Cumu 50 avete megliu cume in 30 anni: 4 stori amazing

Parechje ci credi chì puderete solu esse bella è attrattiva quandu sò ghjovanu. E quandu avete più di 50, hè megliu vistutu modestly è ùn mancu focu annantu à l'esternu, per ùn esse chjamatu un excrementu. In fattu, sta attitudina à età hè stupidu. Pò esse cercati brillanti à ogni età. È 4 storii da u novu libru di Vladimir Yakovlev "À u so Best" pruvà questu.

Josep Peña, 60, chì travaglia nantu à ellu stessu

Se vi un pitture di sittighina anni, Josep Peña, pensate chì hà furtunatu cù genes. Dopu tuttu, pare u più ghjovanu di i so anni. Tall, finale, attivu, alegre è surrisu.

Per esse in questa forma hè aiutata da u travagliu ghjornu. Ricivendu a canoa in ogni tempu ogni ghjornu per una ora. Spende dui o trè ghjorni à u gimnastu.

À a mo età, tuttu questu hè bisognu à esse ghjustu è sanu ", spiega. "Quandu ci sò sittanta, pudete esse bella è gudiri a vita". Ma per questu ci hè bisognu di travaglià nantu à sè stessu ogni ghjornu. Iè, avete azziccatu, sicuru, certi voti morsi. Ma sò assai disposti chì in 60 anni ùn pudete micca vive senza mossa. I run race with age, and only so I manage to get ahead of him.

Josep Peña ami sportiu, ma di volte ùn si permette di rilassate è vai per ballà.

Adore boogie-woogie dancing. Mi piace assai i muvimenti. Quandu una donna dighje boogie, stà bellu sexy. E quandu un omu ... Allora, hè quì hè solu una bella dance!

Josep hè un meccanicu meccanicu. E ancu in retirement, ellu cuntenseghja di guadagnà soldi extra. Quandu faci qualcosa, sempre listessa musica. Ùn pò mancu fà imagine un ghjornu senza ella.

Misia Badgers, 62, chì ritratta a persona più modesta

Duranti sei anni Misia Badgers hè statu impegata à a fotografia. I so ritratti sò pocu cumuni: sò persone belli è eleganti chì sò più di 50. Quessi sò rittulanti urdinarii di i cità holande. Misya si pigghia ritratti nantu à e strade, lascia nantu à u so blog, cuncerna versu a moda in a so colonna in a famosa revista Zin.

Ma più importantissima, aghju compite, parlendu cù bella persone per cinquanta: ùn pruvate micca di vede più chjucu più ca duvete. A persecuzione di i ghjuvanotti ammazzanu bellezza. Sò sixty-two years old, è aghju, per esempiu, hà tinnutu i tene di u me capelli. U capellu grisgiu hè megliu adattatu à a mo pelle. Dopu tuttu, a pelle cambia cù età, è hè necessariu chì tuttu in l'imaghjini sò in armunia. À a nostra età, a bellezza hè prima è primaria a natura.

Fotografu di e donne, Misya hà dettuna chì a so decoru principali ùn hè micca un apparenza, ma in auturità. Hè a donna chì infatti l'apparizione, l'abilità di mantene è cammina. Tutte e mudeli di Misi sò educati, i prugrammi sviluppati, eccu, per quessa sò assai stilichi è di moda.

Quandu l'aghju scuntratu una donna di setti anni chì hè chjamata Yvonne. Ampara di vistia bella, cumprate un cascia è viaghja per bicyclette cù u so maritu. Un ghjornu traghjanu à Amsterdam da Praga. Ancu avutu i viaghjate tuttu u viaghju in bicicleti, u so maritu hà pigliatu un vistitu è ​​i scarpi, è Yvonne - un vistitu è ​​di scarpi. Un viaghju di ciclista per elli, sapete, ùn hè micca scusa per privà di u piacè di visita l'opéra in Praga. E l'opera hà duvutu vistutu decentatu.

Misya prefissa u minimalismu in robba. Ancu si li piace femine stravaganti di a so età. Hè bella sicura, u principale hè chì u vestitu piace u so propiu. È andaraghju sempre perfetta.

Larissa Inozemtseva hè 52 anni, chì ùn hè micca inferitu à a so figliola

Parechji di noi ci sò pensati chì, dopu à 50 sporti, hè inùtule, è l'eccessu pisu hè un attributu essenziale di l'envidu.

Larissa Inozemtseva prova l'oppostu. À 51 anni, hà cullucatu 18 kilogrami, cuminciò a curriri e trasfurmatu.

Emu emu cuminciatu à dumandassi ciò ch'è aghju vulsutu davanti à ciò ch'e vò piace à diventà. À cinquanta-unu, eru bastatu prufissiunali. Ma pudia diventà megliu, più bella. Prima di tuttu quandu vulia perdurà pesu.

Larissa hà cuminciatu à mantene un diurnu alimentariu. Sempre hà manghjatu bè, cum'è biochemist per l'educazione. Ma resultò chì ci era troppu sana assai alimenta. Idda di manghjà menu è hà principiatu à esercite. Ma u so figliolu è u sughjettu l'hà scritte per una cuncurrenza di triathlon di famiglia: a figliola di Katya era supposta di natà, u so so-legatu per passe una bicyclette, è Larissa era supposed to run, è 10 km. Idda decidiu micca di trasmissu a so famiglia, è u ghjornu dopu si stende nantu à sportivi è camminava correndo. Amparatu ogni ghjornu, aghjunghjenu quale parechji metri. Apennà hà attruvatu u so pezzu, hà pisatu, cuminciò à vede più alegre.

Ancu in tempura fredda, hà continuatu à furmà in spiegazione impieghi à u travagliu è tardi ritornu in casa.

In ghjennaghju, quandu ci era quì parechji mesi à Mallorca, Dima a sèntinu è hà cunfrontu u fattu: "a mamma di Larissa, in un paru di simani una grandi corsa, Katya è l'aghju participatu, è hè statu ancu registratu. Andemu per cinque chilometri ". "Cumu! Ùn sò micca pronto! "Era assai scantu, ma aghju corse. Metri per quattru centu prima di a fine di a distanza diventanu a figura di Kati in a fine. Hà pigliatu u micru è hà dettu: "Attenzione, a mo mamma hè allughjata ora. Per a prima volta in a so vita duisce di deci di chilometri. Benvenuti, per piacè, u me IronMum! "Tutti aplaudiu, è aghju curatu l'ultimi metri cun làcrimi in i mio ochji è, perch'ellu ghjùnsenu, cascà nantu à l'armata di Katya. Era a nostra vittoria famigliali.

Running hà cambiatu a so vita. Addivintò più ghjovardi, più alegre è attiva, crede in ella stessu. Pigliò à u ballu cù a so figliola.

Valerie à 65 anni di età è Jean hè 66 anni di età chì ùn sò micca paura di circà ridículu

Valerie è Jean per 60, è u so pranzu predilettu ghjè vistutu extravagantemente è un pocu stranu.

S'addepite sette anni fà. Jin vinni à a mostra di u kimono niponi, chì hè stata urdinatu da Valerie. Hè strappatu un caprettu curioso è un vestitu unusual. Valerie hà decisu chì avìanu bisognu di cunnosce l'altru.

Fècenu amici. E donne avianu quarchi cosa di discussioni: ponti di ghjocu in modu roricciu, capelli è ornamenti. Inoltre, li duie volte spedinu à exhibizioni è altri avvenimenti culturali.

Oghji sò urdinate per blogu nantu à a moda di "Idiosyncratic (perciò pocu spumante) e donne di moda". Aghja vistimentu hè più divertente.

Una donna chì hà vistu strangely hè un esercitu, "spiega Valerie è Jean. - Dui donne chì ponenu strana - una tendenza.

Valerie è Jean sò sicuru per truvà u so stile. quandu site in una età assai faciule in a vostra giuventù. A più chjaru hè di capiscenu ciò chì site cunfurzatu. Allora pigliate una robba in piacerà.

Per fà stile in moda, ùn ne micca bisognu di assai soldi. E cose eccellente sò sempre in i mercati di fiorità è in seconda mano. Inoltre, pudete scambià a robba cun l'amici è cusì avvicinà cù novi imagine.

A principal cosa in a capacità di vestitu hè fantasia. Per esempiu, pudete creà un caprettu novu da legings in 5 minuti :)

Ùn avete micca assai di soldi per cumprà "Valerie dice. "Hè per quessa ch'e sò spessu aduprati robe in locu insoliticu". Quessi sò spessu situ induve e cose di moda ùn sò micca venduti.

Valerie è Jean ùn vincenu u vestitu da l'ultime recensioni di i disinfettori di moda. In ogni modu, in 2013 sò stati ricunnisciuti com a donna più muderna in New York.

Sicondu i materiali di u libru di Vladimir Yakovlev "À u megliu".