Cumu possu locu i pianti interni

Tutti intrattate di decurari a nostra casa. Ci sò parechje manere di fà questu: per esempiu, pudete hang attaque o rivitalizate l'interieur cù bonete intrigue, è, sicuru, i pianti interni. Un culore violeta o di palme di fiore in una bagnera facenu l'ambienti più pristine naturali è prumà l'ochji. Ma e piante sò l'abitudini viventi è abbastanti esplicanti. Per fà crescita in modu nurmale, anu bisognu di u lume, di l'acqua, di l'acqua, di u fertilizante è tuttu ciò chì hè rigistratu à dosse è indipindente. Allora u patrimoniu veru ùn sarà micca un machja di cunfitturi. Da azione curretta, a piazza è a cura di i pianti interni dipende u successu di una floristeria amateur.


Kakrastostit poni in u appartamentu

Quandu si pusendu e piante ornamentali, ci vole à piglià cuncepiente e cundizzioni di a stanza. Per a maiò parte di l'impiante di casa, u principalu serà a finestra, perchè primu di tutti l'amici verdi anu bisognu di luci. Per questu scopre, pò esse usi u palisati di a finestra è i posti situati nò pocu finu da i ventali.

L'apparizione di eterni più lighjeri sò sottu sottu à u ventu, è menu photophilus - vicinu à u vitru. I pianti tolleranti à l'Ombra ponu esse situati in i cantoni ille in una distanza di 2-3 metri da a finestra. L'Ampel (paghendu) i piantini più vicinu à u vitru, ma micca vicinu o rinfurzatu in i parcheghji parete nantu à a finestra.

A luce sò particularmenti esigenti i fiori floratori herbacii, perchè primu di tuttu, anu bisognu di attribuà spaziu nantu à i fenichi. Ogni frasta petite (cacti è e le puttate vedulevoli fotofili) anu ancu esse installatu nantu à u fenomenu. In i casu estremi, pudete vicinu ad elli.

Quandu u fugliale funnenu in una stanza, ci vole à piglià cuncepienta solu e so richiesti naturali, ma ancu u so valuru dicurativu è artisticu, a pussibilità di a so agrupastura megliu. In questu, in esencia, u scopu di u cultivamentu di e piantazioni ornamentali hè di ottenevule. Cusì ponu per quessa ch'elli sò fàciuli di vede è di decorar a stanza.

Se tenete un sillu di finestra di petra o marmura, i puns cù l'articuli sò stati installati nantu à supporti di filamenti (lattices) o apprufittuti di culturi di legnu, perchè in u cuntattu direttu cù una pignatta d'aquarius, u sistema di e razziali s'impatcherà in l'estiu è u supercool in l 'invernu. Ùn hè bisognu di mette una pianta casa propiu di u focu, postu chì a folla à cuntattu cù elli, in a primavera o l'estate, ponu una cremita chì ùn hè micca micca necessariu di elli, è in u pezzu d'oghje è invernu pò manca di l'umidità eccessiva è friddite da u friddu.

À a finestra di i pianti pusonu nantu à parechji stati, colti, toli è altri apparenti. Tablei di fiori, artighjini decorate, sò chjamati jardinierekami. Nantu à elli in i mezzosu in media settimana di altu mediu è per ùn esse micca verti di a finestra. A prupietà per elli sò stati attache di bassa pianeti, è nantu à a riva di a spedizione sò colossi curbs, chjuchi cù scherzosi.

L'alti altri, cum'è palme d'arbres, lourdes, filodendroni, fichi è altri, sò stati nantu à bassine è bassine è nantu à pedimenti di raffia nantu à u pavone. In i pècuri, ci sò e pate e piante d'interiole sò posti à decisu di e so funzioni fotofílica, decorative è architecturale.

Per pustuleghja i pezzi, trisce (parechji sopra) sò adattati per a reta di a reta, quandu i pianti, anu aghjustatu è strappati vicinu a stati, s'arriveleranu. Trilges sò stallati vicinu à e finestri vicinu à i muri illuminati direttamente à l'arbureti di finestra.

I fiori, vibranti è brillanti, facenu a vostra casa veramente cusimadda.