Plant care elephant leg

In l'ultima dècada, a pianta d'elefanti hà pigliatu un locu più forte in u verde di i restaurants, boutiques, i jardini privati, appartamenti. Hè interessante per i so dati, in una cundizione bè adulta custate caru è pocu senza pretensione.

Plant care elephant leg

Nolin, "cuddaru di cavallu", bokarneya, elefante legu - questu hè u nome di una sola planta Beaucanea recurvate. A vaddi di l'elefante hè ghjuntu da u sudu di i Stati Uniti è u Messicu, da e regions propriu àriidi. Per quessa, sta pianta hà a capacità di salute l'umidità à a basa di u troncu. À una primicida età, a persa d'elefante forme un vogliu chì s'assumiglia à una cipolla, u zizculu hà fughje, si stende è s'assumiglia à una buttiglia in forma. A natura, Nolin reachi una altura di 10 metri, è in a parti infermale di u troncu pò esse à un metru di diàmitru. U zuccu hè chjucu, ma siccomu l'annucenza hà un mudellu inusualu cellulari, hè piacevule à vede.

U fustu di a perna di l'elefante hè coronatu da un bundle di foglie duru è longu. E quandu a pianta hè sempre bundanza, quarchi cosa cum'è una corona densa hè furmata, deveru dettu chì u spettaculu hè espectacularu quandu a pianta hà una età. Pruning dona un risultatu quandu a pianta ferma bè, da quì in un mesi, 2-3 foglie, l'iniziu di iuli novi, oleghjani sottu u cutru.

A perna di l'elefante, cù i drachis, hè ancu chjamata una palustre falata. Quandu u paese rememorate solu l'aspirazione generale di a pianta, fruttu è fiorente. In a natura, a fioritura di Nolina hè una vista grandi in a forza di a vita è u putere. L'inflorescenza paniculata cù fiori gialli, simili à i fiori di a palma di date, s'alzò alta nantu à a curona è di pugna nantu à i so costi sottu u so pisu. Allora i frutti sò colgulati sorta sorta.

Tuttu u fattu succorsu in a natura, è in a stanza un pattu di elefante pò piace un munzunu di foglie curvati, una bè casula è una forma inusual di troncu. Per guardà estas foglie fate hè un gran problema, se a pianta hè grande, ùn ponu micca purtatu in u bagnu è esse difficiulmente aduprà ogni folla. Da questu pudete truvà un modu di modu, micca frequentatu di lavare, sprinkle a corona cù cera spezia lìquida, chì dà l'abbandunà un glossu, cumprenderà cum'è un agentu antistaticu. E pudete aduprà colti di colpu, parechji mistressi l'anu masterizatu è a polità di l'libreria è d'altri posti.

L'acquije hè una materia delicata, ùn esce u megliu, hè megliu scurdate di l'acqua di duie volte di fà per sperà a pianta. U latinu à a pianta hè bisognu di terracotta, hè u mistu compost humus, grava è sabbia. Utensili per u pezzu di l'elefante sò pocu prufunditu è ​​larghezza, è per una pianta grandi un tavulinu s'assumiglia una tina grande.

In u invernu, a vigna debe guardà in un locu friddu è luminoso cun una temperatura di più di 16 gradi. Hè per quessa Nolina si senti perfetta in u periodu di l'oghje è invernu in i salottu boutique, in i palazzi di edificatori pubblichi, induve a temperatura hè di 5 gradi di più. Ma se l'appartamentu hè calda, ùn ci hè nunda terribili, questu quì più chjaru ùn avè micca brusgiate.

A vaddi di l'elefante ùn cresce rapidamente, è di cultivà una pianta grande, piglià assai sforzu è risorse. Ma allura a pianta vive per anni in un locu cusetu è ancu in un locu friddu, durante u crescita crea una riserva di vitalità, chì vi permette di "mantene a forma" di parechje tempu. Pò esse un prublemu ligne, i foglie averanu cunsiglii marroni. A ragiuni per questa serà una mancanza di uceanu lividu è secu. U prublema ponu esse risoltu se fate un facilmente trimming di sti cunsiglii, è ancu anu appendicà a podupia ripetuta, ùn anu micca affettatu l'apparizione di a pianta per un bellu pezzu.

Dopu stu cunniscenza cù a perna di l'elefante, sè vo vulete avè acquistatu sta pianta, andendu per avanziomu per a compra. E se vai da salvà, allura a nolina pò esse prubilizata da e sementi. Eppuru, sè vo site una floristeria affissante, pudete spusà questi.