Poesia: un hobby o una professione?

Quellu chì ùn piace à scrive poesia in a so ghjuventù? Oghje, orgogliosu chjamà sti poesi di rimi primitivi, ocultai notebooks finti da l'altri ochji, hà sunnutu d'esse cunnisciutu è, in u stessu timore, teme chì qualcunu appena sapia di u hobby secreto. Ma chì si i anni passanu, è rimi ùn mai vanu à vintu. Puderete avà digià a vostra creazioni à quarcunu quandu hè vicinu à voi, per sicuru, li piaciunu. Forse chì avete pinsendu per esse quì esse u tempu d'esce da u cuntà à u mondu cun mè stessu. Ma ùn sapete cumu fà questu? Ùn ci hè nunda più faciuli!

Internet.
Cù l'avventu di Internet in a nostra vita, tuttu s'hè assai assai faciule, hè più faciule per ottene a popularità. Sì vi sò vargogna di parlà in publicu, in seguitu à u web per fà chì ùn hè micca scary. Massimu, vi vede critichi nantu à u screnu di u monitor, ma cumu si puderanu ferite danse lattice in a pantalla?
Ricordate chì i critichi professoriali in a reta di a unità, ma quelli chì vanu à criticà - millioni. Perchè ùn anu micca bisognu à piglià l'entusiasmu di nuddu altru, senza reproffizzione. Prima di tuttu, avete deveru cunfidenza in sè stessu, è ùn ùn ciaperà fiducia in l'altri.
L'Internet permette di creà una pagina persunale o situ web. Sì dite un pocu turmentu di i muturi di ricerca, vi vene nantu à documenti di cumunità di prufessiunale in chì a ghjente chì ti piace cumunicà, cumprà a so creatività, organizate concorsi, evaluate l'altri.
Uni di elli foru avuti, l'Internet li fici populari, ci eranu edituri è primi tariffu. Per voi per esse successu, sia prestu per u travagliu seriu. Avete bisognu di cuntinuà à migliurà, apprendu, curreggianu sbagliati è scrivite, scrive, scrivite - senza stu modu di manera.

Club di interessi.
Strangamente abbastanza, ma i clubs di puisia still existing. Pò esse in un ghjurnale relative à a literatura, in i fugliali di a cultura o in univirsità. L'infurmazione di l'urganizzazzioni esse dispunibuli pubblica è truvà l'usu di l'Internet ùn hè micca cusì difficiule.
A cumunicazione in such clubs hè digià vera. A gente lettu u vostru propiu è altri populi di publicu in u publicu, è questu hè assai più stimulanti di i renditi online. I clubs di scrittori più grande di u travagliu in Mosca è San Petesburgo, ma ci sò altre città grande, forsi micca tantu luntanu da voi.
A cumunicazione in quelli clubs hè utile. U primu, hè una vera opportunità per amparà. Sì critica ùn fate micca, ma si tenete a capacità, serebbe ellu di i persone chì anu assolutu alcuni quattru nantu à stu campu. Siconda, sò sti ligami. In autumàticu chì e persone di cumunicà annantu à u stessu tema, inevitably sorgienu questi nantu à quandu è quandu ed esse publicatu, se parlemu di comunità littiraria. A voti l'editori si vidinu a luce in un tentativu di aperta u mondu à un novu Akhmatova.
L'atmosfera di issi cupirtini sò generalmente amici, ma puderete capiscu chì i persone creatori chì anu passioni nantu à i so affari pò micca esse cum'è quelli chì sò abituati di cumunicà. E, forsi, avete a ncontri cù l'ànima erudita è vi sarete stati cumpresi.

Cumu serà un pueta prufessori?
Di sicuru, assai persone chì rimettinu a rivolta di i linii vulete diventà un poeta populari è rispittatu. Ùn ci hè nunda di malu cù ciò chì vulete. Ma sapete chì a puisia ùn hè micca cusì popularu cum'è a prosa è i pussibuli chì avete avete un esercitu multimilionista di l'ammiratori hè in casi nisunu. Eccu i costi di u nostru tempu, à i scrittori, a cunfissioni vene pocu è spessu tardi. Se vi vede à i siti di l'editoriale, pudete vede chì e cullizzioni di poesia sò publicati solu in un pocu di elli è in edicioni nichi. Questu ùn hè micca perchè ùn sò micca talentu, ma per chì ùn ci hè micca dumande. Si capiscenu questu quì è anu vulutu diventà un poeta publicatu - andate da andà.

Prima, compilate una cullizzioni di poechi chì pensate sò i megliu. Assicurà u sustegnu di i fratelli più famusi nantu à a penisula - un pare parechje cunsiglii ùn interferiscenu micca. Avete avutu una chance più bona di esse publicatu s'ellu avete qualsiasi cuncorsu in u vostru generu. Inoltre un cuncorsu di a rete ùn hè micca una chance male di vede. Dunque - participà micca è ùn abbandunate e pussibilità.

Sè i publicatori ùn sò micca cacciate per parechje ragione, offre tariffu frenziu, offre e vostre creazioni da sè stessu. Mandate i manuscritti cun una notazione brevi à quelli editori chì anu dedicatu à a puisia, scrivite è sviluppà. Allora puderebbe bè chì, in u scopu, serà nutatu. True, più di più talenti prefirevanu scriviri "nantu à a tavula", è alcuni si trovanu cum'è l'autore di poechi congratulatorii è shorts stikers per postali, chì avete acquistatu in repetitu in u supermarchariu. Se tali fate ùn appellu micca davanti à voi, avete bisognu di pruvà assai difficult to become recognized as a poeta seriu.