Edita Piekha: nantu à a creatività è a vita

I canzoni di Edith Piehi anu sempri amatu per i sguardi di parechji età. Rapprisbenti di parechji ghjinirazioni crescianu cun elle. Quì: sottu u spalle di l'Artist di u Pòssimu di Russia 55 anni d'una attività creativa inusualmente produttu è attivu. A prima donna hè un mistieru di benessiri in i chjassi di a cità, è in i palisati majusculati metropulitani.


Un artistu maravigliu, è solu una donna, cum'è prima di l'energeticu, a voce hè unica è ghjovana. À u cori di tuttu ciò chì hà sappiutu hè un travagliu ogni ghjornu è dilicatu. Edita Pieha hè stata fatta pè travaglià, senza ricunniscenza di a fatica, senza cunfirmà cù u tempu. Questu ùn hè micca tipicu di tutte e donne. E parolle di u cantatore, à volte un desideriu di dà si indulgenza, ma ella averia subbitu a manca. Dipoi in i primi tempi di u travagliu nantu à u palcuscenu era impietà per Xebe. Hè tuttu preoccupatu - assaì, apparenza, cumpurtamentu.

Dà una miseraria anziana

À u primu, una ragazza pocu cunnisciuta annunzià nantu à u palcuscen angulare, anche ametgiundu a manu darrere a so back. Stu zakompleksovannost a so turmentatu è irritatu. Sugnu ùn era micca piacevule. "Aghju persequiteghja sempre à i mio ritratti è di i filmotti realizati duranti i cuncerti, ùn ricusà micca cunsiglii" ricorda l'heroina ". Certu, Alexander Bronevitsky, chì dirigia u gruppu di" Amicizia ", aiutau cun ellu, ancu era quì era u mo maritu , ma mai apprezzatu, sempre è severamente criticatu, ripetendu: "Vede u terribbili!" Cusì aghju usatu per l'autore cuntrollu ".

In u cignu biancu

Una volta chì a canzone "Cat Black" sonava di ghjornu in i strati è literalmenti in ogni casa, era un hit naziunale. L'imaghjini di Pieha hè stata ancu associata cun ella. Ci hè parechje numarosi oghji in comparatione cù quella EditaPieha, chì hà guadatau un postu nantu à u palcuscenicu? L'attrenda legendaria, pese a l'ultimi decennii, ùn vede no cambiassi significativu in a so vita creativa. Sì, è ancu in u cumunu ordine. "True, ci sò parechje différenzas". In prima, l'energia in mè stanu à u filu, ùn andavanu micca, ma viria! Piglia a strata difficiuli è ùn ùn hà micca dubbitate chì tuttu era in my power. "Sapete, era micca otmomadeyannosti, chì Edita Pieha hè u mo ideale, aghju intesu parigghialla cun ellu, Pensu chì puderebbe fà altru ch'ella sia. "Ciò chì hè incruciatu in mè da a mo mamma, a so educazione, ùn resta micca cambiatu". Ùn mai aghju tumbarà una persona cù i mo mincevi, pull out someone else , chì appartene solu per elli. Sè orgogliu chì now she herself guadagnà per a vita, per costumi, aiutendu à a mo figliola.

A figlia dava a mamma un nietu è nepettu. Ma l'stella chjamata ùn hè micca timida nantu à a classa d'avutra. Edita Pieha assicura: "Ghjera cuntentu di cunfurmà à l'imàgine classic di a mo avanna, per esse grigia è di vende un pane, ùn puderebbe fà per quessa" Sò un cantante, è quandu mi piacciono à u stadiu, mi piaci appassiri apposta ... Quandu dicenu ch'e ùn sò micca à tutte cum'è i se sittanta anni, mi face un cuntentu.I mi pensu chì ùn hè micca solu un cumpurtamentu di cumpetizione. Emu vistu in u spaziu - Ùn sò micca divintati in mè. " Vnuchata hà cultivatu. Stas Pyekha segui a via di a so avanna. U 2 di uttùviru 2013 granduna Erika Aghjunghja stabile cù a nascita di a so nustrale Vasilisa.

Macrobiotics-Piechowski

Una vita in scunvore in i centri requiere mantenimentu di salute. Pieha hè supportatu da u sistema "macrobiòticu". Ella vive in armunia cù u so propiu organismu, li sguardi. Chì elle dice u corpu. Per esempiu, mancianu chjassi, legumi è frutti, cipudine, alli, panii, albiteri stati. Invece di zuccaru - meli, inveci di salini - salsa di soia. Raricamenti si manghjate carne è ova. L'Artist de Persone camina à pede (micca menu di una ora un ghjornu), friddi l'acqua fridda, faciule speciali exercità per a so volta. U muttu hè simplice: per vede bè, avete da travaglià dura! Ma micca da u pane solu: "Ci hè parechji volte quandu ci vole à pampered." In certu esse statu prisintatu cun un grandissimo beddu bìzzicu cun pateatti è frutti, è aghju permessu: Ùn aghju manghjatu un mità di un litru cun piacè piacè, ma poi mi camianu sei chilometri per ridivanu di l'excussioni di calori. in u piacè di ùn nè neggiato, è averebbe cuntenienze.

Standard ... pudori

L'Apparenza di u cantanti addivintau per parechje mudelli. Ma l'heroina di a storia ùn pensa micca. Sempre hè sempre u primu à saludarà a persona. Quale hè - una manifestazione di l'aristocrzia o vulgarità? Just Edita hè vinutu da a cità minuranza francese di Noyelles-sous-Lance, induve tutti i salutanu tutti in a reunione. Pieha hè cunvintu chì sta funzione hè in inherente in tutti i boni boni. "Sò in ogni società sensu naturale è cunfortu". A me mamma ùn parlava micca a frase chì accuminciò cù i parolle: "A corona ùn falà da a testa ..." Una sola volta Avvicinò à Boris Yeltsin è felicitàu à a festa, assai anu chocatu, perchè l'haiu fattu naturali, humanamente, è micca da un sensu di sfacufa.

Cumandamentu

Edita Pieha hà definitu i cumandamenti più impurtanti, chì cunsiglieghja à a so babe, bisognu è tutte e donni ghjovani: