Pregnant: Vaginosis bacteriana

A vaginosis bacteriana hè a malatia vaginal infecciosa cumuna cum'è e femine in età in età. A causa di l'infezzjoni hè a violazione di u equilibru bacterial in a vagina di a donna. Durante a gravidanza, sta infizzioni infruenza in ogni donna quinta. In u statu d'abitudine, a donna in a vagina hè duminata da a lactobracilli, sti bacteria cuntrolanu u equilibriu di a microflora. Sì estes lactobacilli saranu chjucchi, a vaginosis bacteriana sviluppa, cum'è l'altri bacteriu principianu per multiplicà senza cuntrollà. Chì site chì porta à una violazione di equilibriu bactriziali, i scientifichi ùn anu micca urdinatu indeterminatu.

Sìmbuli di vaginosis bacterial

Cinquanta per centu di e donne anu sta malatia infuziosi senza sensu nisun sintomi. Se ci sò sintomi, a donna avè veru a vogliu biancu o grigurianu di a vina, chì anu un oliu displegatèvule, quarchi u fieru s'assumiglia l'odore di pisci. U gustu, cum'è un regnu, amplifica dopu à u certificatu eccu o attu, cum'è cù l'excrementu semen hè ancu mistu. Inoltre, una donna pò sinte una sensibilita ardenti in l'area genitali durante a micció, anche si hè una rara occurrence.

Quandu u simu sintomi sò una donna hà da cunsultà un spicializatu. U duttore prutege una prova: piglià un sacchume per verificà a vaginosi bacteriana o qualsiasi altra infizzione, è per i risultati riuniremu u trattamentu adattatu.

I causi di vaginose bacterial

L'ipotesi chì a vaginosis bacteriana hè trasmessa da un sociu à l'altru durante u cuntattu sessuale ùn hè statu cunfirmata è pruprovinzia.

Influenza di vaginosi bacteriana nantu à u cursu di gravidanza

Si in u gravidenza, a donna hà sviluppata a vaginose bacteriana, da a probabilità d'infezzione uterina, u nascita di un zitellu cù pocu di pesu, nascita prematuri, tempu rughjoni di i preghjudizii in a partenza.

Certi studienti anu dimustratu chì ci hè un ligame trà e malattimentu è l'abortimentu chì succede in u sicondu trimesteru.

Tuttavia, a cunnessione entre e cumplicazioni di l'infezzjoni di l'infestazioni ùn hè micca solu. I scientisti ùn sò micca scrittu per quessa chì qualchissia di donne chì anu vaginosi bactrijali anu nascita prematura. Ùn hè ancu micca cusì chjaru se a malatie infecciosa prupone una rupture tempesta di i membrani. Forsi questi ddi donne chì sò predisposti à e cose cumplicazioni, anu ancu una predisposición à u sviluppu di vaginosi bacteriana. Inoltre, certi donne cù candidiasi di bacteriale avianu un carusu nurmale, senza cumpressioni. Inoltre, in cincu centu per centu di sti casi, a malatia si passava.

Sì una donna hà sviluppatu sta malatie infizziosa, u so corpu si face vulnerevule à i seguenti infezioni chì sò trasmessi à u cuntattu sessuale:

In i donne chì ùn sò micca in una pusizioni, in a presenza di vaginosi bacteriana, a probabilità di sviluppà un focu di inflammazione in l'organi pélvis aumenta, in quantu l'apparizione di infezioni dopu l'operazione giunizazioni. Durante a gravidanza, ci hè ancu a pussibilità di inflammazioni, ma sta probabilità hè significativamente menu.

Terapiutu di vaginosi bacteriana in a gravidenza

Specialists prescriban antibiotici, chì pò esse presiutu durante stu periodu. U cumpagnu di trattamentu ùn es necessariu, chì distingui sta infezzjoni da l'altri.

Hè assai impurtante per piglià tutti i medicazione prescritti, ancu cù a scumparsa di i sintomi. A maiò parte di u trattamentu aiuta, ma in trenta nummà di un centu di a malatia rende torna in quattru mesi. L'antibiotici tombanu "bagnu", ma ùn pò micca favurizà u crescenu di "boni".