Programmi di sviluppu pè i zitelli: disegnu

Cumu parenti facenu cù i dibaccios di i zitelli? Moltu diffirenti: da l'indifferenza cumpleta di l'entusiasmu fanàticu. E comu sò i zitelli? Sempri cundizioni favurevoli, parlendu è raffurzatu i zitelli partenu cumerciate in modu simultanariu - in un periudu di unu à sente anni. Allora, sviluppà i prugrammi per i zitelli: u dibellu hè u tema di a cunvirsu per l'oghje.

A maiò parte di i figlioli trova assai fascinante per fà i tracci di sti palazzi di culore interessanti chjamati "lapis" in tuttu ciò chì vene à manu. Solu un zitellu annu, scantatu solu nantu à i so pedi, si pigghia in manu un liparosu, un pappu di felttu è cumencia à pittura u wallpaper in l'appartamentu. In regula, a resistenza di l'adulti in stu casu finisci in scunfitta. Hè difficiule per impediscenu questu, ferma per cunsulallu chì e riparazioni sò sempre inevitabbili, è sti lezziò seranu utuli. E si avete prima dighjà u wallpaper donate, debite bisognu di più di a vostra nova lezione!

Chì ghjè l'utilizazione di u disignu? Fighjà sport fai chì u zitellu sana, sapendu à leghje, i matematichi sò più intelligenti, ecc. Ma chì tira u disignu, si l'aiutu di divintà un artista ùn valuta? Dove hè una modu fascinante di sviluppu è una strumenta forti per educà un zitellu, una "finestra" in u mondu di l'anima di u zitellu, cusì spessu certamenti chjusu ancu à u più vicinu.

Dopu avè principiatu?

Allora decide chì facia cura di u criaturu u zitellu. A vostra primurale principale hè di assicurà u prucessu di disegnu, ie. ca quandu è quì. Inizio cù a preparazione un postu di travagliu per un artista petite. Vogliu nutà chì pò sculacciate mentre si tene à pusà, è pusendu nantu à i so pedi. Sì tradizionalmente - à a tavula - eppo i gicci di u zitellu sò necessariu à andà à u pianu. Ricurdativi solu nantu à l'urdinamentu curretta. Esse dumandassi dumane di diverse formati, cartuni, lápices, marcellati, gouache, acuarelici, raspelli di differente grosso, paper è servitori umdi. L'issueu di vestitu hè persunale, perchè i figlioli pò esse sbulicati nantu à a pintura da a pede. Ciò chì pò esse? È chì ùn hè micca a pallita di stumannà, è chì u zitellu si senti più liberu, è avete avere dùlige innecessari. Ùn hè spessu micca necessariu di lavà queste robba, hè abbastanza solu per a sicchi. Cumu però, e spessu lavoru i vostri mani in u prucessu di disegnu. I sposti esotico - hè ancu più interessante è attrattiva per u ghjovanu abbozzanu chì l'sterilità di età.

Sì pettite messi papule, piumi, marcatura, scarelli, schjarificà u liceu in u tempu, da quì "Kalyaki Malyaki" per un pezzu u tempu pò intristene u zitellu. A secùtica scritta per u fornimentu di l'imaghjini vole: labillizati, marcelli, dipinti, è in prima gouache. E in a strada di u primu scuffle à putere cunfidenza sopra a spedizione!

Prima, avemu amparatu à scrive i semplici: punti, stuzzichi, circles. Micca interessante? E si avete bisognu di sti elementi, turnenu in parechji ogetti o fenomeni di natura, ogni reunione di u caprettu cù u lapis facenu un ghjocu exciting? Dramma un nuvellu da quale a piozza hè di circa à cumincià. U zitellu suggerisce chì utilizà i punti per scrive una pioggia. Ancu più cum'è un ghjovanu artistu per cullà ghjechies-punti-stitches nantu à una lebbra pallida o pastata o un osito di peluche, fiore o erba, etc. (a caccia stavate). Pudete chjappà, accumpagnatu da una rima:

Chiuvuta, chiuviva, più alegre!

Cap-cap-cap.

Drip, gote, lei e acqua!

Cap-cap-cap.

Nantu à una fiore è una foglia,

Cap-cap-cap.

In u caminu, è u prato,

Cap-cap-cap.

In questu casu, i paroli "cap-cap-cap" sò accumpagnati da l'applicazione di picculi fogliu. A piova pò esse pittatu micca solu cù lamessi è felt-tip pen. Duna à u zitellu a furtuna di fà cù gouache per "primakivaniya" (pittine pressatu à una carta di carta è ripigliatu immediatamenti). E, per ùn scantallu u zitellu cù a cumplessità di stu prucessu, hè megliu scrivite prima u pittura. Sì, è pudete sculaccià cù u zitellu, impannillu a manu cun un sbagliu a manu. Senti cunfidente, u figliolu stessu refuse u vostru aiutu. "Primakivaniem" pudete sculaccià traccia da i pedi di e persone è di l'animali, accumpagnatu cun un pote:

Pienze enormi travagliavanu a strada:

A-oh-oh-n, allura-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh ...

I peri minti currutti nantu à a strada:

Top top top! Top!

Top top top! Top!

E parolle "top-top-top" sò accumpagnati da "stamping" borelli nantu à carta. Tracci di cavalli enormi sò studiati cù un sciccareddu largu, è tracci di petite peri ani finu. Petra petuni mettite sottu un ànò, un ghjornu, un erice. Grandi trazzi sò l'elefante, l'omi. Pigliate i ghjuculi appiccicati o, se ci hè un pocu tempu, fate animali fora di carta, cutjata da riviste vie. Chì in i vostri mani sò stampati in carta, è u zitellu abbanduneghja un pezzu per elli.

Se a finestra hè uccisione d'oru, in ghjiru à i chjappi abbastanza pani vicinu à l'arburi. Sò veddi brillanti nantu à l'erba verra. Invita u zitellu per cullà e foglie caduti o in qualchi locu i fiori chì avianu in u listessu modu cum'è i piste. Ciò beddu bellu in un fondo in u scuru (blu - sera, scurazione - notte) chì cascanu a neve ... Naturlament, serà invernu! Pigliate e scrive di un nuvello biancu à a cima di una carta di carta è u pianu sottu è suggerisce chì vede com'è:

Flussu di i fiori - Fuzz di lumière.

In u tribunale biancu-blancu, quantu neva hà stabilitu!

À a lenza fugliale hè u celu - pudete sculaccià a luna è l'astri, una salute culurata.

Assicinerie sò più difficlii

Pudete piglià un zitellu per gràce e ligne currezzu. À u primu, queste pudesseghjanu pateanu pezzi per scrive, spazzole. Hè impurtante chì u zitellu elabira in u locu (a basa hè tirata da voi). Allora, gràzia di un triplettu chjusu cù un puntellu, suggerisce chì u zitellu per finisce e spine - serà un erice. Sì a siluette di l'arburi di Natale u zitellu sughjettu assai, assai aghji - l'arbre di Natale sarà più bellu. Vaca è capra - malati, bracciati - un filu ... sì, ùn puderete micca pensà di i ghjurnati-cumpitenza per u zitellu? Hè cumu u so prumu di sviluppu propiu sviluppà.

Cumu, particularmente i picciotti, per ghjucà, allughjà i traccii nantu à una carta di carta (ancu megliu in un pezzu di wallpaper - sò più longu!) Da i vechji in l'arsenale. Avete conduciutu un carbu, è u zitellu sù tistatu. Pudete cambià roli. U carruvattendu surtita tracce di rosso, blu - blu, ecc. A strada pò esse diretta, cù volti, stralinu.

Harder per i zitelli hè di amparà cumu circustu. Prima, dumandate à u zitellu per vede a so manu una bola rotonda, una pumu. Allora pigliate in l'aria una manu cù un lapis (rasce) una gran bola, una piccula bola. U Chjami u ferà cù voi cun piacè. Dopu pruvate di circà l'oggetti intornu, scrittu per "a manu di u so bè". È lasciarà i circles prima è micca i cigliuli à tutti - micca scanti. Ogni annu avarà megliu, è l'alegria di crià un zitellu sera più è più. E ancu se ùn passa nunda, dà l'oppurtunità di pruvà di novu è novu, favvi per a picca furtuna, anche per i scritti di pitture, chì u brocciu di diritta pigliò. Allora serà aneddu è pilche, pilche è roti, necessariu grande è chjuchi, monocromi è culori, frutti, frutti, ecc.

U zitellu avarà a pussibilità di crià è creà. Fà ferà i primi passi in u mondu di bellezza. Scopra à distinguishà u culore, a forma, u grandore quant'è proprietà specialità di l'ogetti. Pagau cura di sta diferenza. Ùn vi scurdate di ricurdà à i lápices in una boxa di diverse culori, l'uggetti ponu esse grandi è chjuchi (per dad è per figliola), etc. Tuttavia, ùn dumandate à u zitellu a memorizazione particulare è l'utilizazione di nomi di culore, forme di oggetti è quantità. Hè abbastanza chì stu o quellu cuncettu hè unicu in a cuncezzioni di u zitellu cù l'ughjettu veru. Allora u nomu di u culore pò esse assuciatu cù un oggettu di un culore distintiu (rossu giallu, zucca d'aranciu). U nome di a forma hè cun un veru objettu per quale a caratteristica hè characteristic (circle - ball o ball, square - cube, triangle - roof).

Fighjulà u zitellu per scrive micca solu pencils, pinti, ma ancu crayon. Pin un fogghiu di grande formatu à u muru, u zitellu hà avè u primu cavallu o u primu pianu di scola. Un novu postu - impressioni novi, un burst of forces creatives! Cumincià à piglià l'imagine cù l'imagine più simplice, facendu per questu più impurtante. U zitellu hà da eseguite nantu à carta i vostri boni è i vostri disinni fantastichi, apprendemu à truvà in ligna è si forma a similitudu cù l'uggetti circundante, cù i fenomeni di a natura. A vostra averrea hè di dumandà ciò chì hà pigliatu, ùn sapete micca - pensate à voi per a similarità realizata cù l'objetu reale.

Ùn limitate micca a libertazione di i zitelli è a solda, utilizendu u metudu di i prublemi di sviluppu cumplessu per i zitelli - u dibujimentu ùn deve esse in tecniche d'aprenu. Dientificatu per u vostru zitellu un novu modu interessanti di sapè à u mondu à voi. Ùn provete micca impone un disegnu nantu à un zitellu, ma pruvate à pricate cun ellu. Ricurdativi di u dicu di u sàziu: "Un zitellu ùn hè micca un vasu per esse cumpletu, ma un focu chì deve esse illuminatu". A più impurtante hè l'occupazione stessu, micca u risultatu. I vantaghji di u travagliu di casa sò evidenti: un petit creatore ùn hè micca limitatu in ogni modu, l'immersione in u prucessu hè cusì completa, è, essenze - pudete sculaccià attivamente, ghjucà cù u zitellu, campà cù i so interessi, invechjendu è educatu!