusì grande chì in a tribunale reale cuminciò à apparezzà studiu, intruduciutu à u brocchettu cù cinsu di sesti. I capulavori di a corte reale, fatta cù l'aiutu di l'aguloglie stesgiuli è di e rintelli di sita, eranu famusi per i so capulavori. Una varietà di articuli di vestibule, dipinti di l'era francese anu survigliatu à questu ghjornu, è sò l'orgogliu di i musei muderni in u mondu.

A tecnulugia di ricchettatura cù cilesti ùn hè micca difficiule, si paragunate cù croce di brodite. A più chjaru di ricurdarii di i tipi di punches, è puderà facilmente a maestru di sta tecnica. Per u broduzzu, bisognu di una basa di tela densu, i principianti pò ricumandà l'usu di un tile per fà un pianu più vistutu è più ardu. U cuddaru hè megliu per piglià un pocu più, se ci hè una tale oppurtenza, uttene un marcu di bordate allora, in casu avete da brodite grandi volumi. Un zumentu chjaru pò esse usatu per "puntu" puntu. Lentochki pudete cumprà in ogni tenda cù cumpurtazione di cosioni. Quandu anu cumprate agulla, sceglite quelli chì anu un oligon ochji, perchè una cinta di sita larga permette passà. Quandu si cose, a cinta ùn si pò trasfigurate facilmente è cun libertà, ùn ponite micca tangled o twisted. I bandi da u rostru o di serru serà ottimali. Tali tapas sò immubiliamenti versatu in a luce è a stampa ferma assai più effikau, in più, hè piacevule per travaglià cù quelle rinu. A tecnulugia di ricchettu cù cinsu di sesti pò esse cumminati, cum'è cù tradiziunale, è cù riccudule lisu. Ciò fermu beni quannu i fiori sò decurati in a forma di cogni voluminosa, è e foglie è i tistini sò rinuciati cù filamenti di sita. Per revitalizà è fà una figura più naturali, brodata o fatta di altri farfantarii materia, i libfolgeri aiutanu. U pruduttu finitu pò esse decoratu cù perle o perli. Ricadenza hè in parechji ricevuli, includenu punches simplicità, ghjuvelli, noduli è una spider web. Per principià, puderete rializar tutti queste elementi nantu à una pezza di tile o di tela, è da quì avvicinà à broddu u mudellu pensatu. U pruduttu broditu pò esse lavatu in acqua savore. Per ferru necessariamente da u parte incorrecte, perchè chì u brodate ùn perderà u so voluminu è ùn ùn sarà micca flat. Oghje, nantu à Internet, pudete truvà dinò ogni modu di scrogrammi per u brocca, chì facilitari assai u travagliu di artighjani novizzi.

Ricadende cù boni fiori di sita hè ancu assai usata in a creazione di icone di isula è pittura di l'arti. Sò culi di sesti sò un attribu indispensabile in a dicurazione di vacanze è cerimonii solenni. Ogni tipe di ribbelli e ribbuli bordate vestiti nuptiali di nuvella, sacchetti, tile è servitie, sobri per i culori di nascita, colazioni. Bouquets di fiori, caseddi di rigali, tuttu questu hè dinò stampatu cù prudenza di cintesu di sirenita di brodite. Ciannone è arcu di culuri russu, in l'Occidenti divintò un simbulu tradiziunale di Natale. Scorreranu l'arbureti di Natale in vigilia di l'annu novu, sottumessu à e porte frontiere di casi. Oghje in u mercatu domesticu, ci sò settimi prufessiunale per u brocche cun lampa di sita. U mudellu standard di solitu ci conta: ribbuli di diversi culori, tile, scema di vita, agulla è struzzioni. In ocasioni i kitti sò suppliunati cù tessuti decorattivi è di carta grossa, secondu u disignu. Oghje è vi erate maestri maestru, pudete facilmente capisce stu mondu stupidu di ricamentu cù cintes di sesti. Tuttu ciò chì hè necessariu hè un pocu di pacienza è una cullizzioni di a vostra imaginazione, è prestu prestu un piazzate i vostri amori cù veru maestru d'una manera antica d'arti!