A via di rapidamente tan in un solarium

Luntanu da tutti i nostri avemu l'opportunità per andà regularmente in i centri per truvà un magnificu tannuratu. Ghjè per questu causa chì i salotti di pezzi vinianu per aiutà à i fanali di u so sante di bronzu di a pelle, cù l'aiutu di quale a radiazioni simili à a radiazione solaria hè prodotta, chì ultimamente fa pigmentazione di a pelle. Allura chì l'aspirazione di tene un tannu arriccutu riccu pò pudè utilizà facilmente i servizii di u solarium, è noi, vi diciarà a modu più bè cumu per suttate di u solarium è, più importantemente, fate cù a mente è un gran benefiziu à u vostru corpu!

Regoli generali per u bronzu in un solarium

U metudu di cuncepimentu rapidu in un solarium in tuttu cumpresi i brevi, perma ancu frequenti di sunburn. In casu chì a to pelle ùn hè micca propensu à un bronzu veloci, ùn deve micca fà un spaziu. Chì duverà più di 2-3 i ghjorni. Ma hè ancu valevvi di ricurdà a sensazione di una misura, cusì cun un bronzu in un solarium ùn avete micca bisognu. Per trattà in un cabine di bronzatura especial, avete bisognu di un tempu chì micca più di sette minuti. In modu, ùn pensate micca chì i raghji di l'UV chì si usanu in u solariu àcitallu a pelle ùn hè cusì intensu cum'è u sole "naturale", perchè ancu sottu à elli, sfurtunatamenti, u risicu di cremà ùn falava.

Mètode di rinfurzà u so in un solarium

U megliu modu di accurà l'arnesi in un solarium hè una manghjendu è savurita. Grazie à questu metudu faciule, cuntable è assai simplice, certamenti avete aiutu à l'articulu di cuncepimentu rapidamente manifestazioni nantu à a vostra pelle. Ci ponu esse nutatu chì un paniu cum'è un pianu cù zapparicci rinsu è un oliu vegetale vera aiutà u so tònu trovi un santu u brillanu. Inoltre, una dieta pò esse includendu un vetru di zucchero di zucca di zucchero. L'essenza di sta carota nutrimentu hè chì i zappagine cuntenenu, u chjamatu beta-carotene, chì avè à i receptori di a pelle, chì in turne sò rispunsevuli di l'interaction cù i ragi di u sole. In modu, si ùn avete micca diretta nant'à u dietu di carotta, pudete cambià cù una varietà di zuccheri è u zuccaru di tomate chì ancu participanu à u rolu di assistenti fidi in un sforzu di rinfurzà u tintu di u focu nantu à a pelle.

Prima di visità u solariu, in ghjiru à 30-40 minuti avete bisognu di vìviri un vetru di cacao naturale, chì certamenti avarà assistutu per via è inutilmente per a pelle à u bronzu. Questu hè dovutu à u fattu chì u cacao hè capaci di attivà a retazione protettiva di a pelle, chì reducesu u risicu di credenze, impedisce à secredu è anziane di a pelle da i raghji UV. Inoltre, questa buccia possa influenzà a sombra di u bronzu, chì diventa u più scuru. A strada, a stessa cosa hè appiicata à parechji pezzi di chocolatine naturale, chì sò ricumandati per manghjalli una ora prima di tombu in u solarium.

Ùn vi scurdate di a moisturizazione constante di a pelle, chì aiuta ancu aiutu à mantene u tassu acquistatu. I cumpurenti di i sustanzi nutritivi è i moificanti necessariamente sò parte di tutti i prudutti di u corpu. Ricurdativi chì a to pelle ùn devi micca permessu di resiccà. Ùn scurdate micca di i prudutti spiciali chì anu un effettu fugliale per cremelle.

Sè vo vulete chì u so tannu per "scherzi" rapidamente è dopu u primu procedimentu, avete bisognu à scumpressà a pelle prima di andà in u salone di salottu, cù creati speciale - scrubs è usanu un bast cleaner per purifirè a pelle di i cellulamenti queratinizzate. Hè bisognu à sta prucedura chì puderete tene micca solu un bronzu ancu, ma ancu prutegge da u pigmentu di u pigmentu.

E, finamente, se vulete "all at once" è ùn vulete aspittà micca quandu l'aspetta d'una sera di bronzu in u pilu, avete bisognu d'eliminà immediatamente a chjave mandatica da a lista di prucessi obligatorii dopu à visità u solarium. Allora u so tannu pò apparenza assai più veloci.

Ma vale sempre a pena chì, dopu à a prima volta, u risultatu dumandatu ùn pò micca sempre justificà l \ 'altri sperienza, perchè duvete aspittari un pocu per altri pudarete apprezzà u vostru bronzu. Hè solu per fà un "pollo fritidu" chì ùn valenu la pena, perchè ùn pare avellu naturale è nè maiò!