Propizziu curatori di u pioni

Peonii: propietate medichi
Peonii sò un bello ornamentu di ogni giardinu. E lush arbusti in verde à a fini di a primavera è u primu istati sò cuparti cù fiori rosati, bianchi è delicati. Questi fiori cusì piacevuli ùn sò micca bè cù a so bellezza è l'aroma, ma ancu aiutanu à mantene a salute umana. I pruprietà di u pioni, à dì u pioni di a droga, o Paeonia officinalis, sò largamente usati per una razza farmacèutica. Fighjemu a cura di i pioni.

Descrizzione.

A piumonica midicina hè una pianta perenne da a famiglia di furia. Per via di u tuberkulu raghjonu allungatu, i zucchi sòliti di a peonia criscinu à una altura di circa un metru. Peonii ùn sò micca cumplessi è separati. E maiò belli fiori sò una struttura cumplicata è alcuni di diamitru finu à 12 centimetri. A parti più nave di u fiore compone di cinque scimali caleali senza cori. A corolla cuntene finu à doce petali. I fiori mirani terri in a gastu di stamens, a maiò parte di quali sò cunvertisce in petali di a corolla.

Hè megliu per dividà e peonii dividendu l'e razzi subordinati di u tuberu. I prucessi rinuciati sò pianificatu unu à un tempu in un metru da l'altru. Pudete scopre i pioni cù i semen. Ma l'arbuli cultivati ​​in questu modu fiuranu solu dopu à trè anni.

Pètalali di pioni: propietate medicinali

Preparazione di materia prima medicinali.

I pezzi bianchi di u pione medicinali sò coltu solu quandu a plumeria. Hè ricivutu chjaru prima di cascà. Hè impurtante per priservà u so culore, per quessa esse sbulicati immediatamenti. Mantene e petali secchi in un locu friddu è seccu. I radichi di a peonia di droga, com'è regula, sò siccati à ogni mumentu di l'annu. Di solitu hè fatta à tempu cù l'assecamentu di i petali. I radichi sò excavati da u pianu, purtamentu pulitu è ​​lavatu. Dopu à questu, i radichi di a peonia sò tagliati in pezzi pezzi è siccati in l'ombra, sottu un canopy, o in una spedizione bien ventilata. In certi casi, i zoni di a pèconia di a droga sò coltu.

Composizione, pruprietà mediematicali, applicazione.

A pênique médica hà prupunendu anticonvulsivu è anti-inflinatoriu.

A pianta cumprenni sustanzi tannici è alcaloci, à causa di quale a peonia patroni sirve com'è agenti hemostaticu è cholagogue.

In a medicina famigliali, a peonia patologica hè aduprata per cramps, spasme, epilepsia è gout, è hè un sedattivu è l'analgista assai efficace.

Per u trattamentu di a diabetes, i malati gastriċi, l'hepatitis, nephritis, oncologia, ipertensione, malatii ginekoloogichi è per prevene l'hemorragia di a retina di l'ochju, usanu radici di pioni curative.

A radica pion tintura hà un effettu sedattivu. Pulicinu da e radici di u pion di a droga hè utilizzatu per preparà un ingridimentu per a guare in i fracture bone.

Petali di a peonia in a medicina famigliali

Per u trattamentu di parechje malatie, l'impurtante di u pione mediamiliu hè adupratu:

Ricetta per brou brou.

Preparate una decocção in casa hè assai simplice. Per fà questu, un litru di acqua si deve spressione in vinti grammi di e razzioli di pezzi di terra sana, portanu à foglia. Aghjustassi a misura è cusì. A decoccione per bevià almenu trè volte à ghjornu per mezu di u vetru. Per piglià un uperazione efficace, a decuccionu hè stata cundu in un mesi. Dopu trè simani, u cursu di piglià a decucazione si deve esse ripetuta.

E avè effetti laterali chì anu aduprà a dosa di a accusazione, cum'è diarrea, nausea, vomiting, stunazione è debule generale di u corpu.