Cumu truvà u "paru urientale" in crià un zitellu?

Ogni parente averna u so zitellu è li volteanu megliu. Oghje chistu porta à u fattu chì i genitori hà sceltu qualchì scopu di u zitellu. Questu hè un grande sbagliu. Questa parental non-repudiation sviluppa in l'egoismu di caratteru di u zitellu, l'avidità è l'indifferenza à l'altri. A maiò parte di i zitelli, dopu avè aghjuntu à l'indulgenza constante di i genitori, sprimenu scuntentu di qualsiasi rifiuti di i so dumandesi, è u so discontentu si vede in attacchi di una fisica, furia o furore à i genitori.

Un altru estru educativu hè gravità eccessiva cù u zitellu. In questu casu, u zitellu hè pruibitu da quasi tuttu. Questu si sviluppeghja in a so chjesa di carattere, u modestia eccessiva è a timidez dolorosa.

Cumu truvà u "paru urientale" in crià un zitellu?

U solitu amoru eccessivu per u zitellu hè amparatu da aviani è aviani chì dumandanu dumane è ghjelu è dolci. U caprettu ùn sapi chì pò assicurà tuttu da elli cù i so capricci, è l'espansione di a dumanda sarà u so statu abituale.

Se un zitellu hè denegatu qualcosa, cumencia à ripruduce i so genitori per ùn avè amatu, pudete chiancile, fate un tantrum. In questa situazione, hè bisognu di spiigà à u zitellu, cum'è semplice è faciule, u ragiunale di u rifiutu, micca umilianti è micca scantificatu. Chì u caprettu ùn hà micca vultatu à u dictore, hè bisognu di fàliu chjaru per capiscenu chì a parolla di i genitori hè a lege, di discutiri cun elle è ùn hè micca bonu. Hè necessariu per assicurà l'autorità parenti cum'è prima, per quessa chì u zitellu trattà i paisani cun rispettu, perchè chì a vostra opinion hè significativa per ellu.

Ùn avemu necessariu spullate rilazioni cù u zitellu. Tanti zocchi anu cumpresu adulti ma spiegalli cusì chì u so cumpurtamentu hè bruttu. Fuggite e bona l'azzioni di u zitellu, abituale à a benezza, pietà, generosità. Tali qualità, induve chjaramente, avè u più favore di u caratteru di una petite persona. Se un zitellu prima appena capisce cù i documenti di mare è i ghjuculi, u salvarà di parechje prublemi in cumunicazione in a vita più tardi.

Ùn imprudate un altru educatu. Qualchi parenti mantenenu i zitelli in preghjudizzione sana è permettenu cumunculà cù elli cum'è e paroli cum'è: "Chiuì!", "Ùn vulemu!", "Fate!", "Fate!". Ùn puderebbe fà esse micca, perchè sta cumunicazione fessi a psique di u zitellu. Cumencia di teme à u pòpulu, si hè insulatu in ellu stessu, acquistenu una massa di complexi. Normalmente, i ziteddi chì sò educati in such conditions begin to be unkind à i so genitori, per avè a paura di elli. Avemu bisognu di capiscinu chì un zitellu hè una persona petite. Ùn sò tutti i so dumande ùn anu significatu è egoista.

Per evità l'altri dui mutivi di l'educazione, aderiscenu a seguenti regule di cumpurtamentu cù i zitelli.

- Oghje attente à tutti i prublemi di u zitellu. Distinguisce e so bè di verità è capricci. Ùn avete missu l'armati di a dumanda di u babbu.

- Fate fermu nantu à u vostru, ricusatu di rializzà u capricci di u zitellu. Solu da capiscia chì ùn pudere micca discutiri cù u genitori, u zitellu si calmava è rializeghja chì, si mamma o papà disse "no", allura significa "no". Se avete cuntattu di u successu di u cumpurtamentu di u zitellu, fate puru diceraghju questu, u ringraziarlu.

- Parlate à u to figliolu più spessu. Diciallu ciò chì significa "fà cumportu" è cumu "cumportanu male". Fighjulu l'esempi di i diversi cumpurtamentu di l'altri figlioli in a strada, in una tenda, in un kindergarten. Spessu, quelli esempi «viventi» di u cumportamentu dolenu anu un grandu effettu educativu.

- Crià una rilazioni amica cù u zitellu. Diventemu un amicu per u to figliolu da una età primaria, perchè vi darà una bona rilazione è l'intelligenza in i so adolescenti, chì hè assai impurtante. I figlioli ùn piace micca i maestri stessi, ma elenate à ogni parolla di i so cumpagni più vecchi.

Quellu chì sarete per u vostru zitellu hè à voi.