Plantplant Sansevera

U genus Sansevieria, o sanseviera (Latin Sansevieria Thunb.) Hà 60-70 spezie d'entre diverse funti. Li rapprisintanti di u genu sò i muderni, ungrowth plants, chì pertenenu à a famiglia di l'agave (latinu Agavaceae). Certi autori credi chì u genulu hè di a famiglia Drachen. In a sistematica inglese di i vegetali hè riferita à a famiglia di furmata in furna (Lat. Ruscaceae). Varianti di u nome di u genus Sansevieria sò sansivieri, sanseviera. A causa di a forma è u culore di e foglie, a pianta ricevutu nomi famusi cum'è "cuddaru di cuckoo", "pike tail", "lingua materna". In l'Inghilteru hè chjamatu "lingua di u diavulu", "pianta di serpenti", "licore leopardo"; in cultura americana - "skin of snake"; in alimanu - "Cappa Africana" (per a fibruzza di e foglie).

U nomu latinu di u genaru hè stata data in unurore di u prìncipe di Napuli von Sansevierio: assiste in u sviluppu di e scienzi naturali. In u XVIII sèculu, sanseveria hè cultivatu in i paesi europei com'è una pianta ornamentali. Questa pianta senza pretensione, abbastanza propria, adattata per cultivà in i cundizzioni di l'ambienti.

Regoli di Care.

Illuminazione. I spiaggia di Sansevera prefendu una lumine diffusa diffusa, facilmente porta a lumera è a so sombra. Tuttavia, ùn devi micca chì una lumine intensiva brillanti hè necessariu per una pianta per a variegazioni caractère: à l'ombra, e folla perdenu u so cortu mottu. E variegate spezie poni trasportà una piccula quantità di u sole di a vista diretta, ma si deve sdegnu da i razzi medievali più intensi.

Regime di temperatura. Sansevera hè una pianta chì credi bè nantu à i finestri di i stati orientali è occidentali. À u partitu miridiunali, ombrezza hè necessariu durante l'ora di caldu isulanu. Quandu hè cultivatu nantu à u ventu sittintriunali, i foglie sò verdi è culori verdi scuru, perde u so culore chjaru, è per causa di a mancanza di lumera, a pianta ùn fiura. Quandu ci hè una mancanza di lumera, una illuminazione supplementaria hè stata sola à 16 ore per ghjornu. Lampi per ghjornu di u ghjornu sò disposti à una distanza di 30-60 cm da a pianta. In u veranu, sansevierium deve esse trasportatu à l'aire frescu in un locu secu è caldu, mentre chì prutegge da a precipitazione è furnisce una luminu diffusa. In u invernu, a pianta ancu boni boni illustrati. Sansevera ùn hè micca riguardu à i temperatures. Pudete crecer in cool, è in cundimi cundimi. A primavera è l'estiu, hè preferitu una temperatura di l'ambienti moderate, in a rigioni di 18-25 ° C. Durante a staghjunazione fridda, a tampiratura ùn deve micca dettu sottu à 14-16 ° C durante un longu tempu, altri chì a pianta fala. Sansevieria pò esciperà una gota di temperatura à 5 ° C, ma solu s'ellu hè curta.

D 'acqua. Sansevera prefiere a regula moderata da a primavera à u vaghjimu: a terra debe assicurà da a rega. In u invernu, l'acquessi esse limitati è normalizzati sicondu a temperatura di l'aria. Quandu s'aghjera in ogni casu, ùn permettenu micca un lìquidu per entra in u centru di u prughjettu, questu ferà causati a decadenza di e foglie. U spicchamento periculoso, e cù una mancanza d'umidità, allora perde a turgor. L'umidità hà un rolu impurtante. Sansevieria normalment tolera l'aria seca di l'appartamenti. Ùn bisognu di spicchià annantu è fure a foglie cun un pappu hatu di u polu.

Top dressing. Sansevieria deve esse alimentatu una volta un mesi durante a stagione di staghjunali (primavera-estiu) cù l'aiutu di fertilizzanti minerali in a meza di a cuncentrazione. Per fà questu, utilizate fertilizatori pensati per cactus o per culturi interni. Ricurdativi chì l'excurità nitrogenu pruvucà a curruzzione di e razziali, dunque hè a ragiunata di microlitemi chì seguitanu: N (nitrogenu) - 9, P (fosforu) - 18, K (potassiu) - 24. Certi floristi ùn micca micca recommandé alimentar sansevieriyu, a perdita di l'ornamenti generale. Cù alimenta pobura, i foglie sò più riziè. Cù dannu fisicu, i cunsiglii di e foglie di u sansevieria pò assicurà. In questu casu, avete bisognu à curà l'alti di l'ubligatorii, sughendu una zona sicca sana in a forma di una stracciata fina. Inutili, a lametta segui più.

Trasplante. I traspurente In u pianinu Sanseverer sò ricunnisciute solu quandu u pome hè vicinu per elli: ogni 2 anni per i ghjovani è ogni 3 anni per i piante adulti. Un signu chì a pianta li precisa un trasplante hè l'argani chì sviluppanu da a pignatta. I radichi di Sanquettaria tendenu à crescenu in larghezza, u pumu si deve esse chjamatu chiuffunatu, ma largu. I radici putenti di sansevieria ponenu a capacità stritta. Invece, vi ricevi manvolu abbunnanti quandu l'arrabbiari anu riunanatu da un capimatu di a terra. Per quessa, a nova capacità ùn deve esse assai grande. À u fondu di u pignasse avete bisognu di daveru da petra vigna, pienziuli rotulati, pezzi di carbone, argilla ampliata. Sansevieria ùn hè micca riguardu à a cumuzzioni di a tarra. Hè ricompatente per aduprà una mistura di foglia è di terra turfata cù a rina in una proporzione di 2: 4: 1. A terra di a torba o humus hè aghjuntu. Una bona combinazione hè un cespugliu è fogli di a terra, umidità è sabbia in una ratio di 2: 1: 1: 1. In certu mezidenzi sò usati per i gerani è 30% sali roziali per un bon scupertu. Sansevera hè bellu cultivatu da u metudu di l'idroponichi.

Riproduzione. Queste pianta d'interiors riproduce vegetativamente: riversti laterali, divisionu di u rizoma, foglia o a so division. I formi variegati sò preferibbilmente multiplicate dividendu rizeni per a priservà i funziunalità di l'espezie.

Precautions. Sansevieria trè quadraggiulare si riferisce à e vini di vini, cuntene saponinu, chì, quandu avvelinatu, pruvucalla nàusea è vomiting. Fate chì i zitelli ùn pasciani in folla. U cuntattu di u zuccaru di a pianta cù a pelle ùn averebbe micca irritatu.

Difficultà di cura.

Pesti: spite di mite, trips.