Poonies Febbraio 23 so cumpagni di travagliu è cumerci di cummerciale - Parlate di felicità à l'omi di u gruppu di travagliu pè u Difunoru di a Patria Diadore

A ghjente si belli ghjente - in a sera di u 23 di frivaru, u nostru paese hà diventatu senza difesa. Tutti l'omi, da i zitelli più chjosi à quelli chì si ricordani l'anni di a guerra di i so aviani, celebrennu u Defenderu di a Patria Diadore. Stabbiliti circa un seculu, u ghjornu di l'Armata Roja è a Marina, praticamenti trasformatu in un vacante completamente diferent - U Men's Day. Finu à u 2002, però, u 23 ferraghju hè un ghjornu di ghjornu, ghjornu di u ghjornu, salvu chì i culleghi di u travagliu organizatu partiti d'affari, rigali preparati pè a male half of the employees. Oghje, quandu a festa fù fattu ufficiale, felicità è poema di u 23 di frivaru, i culleghi preparanu in anticipu, facennu ripresu e prisentazione prima di a data ufficiale di a festa. A manera più faciule di parlà parenti à i partinariati hè di leghje brevi poesi di cume in un banquet o un cocktail in onore di u ghjornu di l'Armata. Pudete di furnisce i capelli di st'artesi à ogni omu, riprisentativi suldati è ufficiali in un ambiente "informale". Certu, ogni squadra eletta u so modu di felicità à i so cumpagnari, ma poechi di l'umuri nantu à una festa ùn sò micca solu qualcosa.

Poemas per u 23 ferraghju cù l'umuri - Quatrains divertenti per l'omi nantu à u ghjornu di u Difunoru di a Patria

Ancu di invitarle cullettuti à a festa corporativa in onore di u vacanze on u 23 di ferraghju, l'omi debite preparà una sorpresa, per esempiu, per disignà un ufficiu in l'stile di "militari". A decorazione murale in a forma di un camouflage net, bondi verdi pinnulenti da i muri, mudelli di aeronautica, cisterna, navi è armi, situati in l'uffiziu o un locu induve a festa hè stata prublema, hè un modu grandile di trasmette l'ambiente di Defender of the Fatherland Day. Quand'è invitarle à i vostri cumpagni di travaglià u 23 di frivaru, ùn fòrdevule à l'impiegati à sente a felicità larga è ufficiale à l'occasion. Umorcantu poemeti curtudi in onore di l'omi - a megghiu scelte per l'intrattenimentu. Vintisimu terzu ... Finalmente cun noi, Parenti, i culleghi! U tsunami hè ghjuntu in noi! Cumu avemu immobbili di questa festa, Ellu pigghiassi in catene, Ellu voli chì duverebbe sia Tutti sani! Per riri da u core, Per divèrntu, Per champagne cù Cognac Re-enriched!

Da u vintimiru di u frivaru, Dear colleagues! À u travagliu per mè i più boni vicini! Da u core di voi, caru nantu à a festa, felicità! E la salute per voi è di a felicità. Quale hè a forza chì vulete! È dinò - maiò successi, È ingrandite enormi, È vogliate assai soldi grande è moderatu! Be happy, colleagues, A festa di frivaru! E benedizzioni megliu in u mondu vi desideranu!

A neve cascate fora di u finestru, È ci stacchiannu a bocca. Cù l'Avutri di u Ghjornu avemu felicituleghji i nostri cumpagni, Demu un rigalu simplici. Chì i maniscalchi ùn sò micca visibili in i mani, È i cisterna sò oculta in e box. Cu tali securità ùn sò micca guidati da u sustegnu - Brave, brave lads. E vogliu chì vulete desiderate cusì un Spiritu forte è Verbu in una festa. Chì i vostri cumpagni è patria ti benedetta novamente.

Poveri umoristichi u 23 di fularu à u ghjornu di a Patria Defensione à cumpagnie omi - Divertente parenti à u 23 di ferraghju per l'omi

Preparing congratulations in u 23 di u culleghju, invita i vostri membri di u duminiu per issu per l'omi un peri di wall in a forma di un collage novu. Per fà quandu avete bisognu di foto di tutti l'impieghati di u vostru squadra. Dessiner. Un ghjurnale parete di collage si pò creà cose una carta di Whatman da carte postale è di ritratti di u serviziu militari. Invece di suldati è ufficiali nantu à e postale, pudete pittate di i vostri cumpagni. Sutta cume di i belli ghjoculi, scrivite pochi di divertente, felicità di u ghjornu di u Difunoru di a Patria.

Chì ci hè questu fugliale dinò - u 23 di ferraghju? Da ellu hè lume è calore, È in l'ochju, i lumi sò ardenti. I, i culleghji, vi felicità, cum'è un generale seriu, mandu tuttu u duluri, perchè chì u vostru cervu ùn permette micca! Sò fortesi, belli ghjorni bè ... Hè allora u seguite. Impulsi Noble ùn vi permettenu avete ruffled!

Quandu vene nantu à u 23 di fiertè di u mumentu, vede à i vostri fratelli in parechji modi. L'omi sò tutte intitulé, micca per nunda. E donne chì sò in a voce si sdrughjenu a neve. Ogni omu surridendu è felicità à tutti. U capu, u subordinatu hè ogni amicu. Cumu, bien, in u ghjornu di u 23 di frivaru - i culleghi sò tutti cum'è una famiglia simplicissima.

Pochi di divertente per u 23 ferraghju di u culleghju - Rigali è felicità poeeti à l'omi nantu à u Difunoru di a Patria Diadore

Per una settimana o dui prima di l'attaccu 23 ferraghju 23, cuglia cù a mità fugliale di u vostru staff per un "cunzigghiu". Vi discussà cù e donne chì pò dà à ogni unu di i culleghi masculili. Una bona decisione hè stata à disputà i vostri difendenti à un nome-cerculu (ordine per un prisente in anticipu). Oghje in i attelli pò pudè urdinà annunzià nantu à u donu di brevi brevi poema, ripaghjate un ritrattu di un omu felicitatu. Se ùn site micca sicuru chì un regnu cumprà i vostri cumpagni, aghju abbiati picculi ricordi è disputanu i carti, firmendu cù felicità poeeti in unurariu di u Difunoru di Patria.

I colaglie di u travagliu scurdate, sapete è di u core oghje u felicità in a festa di i difendanti di a Terra! È vulemu chì ùn ci hè nudda guerra.

Oghju felicità à u Colleccu di l'omi di l'omi di l'omi, diventerà prestu à u listinu di u rangu - avete avvisu questu. U salutu risponde à mè, u travagliu hè successu, Fountain s'impateghja da u ventu Fate un corpu di bona furtuna!

Colleague, da u 23 di ferraghju! Chì pudete vulete aghjurnà stu ghjornu? I tristesse ùn tocchi micca, È ùn esse scuraggiate. Chì ogni furtuna portanu a furtuna, In a cantina permettenu esse successu, È ricordati - solu quelli sappi aspetta, Quale chì travaglia digià, u megliu di tutti!

Poemasi parenti per u Difunoru di a Patria di u 23 di fugliu partenarii di u cummerciale - Quatrains cù significatu à i culleghi

Se u 23 di frivaru hà dettu di invià un partitu di cummerciale, poni attenzioni particulari. Preparate presenta per ognuna in anticipazione; firmà e carte cù quatrains cù significatu. Segù cumu quantu fiducia l'altri, i so cumpagni di poesia ponu esse chjappi è serii. Amici cun l'uparatu cù u vintimile di u frivaru Parigghi à a squadra! Bonu, lighjia u versu! A felicità è a longevità, Respetu in a famiglia, È a so cumpagni di u bonu natured, Perchè cum'è un cavaleri "a cavallo!" È dinò - grandi successi è finanzii, è fortuna! Perchè ùn ci era micca travagliu per esse fattu!

Parigghi, partenarii! E i culleghi è amichi! Cù questa bella è bella Vintesa di frivaru! Let this holiday present Everything that you have in your plans, Having multiplied all desires. Well, let's say, hundreds of times! Per avè una grande lotta di felicità, Ci era assai purtava, È a bona furtuna è a salute.

Per esse un omu, in generale, ùn hè micca faciuli: avete bisogna à esse forti è intreve, ancu un pocu. U criatu per avè un metru novanta E cunnosce induv'ellu sì brillà. Ma, sapete, ùn tutti ùn ponu esse un standard, Not all are like heroes. À quell'è chì succe chì tali Apollos - Senzili bunissimi, senza oru. E mi caru, cusì vicinu à i me cumporte, vi felicità à u vinticintu terzu di frivaru! Avvanzatu, cumpagnie, per cuntene u contr'à u bè cumuni è per u beneficu di noi, uh?

Parenti à verse à i culleghi di u 23 di ferraghju 23 - Parigghi felicità cù l'omi nantu à u Difunoru di a Patria Diadore

Nisunità corporale, in particulari a festa u 23 di frivaru, ùn pò micca fà senza banquet. Fourchette o "dolce". E donne di u cullettivu puderanu cumpruntà in anticipu trà elli chì si pò preparà è portanu per u ghjornu u patronu di a Patria. Certu, i prudutti sò ancu acquistati in a buttone, ma i pratiche cottu indipindentamente l'oppurtunità di felicite l'omi in una manera originale in modu rara. Per esempiu, una di e donne pò esse cookies cù una sorpresa - aghjunghjenu in ogni piccatu libbru ridículu felicità à un cullega in un corpu curtu. Imposseddu pratiche dispostu, pudete mette in anticipu annantu à u fondu di tutti i piatti mini-vulete in verse. Forsi, di voi, ci sò cunfizziunati cuntadini è cocelli, pronti per cocchi un pastellu o preparanu una insalata in forma di un vastu tank (navi, aviti, etc.)? Aperti a sera festiva, leghjite l 'omu vèrgine felicità u 23 di frivaru.

Hope è sustegnu, omi amatori, Per nostri congratulations oghje hè una ragiunità, Orecchendu i difendenti - i so eroe, Quelli chì suttenanu sempre in i battelli di i ghjorni travagliati. Ci hè a pace è a felicità, perchè sì degenu di elli, in tutti i fronti - carriera, persunale, travagliu!

Omi volenu vi dicu, solu l'oghje, per è grande, in sicretu. Chiddi chì i culleghi sò affidate, ùn hè megliu micca truvà, in tuttu u grande pianu biancu. E in una festa, nantu à un ghjornu di geniu maiò, permettenu di vugliutu per voi tutti e donne: In a vita d'aligria, gran furtuna, Inspirazione in u travagliu è successu!

Mandu u mo fidanzioghju felicità à l'omu, u guirreru, l'eroi, quellu chì sapi, senza dubbiu, cercarà a so patria cun ellu stessu. Ùn ghjudicate à u spalle à l'ombra. Oghje avemu a pace davanti. Amici, vogliu parmittianu parli, creditu, forti. Ma Diu ti dugnu assai anni felice, i zitelli intelligibili è belli. Perchè a to casa sò un vinu sanu. Sì, i nostri omini sò bè! Preparare poema per u 23 ferraghju à u travagliu, pudete digresse da l'umore seriu. Serà facilitu, borse, preparanu l'assicurati è l'associate di l'affari, i boni soru. Corporative à u ghjornu di u difendatore di a patria averebbe anticipatu - u 23 ferraghju tutte u restore. A volte l'umani è i belli ghjucate à i ghjente uni megliu più veloci di i longi anni di u travagliu seriu.