Poze prossimità per l'annu d'annu in a kindergarten è a scola

L'arvulu di u Novu ghjocu hè u succorsu più esperatu in u kindergarten è a scola primaria. Ma chì altru si hè a Matinea cù l'arburiu di Natale chì hè assuciatu cù u principiu di i vacanze d'invernu, festighjeghje di vacanze è un muntuni di rigali. U l'arvulu d'annu novu per i zitelli hè una reunita aspittavule cù Santa Claus, per a quale hà necessariu preparà una rima. A solitu i ripertorii di vivace nantu à l'arburianu di Natale sò chjuchi è cù una rima simplicità. Per i zitelli 3-4 anni hè solu un formatu ideale per u poema di l'annu. I più ghjovani di 5-6 anni, in più di i pupulati di i scoli primarii scoli, preparanu poechi più complexi da i scrittori è i pueta classici contemporànni. In u nostru articulu di u ghjornu, avemu pruvatu à cullà i lochi megliu è divertenti per i zitelli di parechji età per l'annu d'annu. Speremu chì l'opzioni presentate davanti pò aiutà à i vostri figlioli avè u rigalu desitxutu da Santa Claus è ripete à a festa cù dignità.

Stasetti curtichi per un arburu di Natale in un kindergarten à i zitelli per 3-4 anni

Per i zitelli 3-4 anni, amparate ancu un brevi poema nantu à un àrbulu di Natale in kindergarten oh, cum'è micca cusì faciule. Una reunione cù Santa Claus pruvucà immediatamenti è interesse, è vargogna, è surprise. Ma avete micca bisognu di cunfurmà è forti cun una espressione di leghje u versu di stu fabuloso grandfather. Hè per quessa versi curtite per un arbulu di Natale in un kindergarten per i zitelli 3-4 anni - a megghiu scelte per u formatu. Litteranu 4-6 linii chì sò faciuli di ricurdà, rimi faciale è un significatu chjamatu di tali poema in parechji maneri facilitate a splutazioni di i picculi lettori. Varianti di rimi di i zitelli per l'annu novu si truvà in a nova coleta.

Selezzione di versi curtite per un arvulu di Natale in un kindergarten per i zitelli 3-4 anni

Spagnola-bellezza U babies ci piace cusì, Chiuve da culmu, Furmuli, bracci eranu!

Sugettu, aspittendu un rigalu, sò cumportatu beni ... Santa Claus, eccu, prestu aiutatimi: Ùn sò micca casi bè.

U novu annu hè luminoso. Quale chì ci dà rigali? Eccu stu big sacru portatu da u Santa Claus.

Pochi boni per un arvulu di Natale in un kindergarten per 5-6 anni

In 5-6 anni, i zitelli sò digià più cusciodi è per elli à amparà un bonu poemu nantu à un arbre d'annu hè assai faciule. Ma ma questu, u poemu per Santa Claus ùn deve esse massa voluminoso. Hè megliu di cunfinà u vostru versu bonu per l'annu d'annu, u grandu di quale seranu 2-3 staglii di 4 i fillei. In questu casu, i chance chì un zitellu pèrdite o scurdanu i palori sò assai menu. Inoltre, questa verse ùn sarà prolongatu, è u Grandfather Frost hà da esse tedeschi à sente i rendimenti di tutti i zitelli. Una scelta di boni poema per a matinee di u novu cù pezzu per i zitelli di 5-6 anni in a kindergarten, truvà più.

I poesi più belli po un arbureti di Natale in un kindergarten per i zitelli 5-6 anni

L'annu avemu aspittavamo, l'arvulu di Natale cù a me mamma hà vistutu. À bonu Santa Claus hà datu un rigalu. Per un annu sanu, ùn avemu micca ghjucatu cum'è trucchi, avemu l'insignamentu di u Verse per u missiavu. Ci hè cuntentu di a matina, hè l'annu novu. Hurrah!

Li pilami brillanu, I lumi brillanu, L'arbureti di bellezza Tutti i zitelli sò cuntenti. Santa Claus presenta rigali, Avrai, duveranu. Hello, vacanze d'inverno, bona New Year!

Mi cumporte, ùn aghju micca tanti trucchi. E rigali in l'annu novu aspettu in mè in silenziu. Santa Claus, venite prestu cun un saccu di bella. Purtate una scrivania, seraghju felici.

Versi muderni per un arburettu di Natale in i classi di primaria

In i scoli di scola primaria, l'annu d'annu è a festa di riunione cù u santa claus in i zitelli ùn causanu micca un pocu entusiasmu ca in u kindergarten. Ma chì altru si à questa età a più parte di i zitelli credi in l'esistenza di magia è u veru Picciottu Frost. Sò felici di preparalli oghje numeri d'oghje, cumprese a lettura di i pumetti congratulati. Spicciamenti mentri l'sperimentazione di cumunicari cu u vellutu di fàli stu vinu hè assai riccu per i zitelli: li leghranu versi in matinees in kindergarten più di una volta. Perchè chì i versi per l'arburianu di Natale in i classi di a scola primaria ùn fate micca stress innecessariu in i zitelli, avemu recommandé à scelta varianti muderni cù una rima simplicità. Se parlemu di u voluminu, in quantu in i gruppi più vechje di u kindergarten, ùn hè micca sughjettu di piglià poema cunsistenti di più di 2-3 stanzi. In questu casu, i linii individuali in quessi versi ponu esse più. Varianti di versi moderni nantu à l'arburiu di Natale in i classi di scole primariu si truvà in a selezzione ora.

Selezione di versi muderni nantu à l'arburiu di Natale in i primi di scola primaria

Stelle, bolas, ghjoculi, Doccia dolce è Tinsel, Fighjetti è salute, È in l'arbre Natale una stella! Ci hè à a manu cù Santa Claus Demu un amichevule doppia round, I lumi chjama in u ventallu, Hola, Hello Ano Capra! Avemu aspittatu di gioia, risate, fun, magia e miraculi, Dancing, documenti, rigali. Felice, annu novu à tutti, vaghjime!

Tutte l'arburette in bracciale di pilate, Sera neve cascate, In a finestra, a luci lampava - Veni annu! Ancu l'espiranza, a mo mamma è aghju vistutu in our outfit. Let the beauty of the forest Blind every look! Let's sing and have fun, To lead a dance amiable. U più maravigghinu è magicu Serà questu anni!

Hè nantu à circa 12 oghje, u salutu hè fatta, a finestra hè lumera cum'è u ghjornu, vene à l'annu novu in casa. Un annu sanu chì aspittavanu à Ghjesù, Cittjune scrivevanu. Oh, averaghju bisognu di travaglià dura, Per fà vene.

Poesi di classici russi poeti per l'arburianu di Natale in a scola primaria

Poeti-classici russi di poema chi sò adattati per un arbre christmas in una scola elementale sò assai numerosi. A maiò parte di elli sò dedicati à u bellu invernu Russu cù u so carattere dura è a natura stupente. Perchè generalmente u voluminu di tali poema hè assai grande, ricunnumannemu aducei extracti separati da l'opere di i classici. In ogni modu, pudete truvà sempre un versu pocu chì hè ideali per un vacanze d'annu in a scola primaria. Per facilià a vostra ricerca, anu aghjustatu parechje varianti riali di poechi da i classici russi poeti per un arbre Christmas in una scola elementale.

Varianti di poema per l'annu d'annu in a scola primaria d'autore di i pueta clàssici russi

Eccu u nordu, i nuvuli pateanu ... (da u novu "Eugene Onegin") Quì hè u nordu, i nuvuli scupreri, Drohnul, eludiru - ed eccu Ci hè una sorceressa-invierno, Came, sparpugliatu in clumps Drove in a campagna di oaks. . Brega cun un fiume mutuu Comparatu un sotano spertu; A ghiacciata brillava, è si sò cuntenti à i pruposti di l'invintu di Mamma-Invernu di l'invernu. (A. Pushkin)

A riunione di u inviccio Hello, guest-winter! Vulete pietà di noi Canciones di u nordu à cantà In i boschi è steppi. Ci hè una distanza da noi - Allora caminu; Cumprivete ponti à i fiumi È tagliati. Ùn avemu micca adirte à questu, - Fate a to frete di u fretu: U nostru sangue Russu In u fretu, crede! (I. Nikitin)

I meravigliosu stampa Photo meravigliosa, Cumu mi sia: Chjave bianca, Luna piena, Ligere di u celu altru, È neve chì brilla, È trinezzu di distanti Solitaria solu. (A. Fet)

Versi divertenti per l'arburiu di Natale per u Patri Fost

I temi di i poesi di i zitelli à l'arbre di Natale pò esse diffirenti: invierno, vacanze d'annu, caratteri di fanti, i paisaghji belle di sta stagione. Ma u più populari è divertitu sò i poema per l'arburianu di Natale per u Grandfather Frost, chì sò sempre belli d'eseguite u caratteru principale di questa festa. Spécialement l'omu vechju di cunfitto li piaceru poema nantu à ellu in modu còmicu. Parigghi annantu à l'annu novu da i zitelli sò sempre listessi. Tant a prima è a seconda opzioni vi truvate in a nova coleta.

Una selezzione di i pratichi divertenti per l'arbre di Natale di i zitelli di u Grandfather Frost

L'annunziu di l'annu à a porta, In u minimu di Santa Claus, ùn aghju micca cridutu i mio ochji, mi purtò ponti! Hè u più maiò magicu, l'occasione di l'annu, Ghjè u più tipu è glorioso, Winter, l'eroi di fata! Aghju da rigalu in Ghjustu, Per i rigali ch'e aghju purtatu, Sia salutare è felice, U più bonu Santa Claus di u mondu!

Staff, coat, red nose, Beard gray, Hello Grandfather Frost, sò stati aspittendu! In a casa perchè passà, Arricammi annu novu, Eseguite canzone è poema, È dà aghjenti!

Hè interessante chì succede: Santa Claus nos visita, In l'annu novu, avemu divertitu, a so magia captivanu! Dà gioia, l'umore, Risi, bona furtuna, impressioni, Sorpresi cun un cunti di fata invernu, cusì chì tutti vanu in più! Découblisselle meravigliosa l'abetone, Razpushaet l'agulla, Ogonki làmpite tuttu, Felice u Novu annunzii! Per i ziteddi 3-4 anziani i brevi punti di Santa Claus sò ideali, è per i zitelli 5-6 anni di ricenti poechi nantu à l'invierno è l'annu novu. À i pupulazioni di i classi primaria hè pussibule di scelta ghjughjenu pocu poechi di l'auturi u poeta mudifiche. Ma quantu a poesia di u zitellu annantu à l'àrbulu di Natale in un kindergarten o di l'scola ùn selezziunate, sempre ricordu: u principale hè di sapè a parolle bè è ùn temerà micca di parlà.