Alexander Pankratov - Black: biografia

Biografia di Pankratov-Black, ùn hè micca storia di un aristocrati è un zitellu di una famiglia ricca. A biografia di Alessandru anu chjosu di prublemi, privazione è poveria. Simply, Alexander Pankratov-Black, hà sempri sappiutu cuntene, per via di a so natura alegre. Hè per quessa, Alexander Pankratov Black, chì a so biografia diventa a storia di un famusu attore, hà capaci di alcuni tuttu. E prima, in a vita di Alexander Pankratov-Black, a biografia di questu omu, tuttu era micca tutta dolce è liscia.

A zitiddina pesada.

Alessandru nascì in una famiglia grande. Pankratov-Cherny nascìu ntô vintu seculu di ghjugnu di u 1949. In generale, a biografia di l'attore principiò dopu à a guerra. E, cum'è tutti canuscianu, l'anni dopu sò stati assai e fame. A biografia di quasi tutti quelli chì nascinu in questu tempu fù spugliata da i tori negri di privazione è pieno. Pankratov-Black era micca escepzione. Alexander pardava u so fratellu è a so sera. I figlioli mutevanu di fami. Quandu era trè anni, perde u so babbu. U fattu chì u so babbu combattò à u front, hà ricivutu assai danni, da a so sughjettu hà deterioratu significativamente. In u 1952 falle. Sasha sughjurnò cù a so mamma è a so sera. Era difficiuli di vive. Ma però, Alessandru hà sunnutu d'entra à u teatru. Per quessa, quandu u chinu graduatu da a scola di sete anni, si n'andò in entre in l'Scola di Teatro Gorki. Sasha sapia chì nimu hà avutu mai aiutu. E micca per ùn elli micca vugliutu. In contru, a mo mamma amava assai è preoccupatu. Simply, ùn hà micca avutu i mezi di furnisce a vita à u figliolu, di quale hà soeva. Ma, Sasha hà mai esse dumandata da a so mamma. Ellu stessu pruvò tuttu è era veramente cuntentu cù a parcma cù patati è cani. True, ci era sempre una lettere enorme, induve a mo mamma è a sughma ci dettiru tuttu è li dumandò. Hè per quellu chì a scelta hà da esse grande. Dopu, i vilucani lucali decidenu piglià à Alexander da u pacchettu, cunvince chì u mandonu assai. Allora si ne turnonu è dumandenu u pirdunu. Anu vrigugnatu di u fattu chì l'avè pigliatu l'ultimu di un omu chì hè poviru di elli. Ma vale nutà chì i tali casu ùn anu micca strappatu à Alexander fora di a rutira. Sempre hà sappiutu diventerà a vita è tuttu ciò chì viugnassi. Pankratov-Black hè da a natura assai persone. Quandu era petite, ùn vulia micca esse un actor, ma un piacè. Hè u paglia chì dete a diversione è l'alegria, era più vicinu à Alexander. Inoltre, Alexandru hè ancu una persona assai aventurosa. È sempre andava senza teme à l'intrapriżi più risicati, è, più spessu ch'è micca, u destinatu per quellu scantu. Forsi questa hè per quessa, Alexandru ùn rinunziò mai, abbandunò e mani, finarmenti, alcanza tuttu ciò chì avemu cunnisciutu perchè, rispettu è amore.

Cumu Pankratov addivintà nìuru.

Quandu Alessandro piglia un graduu di u Teatro di Gorki, u successu in u 1969, u zitellu hà principiatu in u Teatro Penza Drama. Ma, dopu un pocu tempu, Alexandru avia avvistatu chì era ancu assai interessatu di diri. Per quessa, Pankratov-Black decide di andà à VGIK. Si graduau di a scola in u 1976, avè finitu u studiu à u tallariu di Yefim Dzigan. A strada, vale nutà chì u veru isem d'Alexander hè Pankratov. Simply, quand'ellu hà studiatu a VGIK, unu di i cumpagni di e classi hè ancu Pankratov. Alexander decide chì ùn deve micca esse dui diretturi cù u listessu famiglia. E postu ch'ellu ùn vulia micca cambià u nome, decide di piglià a consola. Per via di u culore di i capelli, parechji spessu chjamati chjucu. Hè cumu chì Pankratov hè diventatu Pankratov-Black.

In prima, Alexander era posizionatu cum'è un attore scunnisciutu da a pruvincia. Nimu hà presu assai attenzioni. Ma, in fine, a situazione si cambiò. In u 1978, Sasha hà un rolu in a film da A. Mikhalkov-Konchalovsky "Sibiriada". U picciottu era avvezziatu, ma a pupulare verita si avutu da ellu dopu à u filmu "Ùn simu di jazz", è ancu "U Sera d'Invernu in Gagra". Hè stata a film "Da noi di Jazz", divinni unu di i favori di Alexander. U fattu hè chì quandu parechji attuttori chì ghjucanu in comedie sònnii di roghji drammichi, poi Pankratov-Cherny, à u cuntrariu, vulianu sempre di ghjucà un caratteru induve ellu pudia revelà u so talentu cumedi. Hè ringraziatu à a stampa "Semu da u jazz", Alexandru successiu. Dunque, à questu ghjornu, hà sunniessi di novu starring in una stanza simili di ghjucà stu héroe in quale ellu pudemu rialtà tutti i so sò prufessiunali.

Ma ùn hè necessariu di cunsiderà chì Alexander ùn avete micca dramatichi. Certu, in a so filmografia ci sò parechji caràtteri. Per esempiu, u so erossu Gennady in a pelle "Dove si troppa". Cusì, pudete dì, Alexander hè talentu cum'è comedienne è com'è un actor dramaticu. Simply, hè più piacevule à amuse pirsuni, è più vicinu à l'anima.

A strada, vale nutà chì Pankratov-Cherny, dopu allu, ùn hà micca ghjustu finitu a facultà di u direttore. Addivò ancu un direttore direttore, piglià stampi cum'è "U Figliolu di l'Adulti", "L'Adventures of the Count Nevzorov".

Una persona versàbile.

Alexandru hè una persona assai talentu è versatili. In più di attru è dirigenu, hè ancu un poeta. Versi di Alexander stampatu in ghjurnali è publicati compilations. Hè ancu un membru di l'Unioni Scrittori d'Ungheria.

Eppuru, Alexander - amatori è simpaticu. Eppuru, ùn hè micca surprisante, perchè ellu stessu privisioni, è avà intenta aiutà à quelli chì si mette in a stessa situazione quantu pussibule. Hè per quessa, Pankratov-Cherny hè attivamente impurtante in carità. Ai aiuta à i zitelli cun disabili, funziona una fundazione caritatevuli. Alexander non si pò micca perchè hè cusì modesta ora, ma perchè vulia aiutà à e persone chì deverà veramente.

Probabilmente, per u scopu di aiutà l'altri, Pankratov-Black, ancu pruvatu a manu à a pulitica. Ma, sfurtunatamenti, a so unità ùn passava, perchè ùn pudia micca avè u numeru correctu di voti.

In generale, pudemu dì chì a vita di Alexandru hè sviluppata è felice. In più di l'accadenzi in a so attività, hà ancu una maravigliosa famiglia, cumpostu di a mòglia di Julia è u so figliolu Vladimir. Vladimir seguitu à i passi di u so babbu, prima hà studiatu in u circinu, chì hà ghjittatu dopu a morte di Nikulin, è da esse graduatu da GITIS. Allora, Alexandru hà ciò chì è quellu chì sìanu orgogliosi.