Nutritioni equilibrati per i zitelli pregnant è lactanti


Una dieta equilibrada per i femine in preghje è lactanti hè particularmente impurtante. Perchè questu hè a salute di a mamma è di u zitellu. Cusì, i matri futuri anu da esse preoccuvati nantu à nutizie nutizie è adatta.

Nutrition per a salute maternale è zitellu.

Per assicurà chì a nutrimenta di e donne durante a gravidanza è a tacchizzata hè equilibratu, l'alimentariu deve esse furnitu cù energia (calori). L'alimentariu anu ancu cuntenenu impurtanti nutrienti (per esempiu, proteini, grassi, carbuidrati, vitamini è minerali) in u dirittu quantu è i prupurzioni. Hè deve esse assicuratu chì un ingaghjamentu di fluidi suffirenzi di bona qualità. L'acqua deve esse pulita di metalli pesi, u cloru, nitrati è altri impurite preghjudici. Hè vale aduprà a cura di a diversificazione di a dieta di e femine in imbastitura è a edizioni. L'alimentazione deve esse variata, ancu s'ellu ùn hè micca sempre appellu à i mariti novi. Ci hè chì esce da un sapi novu chì u gustu di gustu in u latte maternale, secondu u dipenditu di a mamma. Questu serà utile quan u momentu di traduce u zitellu per piglià più alimentu solidu. Ùn serà micca temerà di novi gustu inghjustu è esse capricciusu à a tavula.

Erode bè - quale hè questu quì?

In u nutrimentu di e femine in preghje è di u zuttate sò questi chì u menzi di u menziuni ùn sianu micca cumplèttanu a dumanda di l'urganisazione di a mamma è di u zitellu per i diversi nutrienti. Pruggittà una dieta di u ghjornu, micca tutte e donne cuntrolanu a presenza in l'alimentu di u funziunalità durante u gravidenza micronutrienti, cum'è u ferru, u zinc, iodu. A so mancanza pò causà diversi prublemi cù a salute - a mamma è di crià un zitellu. In ogni casu, i quantità eccessivi di alimentariu à e persone embarazotti è adupratu sò ancu maluti. Hè necessariu per observà u equilibriu è pagà più attente à a qualità di l'alimentazione, in quantu à a quantità. U pesu di pesu in u gravidenza ùn deve micca esse 12 o 14 kilogrammi.

Quarchi parola di calori.

Rapprisintanti di a cumunità medica ricumandenu chì e donne in u seculu è u terzu trimesteru di a gravidenza aumentanu e calori - una media di 300 kcal di u ghjornu. E un totale di circa 2500 calori ghjornu. Sicuru, unu deve cuntribuisce à i boni individuali di u corpu per l'energia. Hè assuciatu à fatturi, cum'è età, status nutrizionale attuale (obesità, mancanza di pisu corpu), stiliu di vita, eserimentu o tipu di travagliu realizatu. Suggerite una dieta curretta per i medichi.

Dopu à u nàscita, i dimarchenza energetica di e donne chì anu ingerente sò ancu più altu, paragunata cù u piriu prima di a gravidenza. A dieta di ghjornu di a mamma dopu à a parturione deve esse riccu. A quantità di calori in u mediu avissi da esse più di 600 kcal per ghjornu in i primi 6 mesi d'alimenta. E 500 kcal per ghjornu in i mesi di seguente - circa 2,500 - 2,700 calori sò inghjenerati in u corpu. In particulare, altri fonte di energia in a dieta sò obligatorii per i femmi cun perdita di pisu durante a tacquatìa. Spécialmente se a pèrdita di pisu supira l'arricanusciati in generale per l'età è u crescita. È dinò, se a mamma pruduce più di un zitellu. Inoltre, l'energia (calori) in a dieta hè necessariu per a donna dopu a cesareà.

Protein.

Per e donne chì e femine chì anu pregnant, a crescita di prutezione chì stimulanu u crescitu di e cungressi novi cresce U so cantu ùn deverà micca per ghjuntà 95 grammi per ghjornu. A nicissità di a proteina hè ancu più grande durante a piccula di u zitellu - da 20 grammi per ghjornu più in a prima parte di l'annu dopu à partitu. E 15 grammi per ghjornu più durante i prossimi prossimi di l'ameglie. U 60% di a norma di a norma di a norma di tutta a pruduzzioni hè di urìggini. Esperimenti cù u vegetarianismu è dieti per una ghjovana mamma sò inaccettuli. A proteini d'animali in una cantera suffirenzia hè cuntene di u latti è di lattichi, in carne rossa, poultry meat and fish. U 40% restu v'hà da vena di preziosi di e pezzi preziosa. Questu, per esempiu, fagioli (fasgioli, filanti, fagioli) e soya (micca genettamente mudificate). A ingaghjamentu di a prutezzione, sopratuttu, hè impurtante per a donna. Perchè se a menzione cuntene massa poca proteina (è altri cumpunenti), u corpu suminatu sempre u fugliu o u latte materno cù a quantità necessaria di macro è microloghji. Ma digià da i so stati di u organismu materiu, affunchatu l'immunità.

I misgi u bagnu.

U cantu di grassu necessariu in a dieta di i mariti pregnant è lactanti ùn hè micca assai diffirenti da i valori richieste per tutti e donne. I Chiaadi devendumi u 30% di u valore energeticu di una dieta di u ghjornu. In ogni modu, ci sò cambiamenti di nutrimentu durante a gravidanza è a lattozza assuciata à u tipu di grassu cunsumatu. In i donne, a crescita di certi elementi di essenziali crescente di essenziali grassanti - hè l'acid linoleicu è l'acidu alfa-linolenic. I fonti principali di queste l'acidu grassu sò: olii vegetali (soia, girasole, colza, oliva), pesce fatty (aringa, sardina, canardella, salmone) è di mare. L'olii di soia è di girasole si deve esse usatu cum'è dressing per insalati. È l'oliu d'oliu pò esse usatu per cibo pieno caliu (per frittura, stufatu è cusì).

E donne incinta è i mariti in lactation sò stimulati à cunsumar i grasi naturali. Per quessa, ùn deve manghjà a margarina è i pratichi chjamati "fast food" in ogni forma è forma. Hè a fonti principali di i catigurii "mali" o "isomeri" di l'aciditati grasi trans. Sti aridi, passendu a chjesa è u cordone umbilical, ponu presentà un risicu à u nascitu. Inoltre, inseriscenu in u latte matermale, chì affettanu negativu a salute di u zitellu. I nocii di latte hè ancu presente in u butiru, ma hè permessa com'è una fonte di grassu in a dieta di e femine in preghje è lactanti. Questu causa, à u cuntrariu di e tecnulugii industriali usati in a produczione di margarina, in l'oliu di vacca naturali l'isomeri di l'acidi grassificati trans formate in u tragettu digestivu di a vacca. Anu una basa naturali è, per quessa, sò cunsiderate più sicura.

Quali caratteri carati sunnu megliu?

I carattrabi sò a fonte di u 55-60% di i rigioni di energia di u ghjornu. U cuntenutu carbuidrati in a dieta di u ghjornu di una donna incinta si deve esse una media di 400 grammi per ghjornu, è per a femina d'infermiera - una media di 500 grammi per ghjornu. Restrizzioni dietetica applicanu à u cunsumu di saccharosa o di zuccaru, chì a parte di u ghjornu di u ghjornu ùn deve micca di più di u 10% di u cunsumamentu di energia. Per quessa, durante a gravidanza è a tannu, ùn deve mancu manghjeria troppu documenti. Hè ricumandemu chì e mo mare manghinu tutti i carattichi di caratterificati duranti a manghjà, chì sò assorbati gradualmenti da u corpu. I boni fonti di carattìfichi cumplessi sò cereali, pane, patate.

Per un funziunamentu propiu di u intestinu, a dieta debe cuntene una cantina sufenzu di fibra dietaria. Ogni ghjornu u corpu di una donna incinta ghjuca necessita 30 grammi di fibra. U standard per a donna lactanti varieghja da 20 à 40 grammi di fibra per ghjornu. A fibra dietetica hè abundante in platti da granu, cum'è u granu, u salvame di granu, u rossu marrone. Inoltre i fibri sò ricchi in ligumi (in particulari a zucca, cicogna, bròcoli) è frutti (a maiò mazzuli, banane, pani u pezzu).

Tuttu hè bellu chì in moderu.

In u mennu di u menu, e donne deve esse guadagnatu in cantate di vitamini, elementi macchi è oligofranchi, liquidi. Hè un postulatimu di una dieta equilibrata. Tant a carenza è l'eccessore di i cumpunenti particulari averebbe micca per a salute di a mamma è di u zitellu. I cunsequenze di a carenza di vitamini sò diventate assai periculosu per a salute. U menù di dirittu hè particularmente impurtante per e donne durante a gravidanza è a tannu, quandu u corpu necessiteghja dosi altri di quasi tutte vitamini (A, D, E) e vitamini solubbli in solidi (C, folic acid). Rapprisintanti di a cumunità medica crennu chì u cunsumu di u ghjornu di un medio kilogramu di parechji frutti è ligumi furnisce u corpu di e femine in preghje è adulti in a cantina necessaria di vitamini. In ogni casu, avete da cunsultà u duttore, pudete bisognu di un inginuà supplementu di vitamini. Una bona fonti di vitamini sò lipidi sò olii vegetali, latte è prudutti di latti, mantra è ghjuvagghia d'ova.

Nota, però, chì micca solu una deficientia, ma dinò di e duvuti eccessivi di vitamini sò dannichi. Per esempiu, si manghjate assai vitamini sulfuridi sali, po è ponu à a txicosa - o avvilinà u corpu. È fàciule di purtari à una sobredosi di usu cuntrolatu di multivitamini pharmaceutichi. I cunsequenze di sta situazione pò esse tristezza. Studi rializati in u Regnu Unitu ammanu u crescita di variate tipi di malformazioni congènita in i culmi novi chì anu pigliatu dosi altri di vitamina A durante a gravidenza - più di 10 000 IU per ghjornu (standard 4 000 IU per ghjornu). Dunque, prima di piglià qualsiasi droghe addiziunati nantu à vitamini, cunsultate cù u vostru duttore!

Alimentazione ricca in elementi traccia.

Duranti l'embarazo è l'ambrati, u corpu necessita assai trace elementi. Hè impussibile d'infurmà tutte di tutti, cusì avemu centu nantu à l'elementi più impurtanti - calcium, magnesium, iron and iodine.

I matri duranu alla gravidanza è l'ameglie, avè cunsumu circa 1200 mg di calcium di ghjornu. A principal fonte di questu l'elementu hè latte è prudutti di latti. Per esempiu, in un litru di latti cunteni 1200 mg di calcium. Ancu più in u furmagliu. Inoltre, u calciu hè presentu (ma in quantità più chjenu) in prudutti di urighjini vegetali. Com'è verdura scurvigdalenu (brocoli, col italiane, greens), legumi, grani, zoni, pani. Sfortunatamente, ùn hè micca sempre possibbili di furniscia u corpu cù a dosa necessaria di calcium naturali "di dietetica". Per questa causa, sopratuttu in l'invernu è a primavera, u calciu supplementu hè presitu in forma di preparati findi. Inoltre, questu hè deve esse fatta sottu u cuntrollu di un medico chì determina u tipu di droga è e so dosis di ghjornu. A ricerca medica hà amparatu chì l'ameglie hè un effettu benefizièghjanu nantu à l'osse di a mamma. In u piriudu di i zitelli, causa di l'aumentu di a demanda di u corpu femminile per u calciu, a mineralizazione di u scheletru pare à essiri à un nivulu supranvulus ca prima di l'cialità. U effettu pusitivu di sta ruscultura una donna si senti ancu secondu u principiu di a menopausa.

Un elementu impurtante per a salute hè ancu magnesiu, chì participanu à u travagliu di 300 enzimi di u corpu umanu. A dosi di u magnesiu cunsigliata per i femini in preghje hè di 350 mg. È per i mariti in nursing - 380 mg. Una ricca fonte di magnesiu sò: avena, triacca, saziulu di granola, germe di granu, fagioli, chicchi, soja, cacao, chocolate, frutti è frutta secche.

L'anemia a causa di carenza di ferru hè osservata in u 30% di e zitelli. Chistu porta à un prublema medica seriosa assuciata cù l'ipoxica fetale è pò causari nascita prematura. A dosa di u ghjornu rigulari di u ferru durante a gravidenza hè di 26 milligrammi. I boni fonti di ferru sò veli (rino, cori), u fianu, u porcu, u guccini, flakes, nocculi, fagioli, spinach. Comu regula, hè difficiule per furnisce u corpu di una donna incinta è cù a quantità approprita di ferru solu cù l'aiutu di l'alimentariu. In spessu, hè necessariu di preparà preparalli speciali di ferru.

Iodine s'assegura a funzione normale di una di i glànduli endocrini cchiù impurtanti - a glàndula tiroidea. Sò un elementu indispensabile di l'hormone di tiroide, u iodu rigulari l'importantiche prucessi metabolichi in u corpu. A mancanza di iodine in a dieta di e femine in partenza pò aghjunà u risicu di l'abortimentu, pruvucà e viulazione di u sviluppu di u zitellu, è pò ancu guidà à a morte di u fetus. I donne incantevuli ricevi una dosa di iodine di iodine in a quantità di 160-180 microgrammi, è e doncolo - 200 microgrammi per ghjornu. Per ghjunghje l'alta dumanda di una dosi di iodine di iodine, hè cunsigliu di cunsumà sal di iodizza in quantità di 4-6 grammi per ghjornu.

Cumpressini non alcoolichi in a dieta di u ghjornu.

E donne, in i primi misi di gravidenza, avè bè beiu assai fluidi - circa 1,5 litri ghjornu. Questu hè di u fattu chì l'acqua in i tessuti è l'organi di u criatura nascita hè di circa 80%. In l'ultimu trimesteru di gravidanza, hè cunsigliu per limità u numeru di cerveza in a dieta à 1 à 1,2 litri per ghjornu. Questu hè assai impurtante, perchè troppu acqua di u corpu pò aviri afflittu a cuntrazzioni uterina è impediscenu u travagliu. Ma l'amatori chì anu allargatu pà cunsumà circa 1,5 à 2 litri di fluidu ogni ghjornu.

Hè necessariu puru attenti à a quantità, ma dinò a qualità di u liquidu cunsumu. Duranti a gravidanza è a tacchizzazione, ùn duverebbe zitelli carbonate, tè forte, coffee e alcohol. Duranti l'alleanza, in più di l'acqua minerale, hè vera uttene per almenu a mità u litru di latti per ghjornu. Cumu cuntene nutrienti impurtanti, cum'è calciu, proteini è vitamina B2. Ma ùn pudete micca alimentate i zitelli di u latti di vacca! Inoltre, pudete bèirettemi circa un litru di ghjornu (ma micca più) di zuccheri di frutta e verdura. I pruduttori di i prudutti di l'alimentariu anu sviluppatu una varietà di tedescu. Esempi di a cumpusizioni di tè, sustegnu a lattazioni: tes cun l'addizzioni di anisimu, finocchiu, caracciu, bagnu di limonu è nettie. I sustanzi attivi chì anu presu in l'estratti di sti erbi penetraru in u latte maternelle è aumentanu l'appetite di u zitellu.

Grazie à una dieta equilibrada per e pregnant women lactating, assai prublemi ponu esse evitati. Dopu tuttu, a salute di u zitellu è a mamma depende assai di a qualità di l'alimentariu.