Longu guanti - tendenza di a primavera: comu sceglie è ponu in 2017

L'inguernu esse ghjustu, ma ùn pudemu sparisce u freschezza di marzu. Sì, è micca - i diseggiani ùn anu pussutu cura di l'accessori stylili per l'off season. Unu sti chjusi sò longu guanti: cale, cunghjettu è eleganti. Ora si ricordi di l'èra di cavaleri è belli doni, foglia à traversu i lukbuki di i sposi di moda è avvista i matte moda.

Longu guanti - a strada "hot" 2017

Nuance hè u primu - cuntrasti. A praticalità hè maraviglia, ma ùn pudete micca scurdà di u rolu di accenti di culore in l'articulu Kazhual. Questu rolu hè megliu per piglià l'accessori: avè trattanu perfettamente stu travagliu. I guanti ponu esse efficienziate l'effettu di a vista monocroma tutali, serve com'è un dettu luminosu di u gruppu, o, à u cuntrariu, aghjunghje l'armata culurita. Dà preferenza à sfumezza "cumplissiva" - grafito, marsala, cocolatto, terracotta, malachite aghjunghjenu a prufundità ancu di u vestito ungujicutu senza pretensiuni.

I guanti sò una parte impurtante di l'imaghjine: i libri morti Alejandra Alonso Rojas è Emilio Pucci

Nuance hè u sicondu - un stile classico. Guanti di pezzi supra u coddu - una tipu di referenze à e tradizzioni di u salottu eleganti di u seculu XIX - sò populari ora più di quarchi: a cera è a terciata sò stati sustituiti da culore deliberatamente forte, è bugle è gemelli - articuli è stracciati metallichi. Un tali accessori hè una excelentesa addiditura à un mantellu, mantellu o trench coat. Elimine guanti ùn sò micca necessarii ora: mudelli moderni sò offruti ponu vèstinu cù brusche di luci, tops e turtlenecks.

Guanti classic per un utopie chjaru di ughjettu: Victoria Beckham FW 2017 show

Nuance hè a terza - texture è design. I amatorii di solu suluzione standard ùn devenu attente à i guanti stampati - da tessuti elastichi o di crocheted. Quelli chì prefettenu l'accessori tradiziunali, senza mancu di cunsiglii eccentrici, certamenti cum'è parechji culi, decorati cù inserenti brillanti, appliqués o chjavi.

Guanti originali di Michael Kors è Altuzarra