Plant temperature jasmin

Stephanotis, cusì in Latin sounds houseplant jazmine. Da u mumentu anticu, i populi orientali veneranu com un simbulu d'amore passioni. Hà un aromu charming è grandi fiori, perchè è spessu chjamatu "Queen of the Night". Jessi seconde medievale hè un liana curlinge cù foglie pinnate, fiori, u solidu biancu è i zucchetti lignificati. I fiori di Jasmine sò colaute in inflorescenza di 5 o 6 chjuchi (à un diametru di 2 a 5 centimetri), in più fragrant flowers. A pianta accumincia a fioru quandu chjave a età adulta, ma si si fiascanu, u so aroma pò esse divutu in tutta l'estate.

Jasmine "Holotvetkovy" hè ancu una liana, è ancu cù foglie piuma. Cù i tini nummulini, a pianta pari di ghjinanassi cum'è medicina. I fiori in i botzi di u ghjeniscenu sò rosati è i fiori sò un tinte biancu. Hè colugati in inflorescenza di quasi 20 pezzi. Stu tipu di ghjessiminu fiori ghjovani è fiori, in particulare in a primavera.

Un altru tipu di jasmine hè Sambak. Hè una liana cun forti lucali, cù una superficia pubescente. In ocasioni ponu truvà un arbulu "scogliu" di jasmine. Questa spezia di jasmine hè stata nave, una pocu pubescente, a forma di quale hè upposta ovalada o ovate. I fiori ci riuniscenu in a inflorescenza di 3 o 5 grandori fiurimi, in maiuri bianchi.

In quantu à u jésmine "Primrose", hè strufinatu in a terra. Sò spessu vinculati à sustegnu. Sta pianta hè longu allungatu cù un puntu finitu di un culore verde scuru, situatu principarmenti in gruppi di trè pani. E so fiori ùn averghjìanu micca, u so culore hè giallu. A pianta fala in primavera è in i mesi di l'estate.

A pianta di jasmine hè vinutu per noi di u Giappone, a Cina è a Madagascar. Hè stemessi chjaramente parechji frasi. Ci vole à esse ligatu. Nantu à i zucculi crescenu staghini cumplessi, custituiti da parechje foglie, situate solu.

In i fiori sò fiori di petra, sò crescenu in gruppi di parechji pezzi. U so culore hè giallu è biancu. Ora ci sò varietà cù fiori duri.

Aghju dettu chì l'impurtante floritu prudente produce un sapori più forte in a notte, chì in u ghjornu. E ancu pudendu un struitu. Hè per quessa, quandu i ghjinnassi ciuri, hè megliu di mantene in un locu ventilatu o in u locu apertu: in a veranda, balcone.

Sala jasmine - una pianta chì ùn hè micca bisognu à u duminiu. Purtate puru tollerà ogni terra, chì hè basatu nantu à a terra turf. Jasmine ùn importa micca quant'à u ghjornu di u lume continuamente, hà perfettamenti adattatu à u clima di cunfidendu. L'unicu ciò chì deve esse acquistatu assai di luce, hè in u periodu di a so vegetazione. Allora necessita di circa trè ghjorni à ghjornu per cumbattì u sole.

Jasmine hà bisognu d'una temperatura alta à l'estiu - circa 25 gradi. In i mesi di l'inguernu, ùn deve micca per sottu 8. L'altru, u ghazaldi sò spessu sprachjati cù acqua fridda, perchè li piace l'umidità, è in l'invernu pò esse sprachjata solu una volta di quattru ghjorni. Questa pianta à l'amica d'acqua hè devastata spessu è abbundanza in tuttu l'annu. Hè bisogna sempre una terra ligeramente umida in a pignatta.

In a primavera di u jasmine, ci vole à taglià rimanni rivolti, questu prumuzione u so fiore veloce è abbundanza di fiore.

Sala Jasmine: cura (pariri utili)

Situazione

Questa pianta hè stata guardata in una stanza induve ci hè moltu lumine è a temperatura ùn sia micca sottu à 18 gradi in l'estiu, in l'invernu hè sottu 13. Ùn ci vole micca esse chjassi in a stanza.

Riuzzioni e rossu

In a primavera è estiu, duverà esse abbastanza abbastanza. U Soil, cum'è annunziatu nantu à l'articulu, hè sempre listessu puddu. In u invernu pò esse riduce menu spessu. Jasmine ùn piace micca quandu l'acqua hè troppu, è a terra ancu assai a seca cù difficultà. L'acqua di regnu di ghjustu ùn deve esse necessariu forti è micca freti. Questu hè appiicatu nantu à i mesi di l'estiu è l'invierno. Pudete piglià un acqua di acqua furiosa o un filtru filtratu. In veranu è in mesi di primavera, a pianta spiegata spessu serà sprachjata. In u invernu, cun regnu moderatu, ùn permettenu micca a massa aranciu à secca à a pignatta.

Illuminazione

Per un esporatu abundante è u sviluppu normale, a pianta li precisa assai di luce. Hè assai fotofilitariu. Ma hè stata salvata in modu sicuru da a luz di u sole in l'ora di caldu caldu di u caldu di meziornu. Jasmine hà criscinu à perfetta è fiori in li finestali di u ventu orientali senza l'ombra.

Temperature conditions

À l'estiu, u ghjesminu deve una temperatura normale. In u invernu, ùn deve esse micca sottu minus 6. Jasmine "Sambak" porta a temperatura invernale di 18 gradi massimu è minus 16 minimu. Se a temperatura supira 22 gradi Celsius, u ghjessamo vole un altu livellu di umidità.

U tarritoriu. Trasplante

I vegetali chì ùn anu micca indirizzatu à l'urale adulti sò trasplantati ogni annu. I pezzi adulti formani sò posti à una nova olla dopu à parechji anni o ogni trè anni. A terra hè priparata da una mistura di terra, di sabbia, turf e turf. Tutti piglianu in e sti parti. Hè ricivutu à cambiamentu di ghjinanassi à a righjina à a fini di marzu. Per trasplantar din a pianta, pigliate a terra di sodium clay, sona è una parte di a terra foglia.

Fertilizzanti. Alimentà u ghjessimu

A pianta hà devenu esse alimentata in u periodu di a vegetazione cù l'abbinimenti minerali è l'orgànicu una volta, circa deci ghjorni. D 'aprili à aostu, u potavulinu liquidu spertu in terra una volta ogni sette ghjorni. Questu hè u tempu quandu i piante sò attivamente cultivatu.

Riproduzione

Jasmine hè stata riprova cù stace o cuttings in l'estiu è in a primavera. Comu esceculi sò boni rivolti boni, chì si vultonu un annu. I pianti chì sò stati uttinuti da esurtazioni tali, iniziu principià per fassi attivà.

Diffusioni in u crescente

Sì u ghassaminu ùn hè micca cuntenutu cuntenutu, e trê trè è scutes puderanu troppu.

Stephanotis ùn pò micca tollerà un cambià di postu in a caputuni formate, cusì hè bonu per aplicarle un tag à un pappu fiore.

U foglie pò cumincià à falla, quandu a pianta ùn hè micca acqua bè, a chambre constantemente brighteu è a temperatura fluverete.

L 'ingrossu pò esse ritardate da lumine di lumera è di fluctuazioni di temperatura.

E capretti pozzu dissimularse pò esse uce è offisu per un regnu insuficu.

Quandu i foglie pò volte u giallu grazi à a durazza di l'acqua per u regnu è l'illuminazione insufficient.