Cumu si pò assittà à una stringa?

cumu si pusà nantu à un spiaggia
Parechje parte di sognu di guardà da a zitiddina a plasticità è l'eleganza di u corpu. Per questu scopu, parechji sferenze di furmazione diferenze pò esse usatu. In ogni casu, solu un esercitu hè facilmente accessibile per quelli chì anu da cunservà à settore di e persone. Hè guasi. A flessibilità è l'allungamentu di i musculi sò dui fatturi interrelati chì vi aiutanu à apprinneru à pusà nantu à a catena. Tuttu ciò chì hè necessariu hè a patience, u travagliu duro è a vuluntà di diventà gràzia.

Chì avete bisognu di sapè per i principianti?

U primu passu, chì serà datu à una ginnastia iniziale, hè un sputicu longhi. Un tali esercitu significa chì una perna hè davanti, è u secondu hè in u fondu, strettu verticale. È l'unicu modu per ottu l'ughjettu predica pò esse stintamenti da simplicità à più cumplessu.

Cum'è tutti i famigliali, in maestru di spiunziu di spaziu, avete principiatu nica. E avete bisognu di capiscenu u puntu chì ùn hè micca pussibile di pusà per sempre nantu à u filu per una simana o un mesi. Solu i zitelli o anormali umani flexibuli pò fà questu. Perchè, se ùn avete micca un'unità ginnastica dopu à e so spalle è ùn ne facenu micca stese, quì puderevete mesi à maestru di sta tecnica.

I règule fundamentale per quelli chì sò in focu per pusà nantu à i filpi in u tempu più tempu:

Un ghjocu di esercizii per stindimentu efficace

  1. Prima di assicurà nantu à i filamenti cross, devu dedicate à a preparazione completa. Per principià, fate stu muvimentu: pusendu à pusà, doblegate a perna da u ghjornu chì ripizza nantu à a superficia interna di a coscia. A manu nantu à a vostra cintura è magre da u più bassu possibili, senza curvarle à a perna ghjusta. Fate 20 richieste è prucede à stende a seconda stima.
  2. In a listessa pusizzioni, fate u pede luntanu nantu à l'esternu di a còscia è eseguisce 20 movimenti simili. Allora cambia e so perte e repite u ciculu di l'esercitu.
  3. Per stirringi i musculi inguinal, si prisentanu in a postu di lotus è cercanu u pede. Pusendi e to palme è dissiru i ghjinochje cù i ciuffi finu à chì si senti incunente incruciate.
  4. U prossimu exercitariu: Posa cun li peri anch'elli allargate è pruvate di daverà u vostru corpu finu à quì pussibule per fasà i vostri pedi cù i vostri mani. Chjama a pusizione per 5 sicondi è rimette.
  5. Aduttà a pusizione di senture, mentre chì dà un ghjinochju ghjucu per quì u talellu pò alcuni à i buttigli. A secondae perch'ellu deve esse diretta, formando un angulu right entre i membri. Fate bassa ridenti, avènduli palmati per piglià per un pede di a perna. Repetite u ciculu in a pusizione ispilu.
  6. Allora pona nantu à i vostri ghjorni, sprime e pedi per chì e so tacchi sò nant'à ogni latu di a pelvis. Riccu solu in i calcutti. A picciliu aiutate a manu cù i vostri mani, ascultendu è bassa u corpu, se vulete tuccari u pianu cun l'indici.
  7. L'attività più efficace hè a seguita: sieguate nantu à un pede, svià a parti di a seconda side. In questu casu, puntitu u toe à sè stessu è ùn rampa micca u corpu. Allora risate è cadunu, sintendu quantu u pianu di u corpu pripite nantu à a stese. Fate 30 rivoluzie è aduprate un cumplessu per l'altra parte di u corpu.

Vede l'esercitazioni efficae à pusà nantu à u spice pò esse à u video: