Scarlettore hè un tendinu spettaculu di bellezza-2017

Red lipstick è una magia bellezza-riceve: si aghjugna in ogni maquillaje, dà l'apparenza un attinente fascinante. Hè invariabilamenti eleganti è surprisingly versatile. U cuntrariu di i sterichi estivii, l'artista di maquillaje dici: u rossu hè cumplettu per ogni forma di labbra.

Maestra in tonalità russa: mostra Chanel SS 2017

I labbra Scarlet accentenu a bellezza di e caratteristiche, rinfriscanu l'ochju è distraghjenu l'attinzione di l'imperfezzione annofie - i circles bè sottu à l'ochji, mimalli arruganti è l'figura fatta. In questi casi chì ci hè necessariu di visità perfetta, fonti tonale, fluidi di matting e puzzate cù particuli riliganti di lumicà vene à l'aiutu. Trionfiatu cum'è a pezza "trasparenti" in cunglisazione cù labbra brillanti - u meikap decadente-tendenza di stu invernu.

Un lipstick: una interpretazioni inusual di glossy glossy

Un pezzu cù un "wet" finish - per un solenni cumpostu: MSBM è Max Mara

L'incruciate di u liceu, una basa, un agente fegatore è e napoleoni di matting sò l'utili chì sò necessarisi per creà un cumpurtamentu permanente è perfettu di i labbra. A secunna hè simplice: scrive i cuntorni, appriccià a basa, fate u liparzu cun un spray frizzante è mullu cun un napkin. A questa teknika salvarà a brillarze di u culore è eliminà a necessità di ricenderà constantemente lipstick. Tint Tintarella cun un scazzigliu spettaculu - u toccu finali di una figura glamorosa.

Matt lipsticks sò una scelta bona per u cumpostu di l'impresa: esempi di Prada, Guy Laroche, Cushnie et Ochs

Chanel Rouge Coco Stylo: una novità di 2016