Massage di Tai

Wisdom of Thai massage.
Di tutti i tipi di massaggi, questu hè u più esotico è fascinante. Con un sulu un nome in l'imaginazione, una isula exituica verde, circundatu di un mare di u celu brillanti, emerge. Parroti policromi chì sò sedenu cù tallaghji longdi di lianas è boni fiori bianchi. Seranu i vostri fantasìi esse veru cù u massaggio più spiciale chì avete sentutu?

Massage Thai

A so storia hè strettamente cunnessione cù a storia di u populu tailandese è hà urigginatu parechji seculi. In esencia, u massaggio tailandese hè un sistema enorme di guarisce u corpu, chì cumprendi una quantità di modi di influenza. Sò include: pressione prufonda nantu à u tessili musculari, esercizii chì s'assumiganu posti di yoga, riflussulugia, stinzentivi, apertimenti, attivendu u flussu di l'energia in u corpu umanu, acupressure. Parechji sistemi orientali orientali di i salute cumprenni la nozione di ristabilisce u equilibriu d'energia, sicondu parechje sanatorii tailandesi, l'energia in manu circuleghja in numerosi canali di energia "Sen." In a so parolla, a causa di e malatie mentale è fisica sò viulazione associati cù a circulazione di energia, è quandu u desequilibratore energeticu hè eliminatu, a causa chì pruvucà a malatia altri ancu sparisce.

Inoltre, a filusufìa tailandese crede chì in ogni locu è in tuttu quì ci sò dui opposti di Yin è Yang, è anu sempre esse in equilibrio à l'altri. È à ottene un statu taliatu in u corpu pò esse solu cù una relaxazione completa - questu hè u scopu di u massaggio tailandese. Inoltre, i chjappi credi chì e linii di energia passanu à u corpu, nantu à quali ponenu i punti d'acupuncture impurtanti, chì rapprisentanu certi "finestri" a través da quale una persona hè furnita d'energia impurtante. U puntu principal hè chì: s'ellu ci hè lugghichi nantu di sti linee di energia, invechjate un blocu di energia, è questu porta à l'apparenza di e malatie è di u sbilanamentu.

In u nostru paese, a peculiarità di u massaggi tailandese hè chì a prucedimentu hè guidatu da servizii privati ​​sicreti. A tecnica hè assai diffirenti da quella à a quale avemu avutu. Eccu averebbe più prubabile di esse torciati, stinniu è pressatu, è u massaggio stessu sarà micca solu cù e mani, ma cù u coddu, i ghjinochji è ancu i pedi.

Massaggio tailandese hè cunsigliatu per esse fattu ogni ghjornu, in i casu estremi, ogni ghjornu oghje per u funzione normale di numerosi organi è sistemi. Hè assai impurtante di truvà "u vostru" massettu, perchè per u tailandese, Yin è Yang sò in ogni locu è in tuttu.

Tibetà Massaggio

Ci hè un altru tipu esotico di massa - Tibetana. Hè veru, quandu dicerete sta parola, un paisaghju sferenze diverse prisenza davanti à l'ochji. Ci sò dinò quì, omi. Quì tuttu hè strettu è ùn sò micca alcune brillanti, ma, anche a diferenza in i fiure, in generale, sta tecnica hè cerche similaire à a tecnica di u massaggio tailandese.

A medicina Tibetana definisce a salute com l'equilibriu di tutti i sistemi di corpu, è a violazione di sistemi hè una violazione di l'equilibriu. Dunque, in u Massage Tibetanu ùn anu influenza ogni organu per separatamente, quì ci hè u travagliu cù u corpu tutale.

Una funzione distintiva hè chì prima di l'iniziu di a sessione, una conversazione si conduce, a finalità di quale hè di determinà u tipu di persona è, nantu à a basa di questu, per selezziunate l'olii, u equipaggiu è ancu u tempu di u ghjornu per u prucedimentu.

A tecnica hè assai interessante. Hè rializatu in trè isulane. U primu, l'oliu hè appiccatu à u corpu. Questa hè necessariu per a apertura di i pori di a pelle, tk. l'olii utilizati cuntene assai boni nutrienti è vitamini. L'oliu hà un effettu benefizièvule nantu à i sistema nervoso, cardiovascular, digestivu è hormone, hà un effettu rijenevule di a pelle. A seconda stampa implica di travaglià cù i tendini, articulati è a spina. In u terzu stadiu, l'oliu hè eliminatu da u corpu cù farina d'ave è orzu. In u nisun casu l'oliu sia assuciatu à a pelle, perchè durante u massaggio in i tosini, abbandate i pori.

Di sicuru, questu ùn hè micca tutti quelli chì ponu esse infurmati di sti tecniche assai interessanti è astinanti, ma, cumu dicenu, "hè megliu per vede una volta di sentene un centu volte".